Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
140 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
A meglévő és új informatikai rendszerek bevezetésének koordinációja, analizálása, fejlesztések, tesztelések és karbantartások ellenőrzése. A társaságunk által megbízott informatikai cég munkájának felügyelete, operatív irányítása. Javaslatot tesz az informatikai rendszerekkel kap...tegnap 11:47
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 10:23
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
Szeretsz embereknek segíteni, IT problémák széles körét megoldani? Izgalommal tölt el egy informatikai-, távközlési-, hálózati feladat megoldása? Előfizetői hálózatunk elosztó pontjainak felügyelete, Új szolgáltatási vételi helyek kiépítésének távoli támogatása, Előfizetőkhöz k...máj. 29.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...tegnap 21:45
-
The 1 year Groww program (with a view of turning to a permanent specialist position after finishing the program) offers to fresh graduates a unique opportunity to your 1st career step in a stable leading multinational company with Budapest based HQ gaining work experience under p...tegnap 17:30
-
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...tegnap 17:30
-
Responsibilities: Participation in first-line customer service activities. Performing simple tasks related to system administration (e.g. creating/deleting users, managing groups, M365, etc.) Support Graphisoft employees at HQ as well as globally. Provide active support to the IT...tegnap 16:19
-
Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása és fejlesztése Nagyvállalati számítógépes hálózati infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása és fejlesztése Munkaállomások üzembe helyezése, felügyelete és karbantartása Azure környezet ke...tegnap 16:10
-
Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.) Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...tegnap 14:30
-
Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...tegnap 13:50
-
Beérkező, IT jellegű problémák, kérések kezelése, gyors megoldása Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szakértői csapattal online és telefonon egyaránt Hibaelhárítás a hardver/szoftverproblémák esetén, a kiváltó okok megtalálása és hatékony megoldás nyújtása Részletes tájékoztatás...tegnap 13:45
-
Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...tegnap 13:45
-
- napi működés során felmerülő IT-jellegű problémák megoldása - felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése - szoftver-licenszek teljes körű menedzselése (nyilvántartás, bővítés, update, stb.) - a terület által használt IT eszközök teljes...tegnap 13:20
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...tegnap 13:15
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...tegnap 13:15
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Currently we do not have enough openings, but it is a great time for you to submit your application and we will get back to you once we have relevant open position for you! Our Customer Service team is critical...tegnap 12:35
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 12:25
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...tegnap 11:35
-
Adatbázis-kezelés PHP szkriptnyelv használatával SQL lekérdezések végzése Táblázatkezelés Excel használatávaltegnap 10:17