Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák

122 db találat
Szűrés
  • Linux szerverek üzemeltetése Az üzemeltetéshez kapcsolódó folyamatok fejlesztése, automatizálása és tesztelése Együttműködés egyéb üzemeltető (hálózat, Windows) és fejlesztő csapatokkal
    ápr. 11.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ma 15:30
  • Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...
    ma 15:10
  • Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support  Du erstellst und kontrollierst Trouble-Tickets Du pflegst unsere Wisse...
    ma 15:00
  • IT Support Technician

    6800 Hódmezővásárhely, Erzsébeti út 7.
    Job summary: The IT Support Technician role is to contribute to the smooth operation of the IT support and the Imerys computer network. This includes planning, configuring, installing, maintaining network hardware, software, and communication links whilst ensuring minimal network...
    ma 14:00
  • IT support specialista

    1026 Budapest, Pasaréti út 83.
    Microsoft alapú notebookok és PC-k szoftverkörnyezetének telepítése, konfigurálása, karbantartása, Felhasználói munkaállomások fizikai környezetének kialakítása (kábelezés, kihelyezés, stb.) Windows és Android alapú mobil eszközök (tabletek, telefonok) telepítése, konfigurálása,...
    ma 13:30
  • technikai támogatás a szervezet munkatársai részére informatikai kérdésekben (Level 1) személyesen, telefonon és emailen számítógépek, laptopok, hálózati eszközök és egyéb készülékek üzembe helyezése, támogatása, beállítása, kiadása, szükség esetén javítása/javíttatása mobil eszk...
    ma 12:40
  • Teljes körű domain és cPanel (webtárhely) ügyintézés Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a domainek, a webtárhelyek tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés biztosításával Kapcsolat tartása az ügyfeleinkkel telefonon és a ticketing rendszerben A munkakörrel...
    ma 12:20
  • Hosting operátor

    1132 Budapest, Victor Hugo utca 11.
    Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a szerverek (virtuális és fizikai) tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés Emellett három budapesti szervertermünkben (VIII., X., XIII. kerület) a legújabb technológiákat alkalmazva modern szerver-konfigurációk felépítése...
    ma 12:00
  • saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...
    ma 11:50
  • Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...
    ma 11:30
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    ma 09:55
  • Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...
    ma 09:50
  • Handle end user calls and web queries in Portuguese and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
    ma 08:35
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim