Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
167 db találat
Szűrés
-
Conduct comprehensive technical IT security analyses across various locations and platforms to ensure the security of our business operations Administer and provide support for compliance tools and our security infrastructure, delivering insightful performance reports based on es...szept. 25.
-
Windows alapú számítógépek Domainben való üzemeltetése AD adminisztrálása, GP karbantartása Felhasználok hozzáférések, email csoportok és jogosultságok kezelése Központosított nyomtatók kezelése IT eszközök nyilvántartáskezelése, átadás/átvétele Office és egyéb alkalmazások támog...ma 18:25
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...ma 16:31
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...ma 16:30
-
Milyen feladatok várnak Rád nálunk? A szervezet IT erőforrásainak teljes körű támogatása A számítógépek hardverének, operációs rendszerének vagy felhasználói alkalmazásoknak a telepítése és beállítása Telepítések és kisebb javítások elvégzése a hardver eszközökön, hálózati infras...ma 14:31
-
Felhasználók támogatása, problémamegoldás, oktatás Microsoft OneDrive, Excel, Word, Outlook, Kulcs Autó Szkennelés Üzemeltetési feladatok Nyomtatók telepítése, beállítása, nyomtatók hibaelhárítása, nyomtató kellékanyagok kezelése, beszerelése Informatikai eszközök áttelepítés...ma 13:04
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 12:44
-
Provide top-notch customer support through various communication channels, including phone, and email. Understand and address customer inquiries, concerns, and issues promptly and professionally. Assist customers with product information, troubleshooting, and ensuring accurate an...ma 20:43
-
- bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása - a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett - kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok sza...ma 17:06
-
Providing general and technical support to existing and new clients via phone and via the internet based support system in verbal and written form. Developing wifi router solutions.ma 16:51
-
Az IT Service Delivery Manager munkakörének célja, hogy az E.ON vállalatcsoport működéséhez kapcsolódó és ahhoz szükséges a felelősségi körébe tartozó lokális informatikai szolgáltatások az üzleti elvárásokkal összhangban kerüljenek kialakítása, üzemeltetésre, változtatásra és ki...ma 16:11
-
Ownership of the Customer Support Experience: Champion our customer's support journey, providing timely, accurate, and effective solutions for their issues. Working closely with a broad range of global customers, including a significant portion of Fortune 500 companies. Resolutio...ma 15:31
-
Our partner is the world leader in international education; offers degree programs from secondary to post-graduate level, expertly guides tours to the world’s greatest sights, makes exchange programs and can help you talk to the world in various languages. As a Payables System Sp...ma 15:12
-
Kezeli az összes probléma jegyet a ticketing rendszerben, nyomon követi és segíti a megoldást az incidensmenedzserrel és az érintett szakmai területekkel együttműködve, Rögzíti, ellenőrzi és lezárja az probléma jegyeket és erről rendszeres riportokat állít össze. Rendszeres egyez...ma 14:06
-
Az ügyfelek és a szervizmérnök között folytatott levelezés értelmezése A hibás egység, illetve vevői panasz azonosítása Az elemzésre beérkezett termék vizuális ellenőrzése A vevő által tapasztalt hibajelenség duplikálása és izolálása (hibaismételhetőségi és hibaizolálási te...ma 13:51
-
Kommunikációs platformok létrehozása és működtetése (hang/videó/chat) Az üzleti követelményeknek megfelelő üzemeltetés és a folyamatos fejlesztés biztosítása A meglévő folyamatok és technikai megoldások fejlesztése Aktív csapatmunkama 13:06
-
A ServiceNow-ban a kötelezően megjelenítendő információk áttekintése, teljességük ellenőrzése, ide értve az összes változtatási kérelmet, konfigurációs elemet vagy IT-eszközt A folyamatmenedzserrel szoros együttműködésben a teljességi, minőségi vagy értelmezési hiányosságok kezel...ma 13:06
-
A Szolgáltatás Katalógus Menedzser napi munkájának támogatása az ITIL bevezetésében A Demand Management terület támogatása az üzleti igények megértésében és elemzésében Az IT szolgáltatások felelőseinek támogatása a szolgáltatások definiálásában Az informatikai szolgáltatások tel...ma 13:06
-
A Service Deskre beérkező kérelmek feldolgozása (pl. felhasználói fiókok létrehozása, mappa hozzáférési jogok megadása, hardver és szoftver igények koordinálása) a vonatkozó szabályzatok és eljárásrendeknek megfelelően. Kapcsolattartás a beszállítókkal, termékek megrendelése A ny...ma 13:06
-
Kapcsolattartás az R4 és legfontosabb partnere, a Rheinmetall között A kapcsolat folyamatos gondozása, értékteremtő minőségének fenntartása és mélyítése Az informatikai igények felmérése és a kapcsolódó szolgáltatások biztosítása Az ügyféligények összehangolása, a feladatok tömbö...ma 13:06
-
A Service Deskre beérkező kérelmek feldolgozása (pl. felhasználói fiókok létrehozása, mappa hozzáférési jogok megadása, hardver és szoftver igények koordinálása) a célok és a szolgáltatási szintek (SLA-k) figyelembevételével a vonatkozó szabályzatok szerint Kliensoldali rendszere...ma 13:06