Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
141 db találat
Szűrés
-
A felhasználók első szintű támogatása telefonon és hibabejelentő rendszeren keresztül A felhasználók által tapasztalt rendellenességek kivizsgálása: hibafelderítés, -javítás, tesztelés Szoftverek telepítése, a szoftverek üzemszerű működésének biztosítása, karbantartása (pl. verzi...ma 10:38
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékozta...ma 10:37
-
Hozzád fog tartozni a kliensoldali rendszereink üzemeltetése, támogatása, tesztelése angol, illetve francia, német, vagy olasz nyelven, távoli jelenléttel A Te feladatod lesz a felhasználóktól érkező IT problémák L1 szintű megoldása, távmenedzsment eszközökkel Precízen dokumentál...ma 10:03
-
A felhasználók első szintű IT támogatása Rendellenességek, hibák kivizsgálása: hibafelderítés, -javítás, tesztelés Szoftverek telepítése, a szoftverek üzemszerű működésének biztosítása, karbantartása (pl. verziófrissítés, stb.) Hardverhibák esetén hardver elemek javítása vagy cse...tegnap 15:43
-
Az ügyfelektől érkező megkeresések fogadása, Technikai, műszaki és értékesítési kérdésekben való segédkezés, Fejlesztőkkel való együttműködés.tegnap 15:13
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása; üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos...tegnap 13:40
-
Vállalati informatikai rendszerek üzemeltetése országos viszonylatban (személyi és mobil számítógépek, mobiltelefonos, ipari mobil eszközök, nyomtató-és multifunkciós eszközök), Informatikai eszközállomány és raktárkészlet felelős kezelése és ennek irányítása, Végfelhasználók hel...tegnap 13:12
-
abwechslungsreiche und qualitativ hochwertige IT Consulting und Engineering im Bereich Identity and Access Management (IAM) und Privileged Access Management (PAM) Systeme, Erarbeitung von Konzepten unternehmensweiter IT-Sicherheitslösungen in Zusammenarbeit mit Kunden und SW-Entw...tegnap 10:22
-
Kb. 50-100 felhasználó hardver- és szoftverproblémáinak kezelése, Office 365 felhasználói fiókok (levelezés, terjesztési listák, sharepoint stb. ) üzemeltetése, Informatikai leltár vezetése, karbantartási és fejlesztési ütemterv készítése, IT perifériák üzemeltetése, On-site üzem...Friss
-
Informatikai munkatárs (Informatikai és kommunikációs rendszerek felhasználóit támogató)
1134 Budapest, Róbert Károly körút 44.A leendő munkatárs feladata műszaki segítség nyújtása közvetlenül vagy telefonon, e-mailben vagy más elektronikus eszköz segítségével az IT infrastruktúra felhasználói részére.ma 11:46 -
Czech speaking Service Desk Agent (Evening and weekend shift)
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Handle end user calls and web queries in German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesma 11:11 -
Hibaelhárítás (L2), kérések megvalósítása Informatikai biztonsági eszközök (vírusvédelem, spam szűrés, erőforrások, biztonsági mentések) felügyelete, a szükséges intézkedések megtétele Az osztályok digitalizálási igényeinek megvalósítása Informatikai projektek menedzselése az igé...ma 11:01
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...ma 10:41
-
Prediktív és leíró elemzések használata Üzleti követelmények vizualizálása Követelmények folyamatos nyomonkövetése és fejlesztése Táblázatok, grafikonok készítése Elemzések és ad-hoc lekérdezések kezelése Adattechnológia továbbépítésema 09:21
-
az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára, összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen, az alábbi munkaidőben segíted a kollégák mindennapi életét: 8.15 - 17:00 és 10.15 - 19:00, megfelelő szünettel, előre egyeztetett b...ma 09:06
-
- Üzemeltetési csapat szerződés szerinti menedzselése és ellenőrzése - Megrendelői oldallal történő rendszeres kapcsolattartás - Megrendelői igények egyeztetése és definiálása - Üzemeltetési csapat minőségbiztosítása - SLA-k betartatása, nyomonkövetése, riportolása - Eredményt...tegnap 17:51
-
Telephelyi kvalifikálási feladatok ellátásának segítése Dokumentációs feladatok GMP betartásategnap 15:21
-
IT támogatóként a napjaid arról szólnak, hogy ügyfeleink igényeit menedzseled a legjobb tudásod szerint, illetve a bérelszámolások folyamatait támogatod. Ehhez gyakran használod ticketrendszerünket, dokumentációkat készítesz, frissítesz és kezelsz, olykor pedig ellenőrzöd az éjs...tegnap 15:11
-
Microsoft alapú irodai IT rendszerek üzemeltetése IT segítség a felhasználóknak a napi munkájukban (IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldása; felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése) Irodai hardverek és szoftverek karbantartása Segítség a partnereknek az online...tegnap 15:06
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 14:56