It support, helpdesk állások, munkák Győr-Moson-Sopron megyében
9 db találat
Szűrés
-
Részvétel a szoftvereink terméktámogatásában és tesztelésében. Az általunk készített szoftverek helyes beállítása és a felhasználói visszajelzések kezelése.Jan. 25.
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Helyszíni jelenlét partnereink telephelyein Azonnal megoldható hibák és felhasználói igények megoldása Jegykezelő rendszer használata és pontos feladat dokumentáció Közös tudásbázis bővítése új megoldási javaslatokkal...Jan. 25.
-
We are looking for an IT Technician, dealing with IT Desktop Support within a multinational company directly at our customer's premises in Győr. Main tasks: Install, upgrade, support and troubleshoot Windows and any other authorized desktop software/applications Install, upgrade,...Jan. 26.
-
telefonon, e-mail-en érkező feladatok elvégzése, komplex IT problémák megoldása, adminisztrálása, dokumentációk készítése, problémák jelentése, továbbítása a tapasztaltabb szakemberek feléJan. 25.
-
Hívások, bejelentések fogadása; bejelentések feldolgozása hibajegy-kezelési rendszerben (adminisztráció nyelve: angol) Tudásbázis alapján IT rendszerekben keletkezett hibák első szintű elhárítása Hibajegyek továbbítása Kommunikáció a bejelentővel Telefonkonferenciák szervezése Ad...Jan. 24.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...Jan. 24.
-
Troubleshooting and resolving technical problems for customers or clients Escalating issues to higher levels of support as needed Collaborating with L1 (Level 1) support staff and other team members to resolve issues efficiently Communicating with customers or clients through var...tegnap 15:25
-
Checking knowledge articles for compliance with IT policies, guidelines and procedural correctness Collaboration with IT/Business Service Owners and Knowledge Owners to fine-tune and approve knowledge articles Overseeing knowledge lifecycle (publish, review and retire articles) C...Jan. 26.
-
Manage incoming phone calls, emails and cases. Assisting customers with billing and contract related requests. Educating customers and answering general questions about the supported software. Reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subc...Jan. 26.