It support, helpdesk állások, munkák
170 db találat
Szűrés
-
vezetékes és WIFI hálózatfejlesztési projektek kidolgozásában és követésében való részvétel, hálózat-tervezés és helyszíni felmérés (esetenként vidéki munkavégzéssel), a kiépített rendszerek mérése és finomhangolása, beruházásokhoz és projektekhez kapcsolódó műszaki költségkalkul...tegnap 10:50
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...szept. 14.
-
Karbantartja a gyár számára készített riportokhoz használt adatbázisokat. Támogatja az általa elkészített, a dolgozók által használt szoftveres alkalmazásokat, excel macro, termelési TV rendszer, stb. Támogatást nyújt a mérnökségen belül, termelés vagy a társosztályok számára szá...ma 14:49
-
Bevetheted a szuper kommunikációs skilljeidet, a tárgyalóképes angolodat az ügyfeleink problémáinak megértésében, és azért is nagyon fontos ez, mert sokszor fogsz cégek elsőszámú vezetőivel beszélgetni. Nem várjuk el, hogy szoftverfejlesztő légy, elég, ha erősen érdeklődsz a tech...ma 14:37
-
The Computer Aided Quality (CAQ) group is responsible for the coordination and execution of Computer Aided Quality (CAQ) activities for all divisions of HARMAN. The Quality Engineer will be responsible for supporting the business process owners to launch processes in CAQ modules...ma 14:29
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...ma 14:12
-
Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...ma 14:03
-
Első sorban a kritikus incidensek (P1;P2) kezelése és menedzselése, a szakértők bevonásával és koordinálásával. Aktívan segíti az incidensek elhárítását és tájékoztatja a megfelelő fórumokat az incidens státuszáról és kezelésének módjáról. Az incidenseket riportolja, trendelemzés...ma 13:42
-
Munkaállomások telepítése és üzembe helyezése. Felhasználók L1-es szintű támogatása. IT eszközök szervizelése, szükség esetén eszkalálása. Az eszközökön lévő dobozos és egyedi szoftverek L1-es szintű üzemeltetése. Szoftverhibák elhárításában való közreműködés, szükség esetén a hi...ma 13:39
-
Munkaállomások telepítése és üzembe helyezése. Felhasználók L1-es szintű támogatása. IT eszközök szervizelése, szükség esetén eszkalálása. Az eszközökön lévő dobozos és egyedi szoftverek L1-es szintű üzemeltetése. Szoftverhibák elhárításában való közreműködés, szükség esetén a hi...ma 13:36
-
Budapesti irodánkba (2-4 nap home office lehetőséggel) keresünk ambiciózus munkatársat az alábbi feladatokra: Microsoft Windows szerverek, kliensek és alkalmazások üzemeltetése, telepítése és karbantartása Felhő alapú megoldások bevezetése és kezelése (MS365) Saját szerverterembe...ma 12:42
-
Felhasználók L2 szintű támogatása SAP jogosultsági igények szakmai ellenőrzése Közreműködés fejlesztési feladatok tesztelésében, fejlesztéshez kapcsolódó GxP dokumentációk elkészítésében, végfelhasználók oktatásában. Vezető modulfelelős irányításával kisebb fejlesztési feladatok...ma 11:30
-
Felhasználók L2 szintű támogatása SAP jogosultsági igények szakmai ellenőrzése Közreműködés fejlesztési feladatok tesztelésében, fejlesztéshez kapcsolódó GxP dokumentációk elkészítésében, végfelhasználók oktatásában. Vezető modulfelelős irányításával kisebb fejlesztési feladatok...ma 11:29
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ma 11:03
-
Cooperates closely with Business side peers, Super Users, Process Architects, Developers, Application Architects and Business Analysts Coordinates and owns the business requirement specifications of its own sub-domain, in-line with domain business and IT strategy. Assists the bus...tegnap 16:09
-
Az IT Service Delivery Manager munkakörének célja, hogy az E.ON vállalatcsoport működéséhez kapcsolódó és ahhoz szükséges a felelősségi körébe tartozó lokális informatikai szolgáltatások az üzleti elvárásokkal összhangban kerüljenek kialakítása, üzemeltetésre, változtatásra és ki...tegnap 16:06
-
Kezeli az összes probléma jegyet a ticketing rendszerben, nyomon követi és segíti a megoldást az incidensmenedzserrel és az érintett szakmai területekkel együttműködve, Rögzíti, ellenőrzi és lezárja az probléma jegyeket és erről rendszeres riportokat állít össze. Rendszeres egyez...tegnap 14:31
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 14:18
-
Informatikai incidens és igénykezelő (HelpDesk) rendszer tervezésében és bevezetésében való részvétel; HelpDesk szervezeti struktúra kialakításában támogatás nyújtása; Részvétel a HelpDesk rendszer fejlesztésében; HelpDesk operatív feladatok ellátása; Magasabb szintű problémakeze...ma 18:50
-
Delivery of actionable governance strategy within all master data domains for CHC ( Consumer HealthCare Global Business Unit ) Oversee continuous data cleansing and application of such policies across the CHC organization and within local Master Data Maintenance Teams Review, upd...ma 16:20
-
Shifts: Monday-Saturday 15:00-00:00 or 16:00-01:00 or 17:00-2:00 or 18:00-3:00 As a Technical Support Analyst, you will be primarily responsible for providing frontline customer support and/or technical support via inbound or outbound through various contact methods i.e., phone,...ma 16:11
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...ma 15:40