Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák középiskolai végzettséggel

47 db találat Szűrés
  • Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...
    márc. 25.
  • Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases   **This role requires work in...
    tegnap 08:09
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    Friss
  • We are looking for an enthusiastic Croatian/Serbian/Bosnian Speaking Level 1 Agent to join our Service Desk team in Budapest and as a part of a team provide professional back and front office service function for our client’s project - in line with the contractual agreements. Y...
    ma 12:00
  • Provide IT support to executives and directors in Vantage Towers with their desktop, printers, video conferencing, access, installation of software. Responsible for driving down the incidents, problem, trouble tickets, service request trends, resource management and stakeholder m...
    ma 11:55
  • Slovenian Speaking Service Desk Agent

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1134 Budapest, Váci út 43.
    We are looking for an enthusiastic Slovenian Speaking Level 1 Agent to join our Service Desk team in Budapest and as a part of a team provide professional back and front office service function for our client’s project - in line with the contractual agreements. Your responsibil...
    ma 11:45
  • Ezek lesznek a napi feladataid Külső / Belső műszaki és informatikai support: segítségnyújtás az ügyfeleknek és a társosztályon lévő kollégáknak rendszerünk használatában Rendszeradminisztráció és testreszabás: hozzáférésed lesz az egyedi rendszereinkhez is, Te adhatsz majd jogos...
    ma 09:25
  • Budapesti irodánkba (1-3 nap home office lehetőséggel) keresünk ambiciózus munkatársat az alábbi feladatokra: Microsoft Windows szerverek, kliensek és alkalmazások üzemeltetése, telepítése és karbantartása Felhő alapú megoldások bevezetése és kezelése (Office365, Exchange SharePo...
    tegnap 13:35
  • Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban (pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódóan), program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató...
    tegnap 12:20
  • Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...
    tegnap 11:20
  • Leendő munkatársunk feladata a százhalombattai termelő-telephely és a budapesti iroda informatikai rendszereinek üzemeltetése, illetve a szomszédos országokban működő irodák távoli támogatása. A felhasználók mindennapi támogatásán túl alapszintű karbantartások, rendszer frissítés...
    tegnap 08:40
  • HOGY MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNOD? Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap, mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Milyen feladatokban számítunk rád? A Hu...
    márc. 27.
  • Nach einer gemeinsamen Einschulung nimmst du selbstständig IT-Störungsmeldungen, Fragen und Änderungswünsche unserer User*innen professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch, remote und schriftlich Als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support üb...
    márc. 26.
  • Provide efficient technical support at L1 or L2 levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for pr...
    márc. 26.
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    márc. 26.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    márc. 26.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim