Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
141 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 18.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...Friss
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...Friss
-
Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása és fejlesztése Nagyvállalati számítógépes hálózati infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása és fejlesztése Munkaállomások üzembe helyezése, felügyelete és karbantartása Azure környezet ke...ma 16:10
-
Shadowing different IT operational roles at various sites Learn IT operational and functional procedures with the support of a mentor Support daily business at 1st and 2nd level Manage and support infrastructure and application related changes To represent IT within different bus...ma 15:30
-
IT desktop support feladatok ellátása; Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, ill. kilépő felhasználók esetében azok visszavétele és dokumentálása; Felhasználók IT problémáinak elhárítása; Hardver és szoftver karbantartás; IT eszközök leltározása...ma 15:15
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom- specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access r...ma 15:10
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel; Felügyeleti rendszerrel (Zabbix) kapcsolatos kérések kezelése; Szerver üzemeltető kollégáknak segítségnyújtás a hibák behatárolásában; Felügyeleti rendszer (Zabbix) folyamatos naprakészen tartása, a mo...ma 15:05
-
IT Consultant im Bereich Identity and Access Management (IAM)
Legyen az első 5 jelentkező között!1143 Budapest, Gizella út 51-57.abwechslungsreiche und qualitativ hochwertige IT Consulting und Engineering im Bereich Identity and Access Management (IAM), Erarbeitung von Konzepten unternehmensweiter IT-Sicherheitslösungen in Zusammenarbeit mit Kunden und SW-Entwicklung, Teilnahme an der Anforderungsanalyse,...ma 13:30 -
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...ma 13:10
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...ma 12:05
-
Informatikai rendszerek üzemeltetése Munkaállomások, hálózatok építése, karbantartása Azonnal megoldható hibák elhárítása Közös tudásbázis bővítése, új megoldási javaslatokkalma 11:40
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15
-
MSSQL alapú adatbázis-lekérdezések, riportok, tárolt eljárások fejlesztése és optimalizálása Részvétel az adatbázis tervezési, fejlesztési és bevezetési folyamatokban. A vállalat IT rendszereinek és szolgáltatásainak felügyelete és üzemeltetése Rendszeradminisztrációs (szerver- é...ma 10:10
-
Manages / operates the IT applications in his/her professional field and provides professional support to users, handles incidents, problems and change requests, and provides their resolutions, as well as makes suggestions for the improvement of related processes. Has a basic kn...ma 09:35
-
Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer. - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...ma 09:10
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative - Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestNow is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 17:05 -
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...tegnap 16:25
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...tegnap 16:25
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 16:00
-
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...tegnap 15:40