Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák Pest megyében
15 db találat
Szűrés
-
Dutch Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas munkavégzési helyResolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30 -
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...tegnap 09:10
-
Diagnosztizálja és megoldja a hardver- és szoftverproblémákat, szoftverterjesztést végez, jegyeket hoz létre és frissít a változások tükrözésére, valamint együttműködik az ügyfelekkel a megfelelő szintű elkötelezettség és kommunikáció biztosítása érdekében. Feladatok végrehajtásá...márc. 17.
-
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...márc. 17.
-
Vállalati informatikai rendszerek üzemeltetése országos viszonylatban (személyi és mobil számítógépek, mobiltelefonos, ipari mobil eszközök, nyomtató-és multifunkciós eszközök), Informatikai eszközállomány és raktárkészlet felelős kezelése és ennek irányítása, Végfelhasználók hel...márc. 16.
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban (pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódóan), program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató...márc. 16.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...márc. 16.
-
IT rendszergazda feladatok ellátása, a vállalat működésének IT oldalról történő biztosítása Az IT infrastruktúra felügyelete, karbantartása, hálózatépítés, fejlesztések Szoftver és hardver eszközök és szolgáltatások kezelése, beszerzése IT Helpdesk feladatok ellátása Mobiltelefon...márc. 15.
-
Feladatok: - Olajminta tesztek teljes menedzselése - A kenőanyag adatbázis frissítése - A termékadatok karbantartása különböző rendszerekben - A Technical manager támogatása az új digitális szolgáltatásokban - A vevői hírlevél elkészítése - Fordítások rendelése és ellenőrzése - R...márc. 14.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 14.
-
Felhasználók támogatása Számítógépek, mobiltelefonok üzemeltetése és naprakészen tartása Nyilvántartások, raktárkészlet kezelése Vidéki telephelyeken felmerülő problémák megoldása akár kiszállással Aktuális innovatív informatikai fejlesztésekben, verzióváltásokban és projektekben...márc. 14.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 13.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 13.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 13.
-
Jövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünk részére keresünk Alkalmazás támogató pozícióra munkatársat részben Home Office lehetőséggel! A Te feladatod lesz: Speciális alkalmazások, folyamatok megismerése Belső és külső felhasználók alkalmazás támogatása telefonon és email...márc. 05.