It support, helpdesk állások, munkák középiskolai végzettséggel
93 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...szept. 14.
-
vezetékes és WIFI hálózatfejlesztési projektek kidolgozásában és követésében való részvétel, hálózat-tervezés és helyszíni felmérés (esetenként vidéki munkavégzéssel), a kiépített rendszerek mérése és finomhangolása, beruházásokhoz és projektekhez kapcsolódó műszaki költségkalkul...tegnap 10:50
-
- bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása - a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett - kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok sza...tegnap 17:04
-
A cégünk által fejlesztett informatikai rendszerek üzemeltetése; Logisztikai raktár és irodai infrastruktúra üzemeltetés (hálózat és kliens, szerver); Rendszerek hibadiagnosztikája, problémák gyors megoldása és szükség esetén továbbítása a szakértői szintnek; Belső ügyfeleinktől...tegnap 11:21
-
A vállalatnál dolgozó kollégák részére felhasználói támogatás nyújtása Számítógépek, mobiltelefonok, laptopok üzemeltetése, leltárvezetés Operációs rendszerek telepítése és konfigurálása Szoftveres illetve hardveres hibák feltárása és elhárítása IT infrastruktúrába tartozó hálóza...tegnap 16:35
-
Level 1 informatikai támogatás a CCC Capital Group-hoz tartozó központ és üzletek alkalmazottai számára. OTRS jegy- és telefonrendszerben bejelentett jegyek / kérelmek regisztrálása, elfogadása és megoldása. Informatikai berendezések telepítése és karbantartási munkák elvégzése a...tegnap 16:25
-
Előfizetői hálózatunk elosztó pontjainak felügyelete, Új szolgáltatási vételi helyek kiépítésének távoli támogatása, Előfizetőkhöz kihelyezett antennák, routerek távoli menedzselése, Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti), Előfizetői végpontok felújítá...tegnap 13:35
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 12:55
-
Belső és külső ügyfelek felhasználói támogatása telefonon és írásban Részvétel az ügyfelek Üzleti Terminállal kapcsolatos kérdéseinek megválaszolásában, a megoldások megkeresésében Együttműködés az összes kapcsolódó területtel (pl. Operáció egyéb területei, IT, Üzleti területek,...tegnap 12:05
-
Kommunikáció ügyfelekkel telefonon, chaten és e-mailben. Nyomon követni az ügyeket, hogy biztosítsd az hatékony és időben történő lezárásukat. Magas ügyfélelvárás fenntartása, egy jelentős márka képviselete. Hibaelhárítás mobil eszközökön (mobiltelefonok, táblagépek és mások). Üg...tegnap 11:45
-
Adminisztratív folyamatok kezelése: a bevezetésre kerülő Advantex ERP rendszer adminisztratív részének felügyelete és támogatása Adattisztítás a vállalati adatbázisokban, biztosítva a magas adatminőséget Kommunikáció és együttműködés: kapcsolattartás a belső és külső érdekeltekke...tegnap 11:15
-
German Speaking Technical Support Analyst
Legyen az első 5 jelentkező között!4032 Debrecen, Vezér utca 39.As a Technical Support Analyst, you will be primarily responsible for providing frontline customer support and/or technical support via inbound or outbound through various contact methods i.e., phone, Chat, Email. You will provide information about products and services, help wit...tegnap 11:00 -
Partnereknek folyamatos IT helpdesk szolgáltatás nyújtása, közvetlen támogatás Ezen szolgáltatások teljeskörű adminisztrálása Nyitott incidensek kezelése Ügyfelek által használt pc-k, notebookok, hálózati szerverek, szoftverek működőképességének, használatának támogatása: telepít...tegnap 09:35
-
A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projectekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...tegnap 09:30
-
French Speaking Technical Support Analyst
Legyen az első 5 jelentkező között!4032 Debrecen, Vezér utca 39.Transcosmos is an international leader in Business Process Outsourcing (BPO) services, including Customer Support services in German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Polish and English. We employ over 50,000 staff worldwide and support amazing brands! If like us, you are p...tegnap 00:55 -
· partnerek, felhasználók támogatása, segítségnyújtás · üzemeltetési szolgáltatás, eszközök felügyeletének biztosítása partnerek részére · igények és hibabejelentések kezelése, feldolgozása · meghibásodás esetén ügyfélhez kiszállás, termékcsere biztosítás...szept. 25.
-
We are looking for new colleagues in a growing Customer Service Team. The team is part of a multinational company, and they support internal and external clients around Europe. Your tasks will be: - Answer phone calls and emails from Czech and Slovak clients - Assess and troubles...szept. 25.
-
Elsődleges kapcsolattartás a felhasználók felé, akik személyesen, telefonon vagy e-mailben kérnek segítséget, Állandó vagy ideiglenes javítások és megoldások kidolgozása a hibákra, helyszínen vagy távolról, Kliens oldali hardver és szoftver környezet telepítése, adminisztrálása,...szept. 25.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...szept. 25.
-
ügyfelektől érkező bejelentések kezelése bejelentések adminisztrációja és végigkövetése felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása, magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldás...szept. 25.
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...szept. 25.
-
Felhasználói igények kezelése Dokumentációk és útmutatók készítése Projektmenedzsment ismeretek felépítése IT projektek támogatása Céges folyamatok ismeretének fejlesztése, különböző technológiák (SAP, Microsoft.) alapjánszept. 25.