Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
60 db találat
Szűrés
-
A Siemens cégcsoporton belüli fejlesztő, tesztelő kollégák részére adunk 1st és 1,5 level támogatást Az általunk üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatos problémákat, kéréseket kezeljük ticketrendszeren keresztül angol, valamint német nyelven Mik ezek a rendszerek? A Microsoft ál...ma 10:59
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 10:55
-
a kollégák részére nyitvatartási időben folyamatos és zavartalan telefonos és HelpDesk rendszeren keresztüli elérhetőség biztosítása, a jegykezelő rendszeren, telefonon és e-mailen beérkező kérések feldolgozása, hibajegyek készítése, a beérkező hiba és esemény bejelentések gyors...ma 00:00
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...ma 16:51
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...ma 15:21
-
Quality Assurance & Coaching Specialist (German AND French)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestPerform consistent monitoring on Service Desk agent interactions with End Users as well as the related tickets. Ensure that all designated agents in the team are coached timely and effectively. Coaching abilities to drive agent performances Provide input for Knowledge Article upd...ma 14:06 -
Quality Assurance & Coaching Specialist (Italian AND German)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestPerform consistent monitoring on Service Desk agent interactions with End Users as well as the related tickets. Ensure that all designated agents in the team are coached timely and effectively. Coaching abilities to drive agent performances Provide input for Knowledge Article upd...ma 13:41 -
Support implementation of IT governance framework, including risk management, vendor security and compliance management Ticket and service quality management Application support ICS segregation duties Daily ITS activity support Data migration activities Share point administ...ma 11:16
-
Finnish Speaking Customer Service Representative (Part time)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestOur Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest, and responsible, and our Agents bring to life the ethical standards...ma 11:11 -
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 10:51
-
Windows rendszerek adminisztrátori szintű kezelése; Felmerülő szoftver/hardver hibák és igények kezelése; Hibajegyek kezelése, adminisztrációja; Kapcsolattartás végfelhasználókkal. Leltár/raktár kezelés; Belső hálózattal kapcsolatos hibák és igények kezelése; Desktop management r...tegnap 15:31
-
Develop technical specifications, high level/detailed design, testing strategies, and implementation plans from business requirements End-to-end systems development from requirements analysis, coding, testing, UAT and maintenance Build strong relationships with business facing te...dec. 09.
-
Folyamatos kapcsolattartás az üzleti területekkel. Új üzleti igények felmérése és elemzése a szervezet digitális stratégiájával összhangban. Javaslattétel fejlesztések megvalósítására, folyamatbeli függőségek azonosítására, valamint lehetséges megoldásokra vonatkozóan. Termékek,...dec. 09.
-
German and Dutch-speaking Customer Service Representative (4 hours part-time)
Országosan bárhonnan pályázhatóWorking hours will be 2-6PM from Monday till Friday. Key responsibilities: Deliver exceptional written customer interactions. Navigate through various systems to resolve inquiries efficiently. Adhere to operational policies and procedures diligently. Maintain a high level of accu...dec. 09. -
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...dec. 09.
-
Install/Maintain/Support XenApp and XenDesktop 1912 higher versions of infrastructure Configuration and deployment of Citrix Web Interface/Store Front Servers Install, configure and manage Citrix License Servers (Windows/VPX) Image management (Create, update using PVS) Monitoring...dec. 08.
-
A munkatársak által felvett felhasználói igények feldolgozása és megvalósítása Adatbázis lekérdezések készítése Szoftveres beállítások, paraméterezések elvégzése Adatmigrációs feladatok végrehajtása Szoftverfejlesztőkkel, szakmai vezetőkkel való folyamatos kapcsolattartás Ügyféli...dec. 08.
-
Haladó szintű hibaelhárítási módszerek alkalmazásával egyedi megoldások nyújtása az ügyfelek részére Az ügyfelekkel történő interakciók során velük együttműködve a problémát kiváltó ok megtalálása A Cloud csapattal együttműködve az ügyfél problémájának reprodukálása és megoldása...dec. 08.
-
Nálunk ezek lesznek a feladataid: Országos, nagy rendelkezésre állású, magas biztonsági szintet megkövetelő egészségügyi rendszer - Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér üzemeltetése Üzemeltetés, ügyféligények teljesítése, hibabejelentések megoldása, rendszer felügyelet, ad...dec. 08.
-
Install/Maintain/Support XenApp and XenDesktop 1912 higher versions of infrastructure Configuration and deployment of Citrix Web Interface/Store Front Servers Install, configure and manage Citrix License Servers (Windows/VPX) Image management (Create, update using PVS) Monitoring...dec. 08.