Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák

154 db találat Szűrés
  • Support the implementation & optimization of S/4 HANA ERP Guide the SAP Key user team to ensure SAP system processes are aligned with business process requirements Analyze, define, and document business process requirements including interfaces Provide direction and guidance on i...
    tegnap 12:06
  • Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...
    ma 14:49
  • Új és meglévő ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása...
    ma 14:25
  • Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
    tegnap 15:39
  • Pénzügyi-informatikai szoftverfejlesztés szakmai támogatása; Üzleti igények felmérése, specifikálása; Jogszabálykövető fejlesztések specifikálása, A rendszer használatának betanítása; A használat későbbi támogatása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémák kezelése; Integrált...
    tegnap 13:52
  • Hostware Terméktámogató

    1149 Budapest, Róna utca 120.
    HostWare programok installálása, oktatása, telefonos ügyelet ellátása
    tegnap 12:34
  • Working hours will be 2-6PM from Monday till Friday. Key responsibilities: Deliver exceptional written customer interactions. Navigate through various systems to resolve inquiries efficiently. Adhere to operational policies and procedures diligently. Maintain a high level of accu...
    tegnap 10:32
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    tegnap 09:03
  • Look into escalations from L1/L2 Deal with software faults which could not be resolved by L1/L2 Perform wider and more specialist research and remote sessions which cannot be dealt with by L1/L2, Provide Firmware updates links to L1, Provide FTP links for customer to upload docum...
    Friss
  • A termelési IT infrastruktúra, gyártóberendezéseket vezérlő számítógépek, azokat kiszolgáló informatikai rendszerek fejlesztése (igények meghatározása, fejlesztések megvalósítása) és üzemeltetése, SLA-k és ennek megfelelő belső megállapodások (OLA-k) kialakítása, kezelése Felhasz...
    Friss
  • Technikai kérdések megválaszolása az összes kommunikációs csatornán keresztül (e-mail, telefon, chat) Vásárlói panaszok megoldása, a partnerekkel illetve a marketing és sales kollégákkal együttműködve Vásárlói elégedettség növelésében való aktív részvétel...
    ma 16:36
  • Webes, ASP.NET alkalmazások fejlesztése a cég partnerei számára Egyedi rendszerfejlesztési projektekben való részvétel Részvétel a kapcsolódó support tevékenységekben Hibaanalízis és megoldási alternatívák kidolgozása Esetenként üzleti követelményspecifikációk elemzése és az alka...
    ma 15:21
  • Microsoft alapú irodai IT rendszerek üzemeltetése IT segítség a felhasználóknak a napi munkájukban (IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldása; felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése) Irodai hardverek és szoftverek karbantartása Segítség a partnereknek az online...
    ma 15:06
  • Az informatikai részleg munkájának adminisztratív, operatív támogatása; Megbeszélések szervezése, emlékeztetők és egyéb dokumentumok elkészítése; IT ügyek egyeztetése cégcsoporton belül a társosztályokkal; Felhasználói tesztelések végrehajtása; Felhasználók oktatása; Felhasználói...
    ma 12:51
  • Kb. 50-100 felhasználó hardver- és szoftverproblémáinak kezelése, Office 365 felhasználói fiókok (levelezés, terjesztési listák, sharepoint stb. ) üzemeltetése, Informatikai leltár vezetése, karbantartási és fejlesztési ütemterv készítése, IT perifériák üzemeltetése, On-site üzem...
    ma 12:51
  • A leendő munkatárs feladata műszaki segítség nyújtása közvetlenül vagy telefonon, e-mailben vagy más elektronikus eszköz segítségével az IT infrastruktúra felhasználói részére.
    ma 11:46
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim