Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
148 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...Friss
-
a felhasználóktól, ügyfelektől érkező IT kérések, bejelentések fogadása, rögzítése; eset-, illetve hibajegy kezelés; a bejelentésekkel kapcsolatos feladatok megoldása telefonon vagy távmenedzsment eszközökkel; eseményállapotok dokumentálása; különböző ügyfél specifikus alkalmazás...ma 09:14
-
Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer. - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...tegnap 09:06
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...Friss
-
Collaborate with cross-functional teams to design IT Systems of Plant (Infra structure, MES system, SAP system etc) Configure and customize IT software to meet manufacturing requirements Support implementation and integration of MOBIS HQ's IT related systems Monitor and maintain...ma 11:45
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ma 09:50
-
Identify, classify and analyse root causes and solve incidents in the area of Company IT solutions according to the guarantees provided in the SLA (incident management process); diagnose problems based on the analysis of detected irregularities and manage the process of their sol...ma 09:25
-
Identify and analyze root cause and solve incidents in the area of business applications, Perform administrative activities for IT solutions, Co-operate with Suppliers with regard to the solution, Provide support for change management process, Perform deployment of releases for b...ma 09:25
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos changek kezelése, Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, tesztelése Ritkább esetben eszkalált incidensek/requestek kezelése Fejlesztők támo...ma 05:05
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...tegnap 20:13
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:10
-
Shadowing different IT operational roles at various sites Learn IT operational and functional procedures with the support of a mentor Support daily business at 1st and 2nd level Manage and support infrastructure and application related changes To represent IT within different bus...tegnap 15:30
-
IT desktop support feladatok ellátása; Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, ill. kilépő felhasználók esetében azok visszavétele és dokumentálása; Felhasználók IT problémáinak elhárítása; Hardver és szoftver karbantartás; IT eszközök leltározása...tegnap 15:15
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom- specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access r...tegnap 15:10
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel; Felügyeleti rendszerrel (Zabbix) kapcsolatos kérések kezelése; Szerver üzemeltető kollégáknak segítségnyújtás a hibák behatárolásában; Felügyeleti rendszer (Zabbix) folyamatos naprakészen tartása, a mo...tegnap 15:10
-
Részvétel a cég szoftveres fejlesztéseiben Webalkalmazás készítése Frontend programozás React-ban Felhasználói felületek dizájnolása, implementálása Bekapcsolódás az alkalmazások megtervezésébe, üzemeltetésébe Programok tesztelése, javítása Dokumentáció készítése...tegnap 14:20
-
- Ad hoc programozási / fejlesztési feladatok ellátása - Üzleti folyamatok automatizálása - Egyedi riportok elkészítése - Power BI dashboard-ok üzemeltetése és fejlesztése - Rendszerfelügyeleti folyamatok és eszközök fejlesztése - Egyedi igények alapján SQL lekérdezések elkészíté...tegnap 14:20
-
IT Consultant im Bereich Identity and Access Management (IAM)
Legyen az első 5 jelentkező között!1143 Budapest, Gizella út 51-57.abwechslungsreiche und qualitativ hochwertige IT Consulting und Engineering im Bereich Identity and Access Management (IAM), Erarbeitung von Konzepten unternehmensweiter IT-Sicherheitslösungen in Zusammenarbeit mit Kunden und SW-Entwicklung, Teilnahme an der Anforderungsanalyse,...tegnap 13:30 -
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...tegnap 13:10