Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
140 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 16:38
-
A felhasználók első szintű támogatása telefonon és hibabejelentő rendszeren keresztül A felhasználók által tapasztalt rendellenességek kivizsgálása: hibafelderítés, -javítás, tesztelés Szoftverek telepítése, a szoftverek üzemszerű működésének biztosítása, karbantartása (pl. verzi...tegnap 10:38
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékozta...tegnap 10:37
-
Hozzád fog tartozni a kliensoldali rendszereink üzemeltetése, támogatása, tesztelése angol, illetve francia, német, vagy olasz nyelven, távoli jelenléttel A Te feladatod lesz a felhasználóktól érkező IT problémák L1 szintű megoldása, távmenedzsment eszközökkel Precízen dokumentál...tegnap 10:03
-
What will be your roles and responsibilities in the team? Support Operations team with investigating system issues Support Operations team with reporting enquiries Perform user access administration and regular access reviews Pre-screening system issues then report to Applicati...tegnap 20:21
-
Look into escalations from L1/L2 Deal with software faults which could not be resolved by L1/L2 Perform wider and more specialist research and remote sessions which cannot be dealt with by L1/L2, Provide Firmware updates links to L1, Provide FTP links for customer to upload docum...tegnap 17:41
-
Telephelyi kvalifikálási feladatok ellátásának segítése Dokumentációs feladatok GMP betartásategnap 15:21
-
Együttműködés az általános applikációk és szoftverek telepítésében, és konfigurálásában Helpdesk működtetésében és adminisztrációjában való segítségnyújtás Gyakori felhasználói kérdések kezelése IT eszköznyilvántartás vezetése Beszerzési és selejtezési folyamatok támogatása...tegnap 15:18
-
IT csapat napi szintű támogatása Kockázatkezelés Új projektekben való aktív részvétel Data migration SharePoint adminisztrációtegnap 15:01
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...tegnap 14:51
-
Új és meglévő ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása...tegnap 14:26
-
Kb. 50-100 felhasználó hardver- és szoftverproblémáinak kezelése, Office 365 felhasználói fiókok (levelezés, terjesztési listák, sharepoint stb. ) üzemeltetése, Informatikai leltár vezetése, karbantartási és fejlesztési ütemterv készítése, IT perifériák üzemeltetése, On-site üzem...tegnap 12:51
-
Informatikai munkatárs (Informatikai és kommunikációs rendszerek felhasználóit támogató)
1134 Budapest, Róbert Károly körút 44.A leendő munkatárs feladata műszaki segítség nyújtása közvetlenül vagy telefonon, e-mailben vagy más elektronikus eszköz segítségével az IT infrastruktúra felhasználói részére.tegnap 11:46 -
Czech speaking Service Desk Agent (Evening and weekend shift)
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Handle end user calls and web queries in German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casestegnap 11:11 -
Hibaelhárítás (L2), kérések megvalósítása Informatikai biztonsági eszközök (vírusvédelem, spam szűrés, erőforrások, biztonsági mentések) felügyelete, a szükséges intézkedések megtétele Az osztályok digitalizálási igényeinek megvalósítása Informatikai projektek menedzselése az igé...tegnap 11:01
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...tegnap 10:41
-
Prediktív és leíró elemzések használata Üzleti követelmények vizualizálása Követelmények folyamatos nyomonkövetése és fejlesztése Táblázatok, grafikonok készítése Elemzések és ad-hoc lekérdezések kezelése Adattechnológia továbbépítésetegnap 09:21
-
az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára, összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen, az alábbi munkaidőben segíted a kollégák mindennapi életét: 8.15 - 17:00 és 10.15 - 19:00, megfelelő szünettel, előre egyeztetett b...tegnap 09:06
-
- Üzemeltetési csapat szerződés szerinti menedzselése és ellenőrzése - Megrendelői oldallal történő rendszeres kapcsolattartás - Megrendelői igények egyeztetése és definiálása - Üzemeltetési csapat minőségbiztosítása - SLA-k betartatása, nyomonkövetése, riportolása - Eredményt...dec. 06.
-
A felhasználók első szintű IT támogatása Rendellenességek, hibák kivizsgálása: hibafelderítés, -javítás, tesztelés Szoftverek telepítése, a szoftverek üzemszerű működésének biztosítása, karbantartása (pl. verziófrissítés, stb.) Hardverhibák esetén hardver elemek javítása vagy cse...dec. 06.