It support, helpdesk állások, munkák főiskolai végzettséggel
31 db találat
Szűrés
-
Nagyvállalati ügyfelek informatikai rendszerének rendszermérnöki támogatásaMar. 30.
-
Routing & switching és határvédelmi rendszerek tervezési, létesítési, migrálási, üzemeltetési, lebontási feladatokat csapatmunkában szakmailag vezetni, aktívan részt venni a feladatok elvégzésében Szakmai támogatása a mérnök és a L1 kollégáknak Partnerekkel való kapcsolattartás é...Mar. 29.
-
L2 terméktámogatási feladatok L1 terméktámogató kollégák munkájának koordinálása. Végezz haladó beállításokat hálózati eszközökön, szervereken, telefonközpontokon, ügyfél igények alapján. Segíts nekünk számítógépes és telefonos hálózati eszközök telepítésében, frissítésében és...tegnap 17:44
-
Kliensoldali rendszerek zavartalan működésének biztosítása és a helyi infrastruktúra üzemeltetése A felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával Szükség esetén eszkaláció...tegnap 12:02
-
Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elv...tegnap 10:02
-
As a constantly growing company, Danfoss is looking for motivated employees who want to work with us on our success. We are looking for a Customer Service Representative with English and other foreign language (French preferred) to join our diverse team. The primary function in t...tegnap 16:21
-
- Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries - Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. - Ensure that issues are resolved within ticket life cycle...tegnap 09:15
-
Informatikai szolgáltatások és eszközök üzemeltetése SD ügyelet ellátása Elvégzi a kliens eszközök (laptopok, PC-k,mobil telefonok, nyomtatók), adatátviteli és távközlési eszközök, kiszolgáló berendezések, hibáival, javításával, karbantartásával, kapcsolatos teendőket és a nyilvá...tegnap 00:40
-
kliensoldali rendszerek zavartalan működésének biztosítása és a helyi infrastruktúra üzemeltetése – egyik fő feladatod lenne a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel együttműködés a megrendelő IT szervezetének munkatársaival fela...Mar. 30.
-
Végfelhasználók informatikai támogatása, telefonos és személyes segítségnyújtás, Hibabejelentések kivizsgálása, problémák feltárása, ill. megoldása 1st level szinten, Hibák nyomon követése a ticketing rendszerben, Teams-en, valamint e-mailen keresztül, Laptop-, memória-, billenty...Mar. 30.
-
Saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer használatának magabiztos elsajátítása Folyamatos, udvarias kapcsolattartás ügyfelekkel, egyeztetés az egyes feladatokkal kapcsolatban Ügyfelek problémáinak feltárása, hibaelemzés, megoldási javaslat készítése Együttműködés fejlesztői,...Mar. 30.
-
Javaslatok kidolgozása és továbbítása a munkafolyamatok optimalizálására a felelősségi körébe tartozó ügyfelek vonatkozásában A csoportjába tartozó munkavállalók HR és szakmai irányítása, kontrolja és munkájuk értékelése, visszajelzések adása ad hoc valamint negyedéves értékelése...Mar. 30.
-
Reagálás az incidensekre (fogadás, validálás, besorolás, koordináció, kommunikáció stb.) Evidencia gyűjtés, elemzés és kiértékelés Utólagos incidensek kiértékelése, tanulási célból az incidensben érintett területeken a munkatársak oktatása CERT folyamatokkal kapcsolatos rendszere...Mar. 30.
-
Ensure that SLAs are met and that the support line operates at its best. Manage resources and maintain the support schedule to ensure 24/7 coverage. Assign and manage customer queries and issues to Technical Support Engineers. Handle all customer escalations related to support is...Mar. 29.
-
Main responsibilities: Installing, configuring and supporting Hospitality products as well as their associated interfaces. Ensuring that our PMS/POS solutions meet all the unique specifications and functions that are required by our Hospitality clients. Training clients in the us...Mar. 29.
-
Lenovo is looking for a Junior Technical Engineer for the Innovation Center facilities located in Ullo – Hungary. The goal of the Innovation Center is to provide the IT infrastructure in terms of servers, storage and networking for customers to run remote Proof of Concepts (POCs)...Mar. 28.
-
As a constantly growing company, Danfoss is looking for motivated employees who want to work with us on our success. We are looking for a Customer Service Representative with English to join our diverse team. The primary function in this role is to provide commercial support such...Mar. 28.
-
The IS Onsite Support provides IS Onsite Services to Sales or Production Companies, normally 100+ Employees. You are responsible for providing IS Onsite Services in additional sales companies/branches (typically 3 to 6) in other countries together with the local IT Buddy. You sup...Mar. 28.
-
Provide first level multilingual call and email support to customers, including software and hardware related issues Assign more complicated problems to the correct support IT Teams Instruct users on ICT processes Document new technical solutions Document and share best practices...Mar. 28.
-
Reagálás az incidensekre (fogadás, validálás, besorolás, koordináció, kommunikáció stb.) Evidencia gyűjtés, elemzés és kiértékelés Utólagos incidensek kiértékelése, tanulási célból az incidensben érintett területeken a munkatársak oktatása CERT folyamatokkal kapcsolatos rendszere...Mar. 28.
-
As an SAP Authorization System Specialist you will: Ensure the effective and efficient support of global processes in the area of SAP authorization concepts Support SAP end- users with resolving arising authorization issues Support SAP access management for missing or locked user...Mar. 28.
-
THIS WILL BE YOUR JOB: · Answer contacts promptly and professionally · Provide assistance with inquiries and problems such as software, hardware and network issues · Use problem management and help desk systems (Confluence, Freshdesk, Kanban, etc.) ·...Mar. 28.