Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
It support, helpdesk állások, munkák Szigetszentmiklóson
15 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
A nemzetközi piacon egyedülállóan a Hörmann cég az, amely a fontosabb nyílászárók teljes palettáját kínálja. A magyarországi kereskedelmi kirendeltség csapatának erősítéséhez keresünk raktáros munkatársat. Az Ön feladatköre: Áruk le -és felrakodása kézi, és gépi erővel A raktári...tegnap 10:15
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 15:30
-
Budapesti irodánkba (1-3 nap home office lehetőséggel) keresünk ambiciózus munkatársat az alábbi feladatokra: Microsoft Windows szerverek, kliensek és alkalmazások üzemeltetése, telepítése és karbantartása Felhő alapú megoldások bevezetése és kezelése (Office365, Exchange SharePo...ma 13:35
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 09:55
-
Support D365 FO across multiple locations; Liaise with business stakeholders including managing director level; Identify and document new requirements and cooperate with consultants to design new solutions or customizations; Perform analysis, setup, data conversion, user acceptan...ma 09:55
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...tegnap 00:35
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 26.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...márc. 26.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...márc. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 22.
-
Jövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünk részére keresünk Alkalmazás támogató pozícióra munkatársat részben Home Office lehetőséggel! A Te feladatod lesz: Speciális alkalmazások, folyamatok megismerése Belső és külső felhasználók alkalmazás támogatása telefonon és email...márc. 20.