It support, helpdesk állások, munkák
152 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...szept. 14.
-
ügyfelektől érkező bejelentések kezelése bejelentések adminisztrációja és végigkövetése felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása, magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldás...tegnap 16:01
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 15:40
-
Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Co-ord...tegnap 11:27
-
French Speaking Technical Support Analyst
Legyen az első 5 jelentkező között!4032 Debrecen, Vezér utca 39.Transcosmos is an international leader in Business Process Outsourcing (BPO) services, including Customer Support services in German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Polish and English. We employ over 50,000 staff worldwide and support amazing brands! If like us, you are p...ma 00:55 -
Main tasks: ● Participating in system implementation and integration projects regarding Manufacturing Execution Systems for the EMEA region. ● Analyzing customers business needs, defining functional requirements, preparing specifications and ensuring requirements are properly tra...ma 00:50
-
· partnerek, felhasználók támogatása, segítségnyújtás · üzemeltetési szolgáltatás, eszközök felügyeletének biztosítása partnerek részére · igények és hibabejelentések kezelése, feldolgozása · meghibásodás esetén ügyfélhez kiszállás, termékcsere biztosítás...tegnap 22:30
-
We are looking for new colleagues in a growing Customer Service Team. The team is part of a multinational company, and they support internal and external clients around Europe. Your tasks will be: - Answer phone calls and emails from Czech and Slovak clients - Assess and troubles...tegnap 17:11
-
Elsődleges kapcsolattartás a felhasználók felé, akik személyesen, telefonon vagy e-mailben kérnek segítséget, Állandó vagy ideiglenes javítások és megoldások kidolgozása a hibákra, helyszínen vagy távolról, Kliens oldali hardver és szoftver környezet telepítése, adminisztrálása,...tegnap 16:30
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 16:15
-
garanciális és garanciaidőn túli szerviz igények teljeskörű kezelése munkalap felvétele eszközök és alkatrészek tesztelése, bevizsgálása hibák feltárása, eszközök javítása, alkatrészek cseréje garanciális termékek ügyintézése a beszállítókkal vevői panaszok kezelése szóban és írá...tegnap 15:47
-
Felhasználói igények kezelése Dokumentációk és útmutatók készítése Projektmenedzsment ismeretek felépítése IT projektek támogatása Céges folyamatok ismeretének fejlesztése, különböző technológiák (SAP, Microsoft.) alapjántegnap 15:00
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...tegnap 14:05
-
2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...tegnap 13:55
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 13:45
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...tegnap 13:35
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...tegnap 12:55
-
As part of E-Software Group, Repair-CRM is looking for a Product manager for the North-American market. What you will be doing as a Product Manager: Manage customers and help them use our software product using Zoom or TeamViewer Reach out to new leads via phone or email Perfor...tegnap 11:30
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogat...tegnap 11:25
-
Az RTL+, az RTL videós hírportáljának digitális és az RTL lineáris termékeivel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása A felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldás megkeresése Az ügyfelek professzionális kiszolgálása Előfizetések kezelése, adminisztrál...tegnap 10:45
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése, szükség esetén az illetékes területek felé történő továbbítása, hibajegy kezelő rendszer használata, javításra szoruló eszközök, tartoz...tegnap 10:35