Application Administrator

Feladatok:

A multinacionális, a kis és a közép vállalatok mindennapjainak nélkülözhetetlen kelléke a mobiltelefon és a rajta keresztül történő céges levelezés is.

Amennyiben szeretnél annak a csapatnak a tagja lenni, aki a teljes Deutsche Telekom IT Mobile Device Management megoldásáért felel, itt a helyed nálunk!

  • 2. szintű támogatás nyújtása Mobile Device Management területén
  • Egyszerűbb problémák megoldása, komplexebb problémák eszkalálása
  • Hibajegyek fogadása, kezelése, naprakészen tartása
  • Kommunikáció az ügyféllel a hibajegy megoldásával kapcsolatosan
  • Riportok készítése

Elvárások:

  • Csapatunkba informatikailag felkészült és tapasztalt kollégák jelentkezését várjuk, így szeretnénk, ha a leendő kollégánk IT irányultságú képzettséggel, vagy azzal egyenértékű tapasztalattal (1-1,5 év) rendelkezne
  • A közös nyelv virtuális csapatunkban az angol/német
  • Ha az IT világában törekedsz a hatékony és ésszerű megoldásokra, esetleg ilyesféle tapasztalatot is szereztél, mesélj nekünk többet!
  • A fenti feladatok elvégzéséhez az Air Watch Mobile Device Management ismerete szükséges, így ha már volt dolgod MDM-el dolgozni, jó alapod van ahhoz, hogy elsajátítsd, ami a mindennapi munkánkhoz szükséges!
  • Reméljük ismerősen hangzik az ITIL módszertan, ha volt is lehetőséged dolgozni az ITIL mentén, nálunk van lehetőséged hasznosítani a tapasztalatod!
  • Szeretnénk, ha leendő kollégánk hasonlóan gondolkodna, ahogyan mi: nagyfokú ügyfél-, megoldás- és teljesítményorientáltsággal közelítjük meg a problémákat. Kitartóan, agilis szemlélettel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy a projektünkből a lehető legtöbbet kihozhassuk

Előnyt jelent:

  • Legalább 1-1,5 év AirWatch MDM  terén megszerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Debrecen