Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák középiskolai végzettséggel
86 db találat
Szűrés
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Budapesti irodánkba (1-3 nap home office lehetőséggel) keresünk ambiciózus munkatársat az alábbi feladatokra: Microsoft Windows szerverek, kliensek és alkalmazások üzemeltetése, telepítése és karbantartása Felhő alapú megoldások bevezetése és kezelése (Office365, Exchange SharePo...ápr. 15.
-
Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...ápr. 15.
-
Alkalmazás üzemeltető munkatársként Rád fognak a kollégák számítani technikai problémák, konfigurálási és karbantartási feladatok ellátása esetén; Tudj felmérni önállóan folyamatokat és azokból admin guide-okat, oktatási anyagokat készíteni, ezzel is fejlesztve az informatikai te...ápr. 15.
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...ápr. 15.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 15.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...ápr. 15.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ápr. 15.
-
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...ápr. 15.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...ápr. 15.
-
Leendő munkatársunk feladata a százhalombattai termelő-telephely és a budapesti iroda informatikai rendszereinek üzemeltetése, illetve a szomszédos országokban működő irodák távoli támogatása. A felhasználók mindennapi támogatásán túl alapszintű karbantartások, rendszer frissítés...ápr. 15.
-
As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applications in Production Environment Communicate with end Users in Polish la...ápr. 15.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 14.
-
Informatikai segítségnyújtás és a help desk: a Szállás csoport Magyarországon (Miskolc és Budapest) és Horvátországban dolgozó kollégáinak műszaki támogatása telefonon, online, e-mailben vagy személyesen Segítségnyújtás hardver és szoftver telepítésében, konfigurálásában és karba...ápr. 14.
-
HOGY MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNOD? Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap, mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Milyen feladatokban számítunk rád? A Hu...ápr. 14.
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...ápr. 14.
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Trouble-Tickets Du pflegst unsere Wisse...ápr. 14.
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...ápr. 14.