Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
149 db találat
Szűrés
-
Own the Security Architecture capability/discipline and ensure it is operational as desired Lead the efforts of defining, prototyping and developing security reference architecture, methodology, models and security controls in alignment with requirements from the architecture tea...tegnap 13:43
-
Support the implementation & optimization of S/4 HANA ERP Guide the SAP Key user team to ensure SAP system processes are aligned with business process requirements Analyze, define, and document business process requirements including interfaces Provide direction and guidance on i...tegnap 12:06
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casestegnap 15:39
-
Pénzügyi-informatikai szoftverfejlesztés szakmai támogatása; Üzleti igények felmérése, specifikálása; Jogszabálykövető fejlesztések specifikálása, A rendszer használatának betanítása; A használat későbbi támogatása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémák kezelése; Integrált...tegnap 13:52
-
Business Process Expertise - In this role, you will facilitate translation of Business requirements to IT solutions In addition you will manage local SAP authorization concept and relevant tasks including regular audit activities Ensure Cross country Business Process alignment an...tegnap 13:19
-
Provide technical and commercial support to our Zehnder customers Organize and conduct technical trainings for our Service Partners Offer pre- and after-sales technical assistance Support / prepare product presentations and seminars Attend/participate at industry fairs and events...tegnap 13:04
-
HostWare programok installálása, oktatása, telefonos ügyelet ellátásategnap 12:34
-
German and Dutch-speaking Customer Service Representative (4 hours part-time)
Országosan bárhonnan pályázhatóWorking hours will be 2-6PM from Monday till Friday. Key responsibilities: Deliver exceptional written customer interactions. Navigate through various systems to resolve inquiries efficiently. Adhere to operational policies and procedures diligently. Maintain a high level of accu...tegnap 10:32 -
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 09:03
-
Haladó szintű hibaelhárítási módszerek alkalmazásával egyedi megoldások nyújtása az ügyfelek részére Az ügyfelekkel történő interakciók során velük együttműködve a problémát kiváltó ok megtalálása A Cloud csapattal együttműködve az ügyfél problémájának reprodukálása és megoldása...tegnap 18:36
-
Windows alapú számítógépek Domainben való üzemeltetése AD adminisztrálása, GP karbantartása Felhasználok hozzáférések, email csoportok és jogosultságok kezelése Központosított nyomtatók kezelése IT eszközök nyilvántartáskezelése, átadás/átvétele Office és egyéb alkalmazások támog...tegnap 18:26
-
- Üzemeltetési csapat szerződés szerinti menedzselése és ellenőrzése - Megrendelői oldallal történő rendszeres kapcsolattartás - Megrendelői igények egyeztetése és definiálása - Üzemeltetési csapat minőségbiztosítása - SLA-k betartatása, nyomonkövetése, riportolása - Eredményt...tegnap 17:51
-
Webes, ASP.NET alkalmazások fejlesztése a cég partnerei számára Egyedi rendszerfejlesztési projektekben való részvétel Részvétel a kapcsolódó support tevékenységekben Hibaanalízis és megoldási alternatívák kidolgozása Esetenként üzleti követelményspecifikációk elemzése és az alka...tegnap 15:21
-
IT támogatóként a napjaid arról szólnak, hogy ügyfeleink igényeit menedzseled a legjobb tudásod szerint, illetve a bérelszámolások folyamatait támogatod. Ehhez gyakran használod ticketrendszerünket, dokumentációkat készítesz, frissítesz és kezelsz, olykor pedig ellenőrzöd az éjs...tegnap 15:11
-
Microsoft alapú irodai IT rendszerek üzemeltetése IT segítség a felhasználóknak a napi munkájukban (IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldása; felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése) Irodai hardverek és szoftverek karbantartása Segítség a partnereknek az online...tegnap 15:06
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 14:56
-
Kapcsolattartás az SAP R3-hoz kötődően a logisztikai területen, First level support, Logisztika és kapcsolódó társosztályok támogatása, Közreműködés új IT rendszerek bevezetésénél, Adat és anyag áramlások elemzése, folyamatok fejlesztése, Új folyamatok, változások tesztelése, SAP...tegnap 14:51
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 14:16
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 14:11
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 14:11
-
Vállalati telefonflotta kezelése: eszközkiadás, eszköz visszavétel, budget tervezés Csomagváltások kezelése, készülékcserék beütemezése Mobileszközök teljes életútjának kezelése a vállalaton belül Telekommunikációs céggel való kapcsolattartás Kommunikációs osztállyal való együttm...tegnap 14:01
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 12:46