Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
163 db találat
Szűrés
-
Conduct comprehensive technical IT security analyses across various locations and platforms to ensure the security of our business operations Administer and provide support for compliance tools and our security infrastructure, delivering insightful performance reports based on es...szept. 25.
-
Windows alapú számítógépek Domainben való üzemeltetése AD adminisztrálása, GP karbantartása Felhasználok hozzáférések, email csoportok és jogosultságok kezelése Központosított nyomtatók kezelése IT eszközök nyilvántartáskezelése, átadás/átvétele Office és egyéb alkalmazások támog...tegnap 18:25
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...tegnap 16:31
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...tegnap 16:30
-
Milyen feladatok várnak Rád nálunk? A szervezet IT erőforrásainak teljes körű támogatása A számítógépek hardverének, operációs rendszerének vagy felhasználói alkalmazásoknak a telepítése és beállítása Telepítések és kisebb javítások elvégzése a hardver eszközökön, hálózati infras...tegnap 14:31
-
Felhasználók támogatása, problémamegoldás, oktatás Microsoft OneDrive, Excel, Word, Outlook, Kulcs Autó Szkennelés Üzemeltetési feladatok Nyomtatók telepítése, beállítása, nyomtatók hibaelhárítása, nyomtató kellékanyagok kezelése, beszerelése Informatikai eszközök áttelepítés...tegnap 13:04
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 12:44
-
A PP, MM és WM modulok bevezetésének vezetése és végrehajtása az SAP v R3-ban A rendszer folyamatos működtetése és frissítése Speciális képzés és útmutatás nyújtása a felhasználóknak Folyamatos kommunikáció a szervezeten belüli más üzemekkel a legjobb gyakorlatok megosztása és vé...Friss
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...Friss
-
Ticketek kezelése Kliens hibák elhárítása Felhasználói hibák kezelése Active Directory és Exchange objektumok kezelése Telepítési és hardwaretámogatási feladatokFriss
-
You will work in our IT Help Desk – Team and resolve pre-qualified messages from our monitoring and customer systems. You will support our expert teams in areas such as Windows, Linux, Storage & Backup or SAP – it is up to your interests. You are responsible for the documentation...ma 09:36
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ma 06:56
-
Cooperates closely with Business side peers, Super Users, Process Architects, Developers, Application Architects and Business Analysts Coordinates and owns the business requirement specifications of its own sub-domain, in-line with domain business and IT strategy. Assists the bus...ma 00:51
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesma 00:51
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ma 00:01
-
Provide top-notch customer support through various communication channels, including phone, and email. Understand and address customer inquiries, concerns, and issues promptly and professionally. Assist customers with product information, troubleshooting, and ensuring accurate an...tegnap 20:43
-
- bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása - a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett - kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok sza...tegnap 17:06
-
Providing general and technical support to existing and new clients via phone and via the internet based support system in verbal and written form. Developing wifi router solutions.tegnap 16:51
-
Az IT Service Delivery Manager munkakörének célja, hogy az E.ON vállalatcsoport működéséhez kapcsolódó és ahhoz szükséges a felelősségi körébe tartozó lokális informatikai szolgáltatások az üzleti elvárásokkal összhangban kerüljenek kialakítása, üzemeltetésre, változtatásra és ki...tegnap 16:11
-
Ownership of the Customer Support Experience: Champion our customer's support journey, providing timely, accurate, and effective solutions for their issues. Working closely with a broad range of global customers, including a significant portion of Fortune 500 companies. Resolutio...tegnap 15:31
-
Our partner is the world leader in international education; offers degree programs from secondary to post-graduate level, expertly guides tours to the world’s greatest sights, makes exchange programs and can help you talk to the world in various languages. As a Payables System Sp...tegnap 15:12