Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
150 db találat
Szűrés
-
Support the implementation & optimization of S/4 HANA ERP Guide the SAP Key user team to ensure SAP system processes are aligned with business process requirements Analyze, define, and document business process requirements including interfaces Provide direction and guidance on i...nov. 24.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...Friss
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...Friss
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 16:47
-
Folyamatos kapcsolattartás az üzleti területekkel. Új üzleti igények felmérése és elemzése a szervezet digitális stratégiájával összhangban. Javaslattétel fejlesztések megvalósítására, folyamatbeli függőségek azonosítására, valamint lehetséges megoldásokra vonatkozóan. Termékek,...tegnap 16:04
-
Perform consistent monitoring on Service Desk agent interactions with End Users as well as the related tickets. Ensure that all designated agents in the team are coached timely and effectively. Coaching abilities to drive agent performances Provide input for Knowledge Article upd...tegnap 14:01
-
Perform consistent monitoring on Service Desk agent interactions with End Users as well as the related tickets. Ensure that all designated agents in the team are coached timely and effectively. Coaching abilities to drive agent performances Provide input for Knowledge Article upd...tegnap 13:39
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Helyszíni jelenlét partnereink telephelyein Azonnal megoldható hibák és felhasználói igények megoldása Jegykezelő rendszer használata és pontos feladat dokumentáció Közös tudásbázis bővítése új megoldási javaslatokkal ...Friss
-
Provides a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solves the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gathers all the...Friss
-
Provides a high-level 1st line support and first-time resolution whenever possible. Solves the overwhelming majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support. Performs monitoring and troubleshooting activities in o...Friss
-
rendszeres IT biztonsági ellenőrzések és felülvizsgálatok végzése, koordinálása, külső és belső auditok támogatása, IT biztonsági riportok készítése, nyilvántartások vezetése, az IT biztonsági keretrendszer fejlesztéséhez kapcsolódó döntés-előkészítő anyagok összeállítása, bizton...ma 05:11
-
Helpdesk feladatok: Felhasználókkal való kapcsolattartás, bejelentések fogadása, kategorizálása és adminisztrálása e-mailen, telefonon, ticketing rendszeren keresztül. IT jellegű igények kezelése, incidensek, felmerülő kérések megoldása, Level 1 szintű támogatás nyújtása felhasz...ma 00:01
-
Feladat- és felelősség körében eljárva a vonatkozó utasításokban foglaltak betartása Alkalmazás üzemeltetés; L1, L2 támogatási folyamatok, feladatok ellátása Incidensek, felhasználói igények kezelése Határidők betartása Adminisztráció, dokumentáció precíz vezetése Projekt feladat...tegnap 16:25
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 16:25
-
Czech Speaking Customer Service Representative -Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestOur Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...tegnap 16:16 -
3rd Level Support Engineer für IT-Security Produkte
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Szeged3rd Level Support für IT-Security Produkte (IAM) entwickelt für Großunternehmen, Analyse komplexer und vielfältiger Probleme in Systemen von Kunden, Zusammenarbeit mit 2nd Level Support, Systemadministratoren, Cybersecurity Experten und SW-Entwicklern, Bearbeitung von technischen...tegnap 16:01 -
Maintain essential on-site help desk operations Installing and supporting Windows based computers Assembling and support printers, monitors, projectors, tablets, scanners, etc. Active directory maintenance (creating users, adding permissions, creating shares, etc.) Operate with o...tegnap 15:57
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 15:56
-
IT támogatás nyújtása a kereskedések felhasználói és helyi rendszergazdák számára (telepítés, konfigurálás, hibakeresés és elhárítás) Ticketing rendszerben és e-mailen beérkező felhasználói igények, bejelentett incidensek kezelése Beérkező hívások fogadása, a rendszerek okozta ap...tegnap 15:25
-
Nagyformátumú nyomtatók és azok szoftvereinek telepítése az ügyfeleinknél ( elsősorban Mimaki nyomtatók ) Partnereink támogatása technikai kérdésekben Támogatás, szervizelés és gépjavítás ( helyszíni és távoli ) Potenciális vevők kérdéseinek megválaszolása Értékesítő csapatunk tá...tegnap 15:21
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...tegnap 15:15