It support, helpdesk állások, munkák
162 db találat
Szűrés
-
Lead a team of EWM consultants for implementation of a transformation program out Perform Gap Analysis and update business requirements Document and prepare Functions Specification Documents (FSD) & Configuration document (Config Doc for Global Template) Perform Unit testing and...szept. 27.
-
Conduct comprehensive technical IT security analyses across various locations and platforms to ensure the security of our business operations Administer and provide support for compliance tools and our security infrastructure, delivering insightful performance reports based on es...szept. 25.
-
3rd Level Support für IT-Sicherheitsapplikationen bei Großunternehmen (IAM), Analyse komplexer und vielfältiger Probleme in Server-Systemen von Kunden, Zusammenarbeit mit 2nd Level Support, Systemadministratoren, Experten und SW-Entwicklern, Bearbeitung von technischen Anfragen ü...tegnap 15:37
-
A cég ügyfelei által beküldött hibajelentések megválaszolása és megoldása Gyors és hatékony problémamegoldás a hibajegy-kezelő rendszerben A reprodukált hibák továbbítása a fejlesztői csapatnak Folyamatos együttműködés a tesztelőkkel a hibák proaktív megoldása érdekében A visszat...tegnap 13:10
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 08:39
-
Telephelyi kvalifikálási feladatok ellátásának segítése Dokumentációs feladatok GMP betartásaFriss
-
az egyetem dolgozói és hallgatói részére desktop támogatási feladatok elvégzése, felhasználóktól érkező bejelentések, igények, hibák fogadása, szolgáltatás menedzsment rendszerben történő rögzítése, kezelése IT problémák helyszíni vagy távmenedzsment eszközökkel való megoldása, i...ma 00:51
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...ma 00:46
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 17:40
-
ügyfelektől érkező bejelentések kezelése bejelentések adminisztrációja és végigkövetése felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása, magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldás...tegnap 16:05
-
Ownership of the Customer Support Experience: Champion our customer's support journey, providing timely, accurate, and effective solutions for their issues. Working closely with a broad range of global customers, including a significant portion of Fortune 500 companies. Resolutio...tegnap 15:31
-
The Computer Aided Quality (CAQ) group is responsible for the coordination and execution of Computer Aided Quality (CAQ) activities for all divisions of HARMAN. The Quality Engineer will be responsible for supporting the business process owners to launch processes in CAQ modules...tegnap 15:19
-
A cégünk által fejlesztett informatikai rendszerek üzemeltetése; Alap infrastruktúra üzemeltetés (szerver, hálózat és kliens); Rendszerek hibadiagnosztikája, problémák gyors megoldása és szükség esetén továbbítása a szakértői szintnek; Belső ügyfeleinktől érkező IT problémák mego...tegnap 14:55
-
As aiSim’s Customer Support Engineer, you will Provide product and technical support to key customers of aiSim, one of the leading perception simulators for automated driving, developed by aiMotive; Support customers’ deployment and ongoing operation of aiSim; join technical revi...tegnap 14:41
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...tegnap 14:06
-
2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...tegnap 13:56
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 13:46
-
garanciális és garanciaidőn túli szerviz igények teljeskörű kezelése munkalap felvétele eszközök és alkatrészek tesztelése, bevizsgálása hibák feltárása, eszközök javítása, alkatrészek cseréje garanciális termékek ügyintézése a beszállítókkal vevői panaszok kezelése szóban és írá...tegnap 13:36
-
Előfizetői hálózatunk elosztó pontjainak felügyelete, Új szolgáltatási vételi helyek kiépítésének távoli támogatása, Előfizetőkhöz kihelyezett antennák, routerek távoli menedzselése, Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti), Előfizetői végpontok felújítá...tegnap 13:36
-
A Siemens cégcsoporton belüli fejlesztő, tesztelő kollégák részére adunk 1st és 1,5 level támogatást Az általunk üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatos problémákat, kéréseket kezeljük ticketrendszeren keresztül angol, valamint német nyelven Mik ezek a rendszerek? A Microsoft ál...tegnap 13:16
-
Általános irodai user support, helpdesk feladatok end-to-end ellátása Számítógépek domain-be vétele, kisebb telepítések Windows 10-es laptopokra, munkaállomásokra Hálózati nyomtatók, meghajtók beállítása jogosultságok kiosztása (SharePoint) Munkaállomások és eszközök (monitorok,...tegnap 12:38
-
Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Co-ord...tegnap 11:31