Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
139 db találat
Szűrés
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillstegnap 14:24
-
Az ügyfeleinknél működő végfelhasználói számítástechnikai infrastruktúra mindenkori zavartalan/biztonságos működésének felügyelete és annak dokumentálása Első szintű IT-támogatás nyújtása a felhasználóknak személyesen vagy távoli eléréssel Számítógépek és mobil eszközök telepítés...Friss
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...Friss
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...ma 08:30
-
Act as a single point of contact for Salesforce local IT solution and IT service management matters: coordinate local IT integration activities, represent local needs, ensure stable IT operation of the implemented solution Maintain regular contact with CRM Business stakeholders,...ma 08:10
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...ma 00:45
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.tegnap 18:40
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...tegnap 17:35
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...tegnap 17:20
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 15:30
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...tegnap 14:50
-
Management of end-user IT requests, ensuring restoration of site IT service interruptions. Deployment, configuration & support of hardware, client operating systems, productivity software. Hardware support includes: online PCs, PC peripherals, PC non-networked, OT Systems (I4.0),...tegnap 14:25
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...tegnap 14:25
-
Tesztforgatókönyvek kidolgozása a követelmények és a meglévő funkciók elemzése alapján Tesztesetek végrehajtása és az eredmények dokumentálása Új szoftververziók funkcionális minőségének ellenőrzése Hibajegyek készítése és a javításuk nyomon követése a fejlesztő csapattal együttm...tegnap 14:17
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...tegnap 13:50
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésetegnap 13:50
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...tegnap 13:20
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás a vásárlók részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásategnap 13:20
-
Understand Grundfos Purchasing Shared Service (3 sub-Team) daily activities Monthly KPI updates in different Systems (SAP, SNOW, TRIO, QP, Sievo, Fiori, Business Warehouse, Power BI, Excel) Keeping the contact with internal colleagues and vendors Support implementing new tools Id...tegnap 12:20
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...tegnap 12:00