Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák

138 db találat
Szűrés
  • Forrás Konzulens

    1041 Budapest, Görgey Artúr utca 69.
    Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...
    ma 09:21
  • Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...
    ma 09:07
  • Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...
    ma 15:45
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ma 15:30
  • ServiceDesk, L1 szintű munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...
    ma 15:20
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ma 15:05
  • Részvétel a cég szoftveres fejlesztéseiben Webalkalmazás készítése Frontend programozás React-ban Felhasználói felületek dizájnolása, implementálása Bekapcsolódás az alkalmazások megtervezésébe, üzemeltetésébe Programok tesztelése, javítása Dokumentáció készítése...
    ma 14:17
  • Informatikus

    1135 Budapest, Béke utca 21-29.
    Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)
    ma 13:45
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    ma 12:25
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    ma 12:05
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ma 11:25
  • Starting date:                     As soon as possible Application deadline:        Open until filled  Full or Part Time:               Part-time (21 hours/week) Location:                            Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...
    ma 11:20
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ma 10:30
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ma 10:30
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    ma 10:25
  • Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.
    ma 10:05
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim