Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
142 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 16:38
-
A felhasználók első szintű támogatása telefonon és hibabejelentő rendszeren keresztül A felhasználók által tapasztalt rendellenességek kivizsgálása: hibafelderítés, -javítás, tesztelés Szoftverek telepítése, a szoftverek üzemszerű működésének biztosítása, karbantartása (pl. verzi...ma 10:38
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékozta...ma 10:37
-
Hozzád fog tartozni a kliensoldali rendszereink üzemeltetése, támogatása, tesztelése angol, illetve francia, német, vagy olasz nyelven, távoli jelenléttel A Te feladatod lesz a felhasználóktól érkező IT problémák L1 szintű megoldása, távmenedzsment eszközökkel Precízen dokumentál...ma 10:03
-
abwechslungsreiche und qualitativ hochwertige IT Consulting und Engineering im Bereich Identity and Access Management (IAM) und Privileged Access Management (PAM) Systeme, Erarbeitung von Konzepten unternehmensweiter IT-Sicherheitslösungen in Zusammenarbeit mit Kunden und SW-Entw...tegnap 10:22
-
What will be your roles and responsibilities in the team? Support Operations team with investigating system issues Support Operations team with reporting enquiries Perform user access administration and regular access reviews Pre-screening system issues then report to Applicati...ma 20:21
-
Look into escalations from L1/L2 Deal with software faults which could not be resolved by L1/L2 Perform wider and more specialist research and remote sessions which cannot be dealt with by L1/L2, Provide Firmware updates links to L1, Provide FTP links for customer to upload docum...ma 17:41
-
Telephelyi kvalifikálási feladatok ellátásának segítése Dokumentációs feladatok GMP betartásama 15:21
-
Együttműködés az általános applikációk és szoftverek telepítésében, és konfigurálásában Helpdesk működtetésében és adminisztrációjában való segítségnyújtás Gyakori felhasználói kérdések kezelése IT eszköznyilvántartás vezetése Beszerzési és selejtezési folyamatok támogatása...ma 15:18
-
IT csapat napi szintű támogatása Kockázatkezelés Új projektekben való aktív részvétel Data migration SharePoint adminisztrációma 15:01
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...ma 14:51
-
Új és meglévő ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása...ma 14:26
-
Kb. 50-100 felhasználó hardver- és szoftverproblémáinak kezelése, Office 365 felhasználói fiókok (levelezés, terjesztési listák, sharepoint stb. ) üzemeltetése, Informatikai leltár vezetése, karbantartási és fejlesztési ütemterv készítése, IT perifériák üzemeltetése, On-site üzem...ma 12:51
-
Informatikai munkatárs (Informatikai és kommunikációs rendszerek felhasználóit támogató)
1134 Budapest, Róbert Károly körút 44.A leendő munkatárs feladata műszaki segítség nyújtása közvetlenül vagy telefonon, e-mailben vagy más elektronikus eszköz segítségével az IT infrastruktúra felhasználói részére.ma 11:46 -
Czech speaking Service Desk Agent (Evening and weekend shift)
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Handle end user calls and web queries in German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesma 11:11 -
Hibaelhárítás (L2), kérések megvalósítása Informatikai biztonsági eszközök (vírusvédelem, spam szűrés, erőforrások, biztonsági mentések) felügyelete, a szükséges intézkedések megtétele Az osztályok digitalizálási igényeinek megvalósítása Informatikai projektek menedzselése az igé...ma 11:01
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...ma 10:41
-
Prediktív és leíró elemzések használata Üzleti követelmények vizualizálása Követelmények folyamatos nyomonkövetése és fejlesztése Táblázatok, grafikonok készítése Elemzések és ad-hoc lekérdezések kezelése Adattechnológia továbbépítésema 09:21
-
az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára, összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen, az alábbi munkaidőben segíted a kollégák mindennapi életét: 8.15 - 17:00 és 10.15 - 19:00, megfelelő szünettel, előre egyeztetett b...ma 09:06
-
- Üzemeltetési csapat szerződés szerinti menedzselése és ellenőrzése - Megrendelői oldallal történő rendszeres kapcsolattartás - Megrendelői igények egyeztetése és definiálása - Üzemeltetési csapat minőségbiztosítása - SLA-k betartatása, nyomonkövetése, riportolása - Eredményt...tegnap 17:51