Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
153 db találat
Szűrés
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom- specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access r...ma 15:05
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...ma 12:02
-
Informatikai rendszerek üzemeltetése Munkaállomások, hálózatok építése, karbantartása Azonnal megoldható hibák elhárítása Közös tudásbázis bővítése, új megoldási javaslatokkalma 11:36
-
MSSQL alapú adatbázis-lekérdezések, riportok, tárolt eljárások fejlesztése és optimalizálása Részvétel az adatbázis tervezési, fejlesztési és bevezetési folyamatokban. A vállalat IT rendszereinek és szolgáltatásainak felügyelete és üzemeltetése Rendszeradminisztrációs (szerver- é...ma 10:09
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 17:04
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...tegnap 16:22
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 15:59
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 14:39
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...ma 17:10
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 16:10
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ma 16:05
-
Shadowing different IT operational roles at various sites Learn IT operational and functional procedures with the support of a mentor Support daily business at 1st and 2nd level Manage and support infrastructure and application related changes To represent IT within different bus...ma 15:30
-
IT desktop support feladatok ellátása; Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, ill. kilépő felhasználók esetében azok visszavétele és dokumentálása; Felhasználók IT problémáinak elhárítása; Hardver és szoftver karbantartás; IT eszközök leltározása...ma 15:15
-
Our partner is a workplace where people’s talents can accelerate, their efforts are recognized and rewarded. They are working to build a company of people who represent a wealth of cultures and experiences. The company is a world-wide leader in providing innovative solutions for...ma 15:11
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel; Felügyeleti rendszerrel (Zabbix) kapcsolatos kérések kezelése; Szerver üzemeltető kollégáknak segítségnyújtás a hibák behatárolásában; Felügyeleti rendszer (Zabbix) folyamatos naprakészen tartása, a mo...ma 15:10
-
A Project Managerek és Biztonsági mérnökök napi munkájának támogatása Kapcsolattartás a Stakeholderekkel Adatok begyűjtése, normalizálása, alakítása, validálása és rendszerezése Közreműködés a meetingek és review-k szervezésében Dokumentumok, riportok készítése és frissítése...ma 14:20
-
IT Consultant im Bereich Identity and Access Management (IAM)
Legyen az első 5 jelentkező között!1143 Budapest, Gizella út 51-57.abwechslungsreiche und qualitativ hochwertige IT Consulting und Engineering im Bereich Identity and Access Management (IAM), Erarbeitung von Konzepten unternehmensweiter IT-Sicherheitslösungen in Zusammenarbeit mit Kunden und SW-Entwicklung, Teilnahme an der Anforderungsanalyse,...ma 13:30 -
Showing ownership and contributing to team’s target deliverables Proactively communicating assignment progress (status, challenges, success) to team members, supervisors, and stakeholders Organizing and combining data input from multiple sources to produce internal recurring and...ma 13:17
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...ma 13:10
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...ma 12:10