It support, helpdesk állások, munkák
7 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...szept. 14.
-
Providing general and technical support to existing and new clients via phone and via the internet based support system in verbal and written form. Developing wifi router solutions.tegnap 16:50
-
Ticket handling on 2nd or 3rd levels Communication on daily basis with customers Take part in innovation and automatizationszept. 22.
-
Részvétel a HelpDesk rendszer felügyeletében, a hiba-és igényjelzések kezelésében; Bejelentők (belső és külső ügyfelek) megkereséseivel kapcsolatos egyéb teendők végzése; HelpDesk rendszer üzemeltetése; Riportok, jelentések készítése; Magasabb szintű problémakezelést végző belső,...szept. 21.
-
Tanácsadás ügyfelek részére Helyszíni támogatás a partnereinknek Gazdálkodási rendszer kialakítása, bevezetése HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Közreműködés oktatásban, tesztelésbenszept. 21.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...szept. 18.
-
As part of E-Software Group, Repair-CRM is looking for a Product manager for the North-American market. What you will be doing as a Product Manager: Manage customers and help them use our software product using Zoom or TeamViewer Reach out to new leads via phone or email Perfor...szept. 18.