It support, helpdesk állások, munkák Baranya megyében
8 db találat
Szűrés
-
Szolgáltató szemléletmódú ügyfélszolgálat kialakításának támogatása, Meglévő ügyfelekhez tartozó látens igények felderítése, Közreműködés support csapat működésének racionalizálásában, optimalizálásában, belső projketek megvalósítása, Beérkező üzleti igények online-, vagy személy...Jan. 27.
-
Good experience in core End User services domain Understand requirements on the vision and roadmap on End user space Ability to design, deploy and manage end user computing environment. Experience and knowledge in various methodologies and models for end user services delivery. A...Jan. 26.
-
beszállítóink IT támogatása telefonon és ServicePortálon keresztül felmerülő komplex IT hibák elemzése, megoldása a rendelkezésre álló jogosultságokkal problémabejelentések és igénylések dokumentálása állandó kapcsolattartás a specializálódott IT megoldó csapatokkal meglévő tudás...Jan. 24.
-
Aldi külsős beszállítóinak támogatása, beszállítói folyamatokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása telefonon és írásban belsős kollégáink teljes körű támogatása beszerzéssel kapcsolatos kérdésekkel, IT hibákkal felmerülő komplex esetek elemzése, megoldása a rendelkezésre álló j...Jan. 24.
-
1st level szintű támogatás a cég Európa szerte dolgozó munkatársai részére Telefonon és e-mailen beérkező kérések feldolgozása, hibajegyek készítése Support-tevékenységek dokumentálása Felmerülő szoftver és hardver hibák elemzése, megoldása, vagy továbbadása Új szoftverek tesztel...Jan. 17.
-
Troubleshooting and resolving technical problems for customers or clients Escalating issues to higher levels of support as needed Collaborating with L1 (Level 1) support staff and other team members to resolve issues efficiently Communicating with customers or clients through var...tegnap 15:25
-
Checking knowledge articles for compliance with IT policies, guidelines and procedural correctness Collaboration with IT/Business Service Owners and Knowledge Owners to fine-tune and approve knowledge articles Overseeing knowledge lifecycle (publish, review and retire articles) C...Jan. 26.
-
Manage incoming phone calls, emails and cases. Assisting customers with billing and contract related requests. Educating customers and answering general questions about the supported software. Reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subc...Jan. 26.