It support, helpdesk állások, munkák Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében
11 db találat
Szűrés
-
Technikusokon keresztül érkező bejelentések jelzése a ServiceDesk felé, hogy ticketet tudjanak rá nyitni. DN ServiceDesk által EBS-ben rögzített retail ticketek technikusokra osztása, Silvanusra történő kiküldése (15 percen belül). Hiányos hibajegy információ esetén egyeztetés az...ma 16:24
-
Develop and increase the maturity of the analytics landscape Definition of processes and structures Product Responsible for Analytics tools Expert support to development teams, and 3rd Level Contact for SAP Manage and coordinate releases and system upgrades Ensure and improve the...ma 12:30
-
Participation in short analysis and understand the requirement Check the possible solutions on alignment with the strategy Support business partner to properly plan and initiate the activities Supports cross functional team to deliver common solutions for the Business Contribute...ma 12:30
-
providing technical support at L1 or L2 level telephone support for customers and other interested parties primarily in German Ensuring telephone availability during all operating hours – 24/7 (including public holidays and weekends), a 3 shift working pattern Receive, classify a...ma 11:00
-
A Te feladatod lesz a külső megrendelő által beérkezett tűzfal beállításokkal kapcsolatos engedélykérelmek elemzése, elbírálása, illetve továbbítása a meglévő folyamatok és standardok szerint Új standardok meghatározása a hálózatbiztonsági kockázatok elkerülése és a biztonsági el...ma 10:05
-
You provide an excellent customer experience on all available support channels for End Users. Give your best to represent the End Users’ needs and issues, escalate situations as required. Keep users informed on the status of their request and guide for their best satisfaction and...máj. 17.
-
Are you passionate about Software Security? At Sophos, we operate at the cutting edge of technology, protecting businesses worldwide against complex threats, viruses and spam. We build high quality software security products in a fast-paced, nimble environment and we have been...máj. 17.
-
Providing support for development requests on no and low code platforms, e.g. MS Power Platform; Support citizen developers with issues that they can’t resolve on their own (first and second level support) incl. documentation (ticket system/ knowledge base articles); Ensure prope...máj. 16.
-
első szintű ügyfélszolgálati támogatás ellátása a HelpDesken hibabejelentések beazonosítása, a feladatok eszkalációja bejelentések, hibajegyek rögzítése, nyomon követése a végleges megoldásig az online rendszerek monitorozási, rendszerfelügyeleti teendőinek ellátása szoftverek, a...máj. 11.
-
French speaking Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan végezhetőManage incoming phone calls, emails and cases. Assisting customers with billing and contract related requests. Educating customers and answering general questions about the supported software. Reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subc...máj. 09. -
Italian IT Service Desk Agent – Home Working
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan végezhetőTo provide 1st line technical support; answering support queries via phone and email To maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles To take ownership of user tickets or problems and be proactive when dealing w...máj. 09.
Nyomozzon az elveszett gyémánt után!
Regisztráljon, iratkozzon fel, tegye elérhetővé az önéletrajzát és nyerjen 2 millió forintot!
Játszom!