Kedves álláskereső!
A keresett megyében jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan pályázható állásokat.
It support, helpdesk állások, munkák Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében
7 db találat
Szűrés
-
Új és meglévő ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővelszept. 25.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.szept. 20.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...szept. 20.
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...szept. 20.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...szept. 20.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.szept. 20.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.szept. 20.