Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
141 db találat
Szűrés
-
IT desktop support feladatok ellátása; Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, ill. kilépő felhasználók esetében azok visszavétele és dokumentálása; Felhasználók IT problémáinak elhárítása; Hardver és szoftver karbantartás; IT eszközök leltározása...ma 11:43
-
A Siemens cégcsoporton belüli fejlesztő, tesztelő kollégák részére adunk 1st és 1,5 level támogatást Az általunk üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatos problémákat, kéréseket kezeljük ticketrendszeren keresztül angol, valamint német nyelven Mik ezek a rendszerek? A Microsoft ál...ma 10:59
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 10:55
-
felhasználói bejelentések, igények fogadása és rögzítése ticketing rendszerben, felhasználói bejelentések, igények, kezelése, megoldása Windows/Office területeken személyesen és távsegítség keretében is, informatikai rendszerek üzemeltetése, távfelügyelete, új informatikai eszköz...ma 09:30
-
a kollégák részére nyitvatartási időben folyamatos és zavartalan telefonos és HelpDesk rendszeren keresztüli elérhetőség biztosítása, a jegykezelő rendszeren, telefonon és e-mailen beérkező kérések feldolgozása, hibajegyek készítése, a beérkező hiba és esemény bejelentések gyors...ma 00:00
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...ma 16:51
-
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által a vállalat által használt jegykezelő rendszerbe bejelentett hiba-, valamint igény jegyek kezelése és az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása. Támogatás nyújtása a munkavállalói felhasználók, valamint a kliens üzemeltető kollég...ma 16:06
-
Maintain essential on-site help desk operations Installing and supporting Windows based computers Assembling and support printers, monitors, projectors, tablets, scanners, etc. Active directory maintenance (creating users, adding permissions, creating shares, etc.) Operate with o...ma 16:01
-
tipikus felhasználó támogatás, beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése, telefonos & távsegítségnyújtás. Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása: ActiveDirectory/ Exchange levelező szerver/ Incidensek és problémák kezelése, munkaállomások karban...ma 15:55
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...ma 15:21
-
Együttműködés a vállalat hazai és nemzetközi munkatársaival Üzleti partnereink szakszerű kiszolgálása, tanácsadás, panaszok, illetve reklamációk kezelése telefonon és írásban Ügyféladatok felvitele, kezelése és frissítése a vállalatirányítási rendszerben Kapcsolattartás a fejlesz...ma 15:21
-
Tipikus felhasználó támogatás Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres) Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján) Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása Fájl-, illetve levelező és terminál sz...ma 15:18
-
Quality Assurance & Coaching Specialist (German AND French)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestPerform consistent monitoring on Service Desk agent interactions with End Users as well as the related tickets. Ensure that all designated agents in the team are coached timely and effectively. Coaching abilities to drive agent performances Provide input for Knowledge Article upd...ma 14:06 -
Quality Assurance & Coaching Specialist (Italian AND German)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestPerform consistent monitoring on Service Desk agent interactions with End Users as well as the related tickets. Ensure that all designated agents in the team are coached timely and effectively. Coaching abilities to drive agent performances Provide input for Knowledge Article upd...ma 13:41 -
Milyen feladatok várnak Rád nálunk? A szervezet IT erőforrásainak teljes körű támogatása A számítógépek hardverének, operációs rendszerének vagy felhasználói alkalmazásoknak a telepítése és beállítása Telepítések és kisebb javítások elvégzése a hardver eszközökön, hálózati infras...ma 11:41
-
Support implementation of IT governance framework, including risk management, vendor security and compliance management Ticket and service quality management Application support ICS segregation duties Daily ITS activity support Data migration activities Share point administ...ma 11:16
-
Finnish Speaking Customer Service Representative (Part time)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestOur Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest, and responsible, and our Agents bring to life the ethical standards...ma 11:11 -
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogat...ma 11:11
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 10:51
-
A vállalat üzleti alkalmazásainak felhasználói támogatása, fejlesztési folyamataiban való aktív részvétel Cég üzleti folyamatainak feltérképezése, dokumentálása Üzleti területekkel, a beszállítókkal, fejlesztőkkel történő kapcsolattartás és együttműködés Felhasználói segítségnyúj...ma 10:06