Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák középiskolai végzettséggel
98 db találat
Szűrés
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 16:00
-
A munkatársak által felvett felhasználói igények feldolgozása és megvalósítása Adatbázis lekérdezések készítése Szoftveres beállítások, paraméterezések elvégzése Adatmigrációs feladatok végrehajtása Szoftverfejlesztőkkel, szakmai vezetőkkel való folyamatos kapcsolattartás Ügyféli...ma 14:56
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 16:38
-
Folyamatos kapcsolattartás az üzleti területekkel. Új üzleti igények felmérése és elemzése a szervezet digitális stratégiájával összhangban. Javaslattétel fejlesztések megvalósítására, folyamatbeli függőségek azonosítására, valamint lehetséges megoldásokra vonatkozóan. Termékek,...ma 16:06
-
Linux operációs rendszerek távoli telepítése, konfigurálása és üzemeltetése. Hibajegyek feldolgozása, priorizálása. Beérkező problémák megoldása, szükség esetén eszkalálása a további támogatási szintek felé. Kamerarendszerek beállítása, távoli menedzselése. Projekttel kapcsolatos...ma 16:01
-
Haladó szintű hibaelhárítási módszerek alkalmazásával egyedi megoldások nyújtása az ügyfelek részére Az ügyfelekkel történő interakciók során velük együttműködve a problémát kiváltó ok megtalálása A Cloud csapattal együttműködve az ügyfél problémájának reprodukálása és megoldása...ma 14:27
-
Nálunk ezek lesznek a feladataid: Országos, nagy rendelkezésre állású, magas biztonsági szintet megkövetelő egészségügyi rendszer - Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér üzemeltetése Üzemeltetés, ügyféligények teljesítése, hibabejelentések megoldása, rendszer felügyelet, ad...ma 14:21
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ma 11:56
-
Excelling in technical support for the company’s eSignature DAC component Troubleshoot and resolve customer inquiries, escalating issues promptly Utilize broad product knowledge to enhance customer adoption Employ various support tools to solve customer issues. Proactively identi...ma 11:16
-
Minden, amit egy számítógép szervizben el tudsz képzelni! Igen, megjavítjuk a behozott számítógépeket, laptopokat. Addig túrjuk a rendszert, míg meg nem találjuk a hibát. Vírust írtunk és eltávolítjuk a felesleges alkalmazásokat, de ha szükséges, memóriát, SSD-t cserélünk akár. P...ma 11:16
-
Partnereknek folyamatos IT helpdesk szolgáltatás nyújtása, közvetlen támogatás Ezen szolgáltatások teljeskörű adminisztrálása Nyitott incidensek kezelése Ügyfelek által használt pc-k, notebookok, hálózati szerverek, szoftverek működőképességének, használatának támogatása: telepít...ma 11:01
-
Maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice for customers by answering calls and emails. Help the development, and test new software features while taking into account our clients' points of view. Investigate customer-related...ma 10:41
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.ma 10:31
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...ma 09:26
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...ma 09:26
-
Provides a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solves the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gathers all the...ma 09:01
-
Provides a high-level 1st line support and first-time resolution whenever possible. Solves the overwhelming majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support. Performs monitoring and troubleshooting activities in o...ma 09:01
-
Provide technical support to customers through various contact methods (email, chat, phone, email, chat, support, telephone, chat, call, chat, etc.) Troubleshooting technical issues that arise. Providing fast and accurate information to customers Ensure compliance to customer Da...ma 08:56
-
Professzionális módon kezeld az IT-hibajelentéseket, kérdéseket és változtatási kéréseket. Telefonon és írásban foglalkozz ügyfeleink problémáival. Hatékonyan kezeld, ellenőrizd és irányítsd tovább a hibajegyeket, figyelve a részletekre. Mint az ügyfelek és a második szintű támog...ma 05:36
-
Look into escalations from L1/L2 Deal with software faults which could not be resolved by L1/L2 Perform wider and more specialist research and remote sessions which cannot be dealt with by L1/L2, Provide Firmware updates links to L1, Provide FTP links for customer to upload docum...tegnap 17:41