It support, helpdesk állások, munkák

210 db találat Szűrés
  • Aktív részvétel az új ügyviteli rendszer (ERP) bevezetésében, majd az éles indulás után a rendszer üzemeltetése, a felhasználók informatikai támogatása Felhasználók támogatása napi szintű üzemeltetési problémák és kérdések megoldásában (levelezés, ügyviteli szoftverek, MsOffice...
    október 22.
  • L1/L2 szintű IT desktop support feladatok ellátása Felhasználók informatikai eszközeinek támogatása szoftver és hardver szinten (Desktop, Laptop, Mobil, perfiériák) Munkaállomások előkészítése, telepítése, üzemeltetése, költöztetése, szoftver és hardver elemeinek karbantartása, c...
    október 22.
  • Feladatod lesz hívások, bejelentések fogadása; bejelentések feldolgozása hibajegy-kezelési rendszerben (adminisztráció nyelve: angol); tudásbázis alapján IT rendszerekben keletkezett hibák első szintű elhárítása; hibajegyek továbbítása; kommunikáció a bejelentővel; telefonkonfere...
    október 22.
  • Webes, ASP.NET alkalmazások fejlesztése a cég partnerei számára Egyedi rendszerfejlesztési projektekben való részvétel Részvétel a kapcsolódó support tevékenységekben Hibaanalízis és megoldási alternatívák kidolgozása Esetenként üzleti követelményspecifikációk elemzése és az alka...
    október 22.
  • Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
    Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • Are you interested in joining a diverse, successful, and international tech unicorn? Be part of an enthusiastic team and grow together with us! Responsibilities Establish a strategic advisor relationship with each client in scope and drive continued value of our products and serv...
    október 22.
  • Technical Coordinator

    Országosan bárhonnan végezhető
    Join us as a Technical Coordinator and be instrumental in supporting the EMEA Professional Services team with data needs; lead the successful setup of Trax solutions, finalize reporting requirements, and deliver the professional services developments to client satisfaction and ac...
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    október 22.
  • Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Incident...
    október 22.
  • Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex support problems for customer inquiries received via email and phone (and occasionally live chat) Use a variety of modern communicat...
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    október 22.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim