Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
132 db találat
Szűrés
-
EZEKBEN A FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁ AMENNYIBEN. jó kommunikációs képességgel angol és magyar nyelven, proaktív és problémamegoldó attitűddel rendelkezik, empatikus, analitikus gondolkodású: Vevői megkeresések kezelése, felmerülő informatikai problémák megoldása vagy továbbí...ma 12:54
-
Process entitlement, compliance review requests and/or incident/change management handling for Citi’s global customer base within established support thresholds. Utilize key information security administration tools. Support bulk customer requests for comparable granting of entit...ma 11:49
-
In this role, you will work closely with our cross-functional teams and stakeholders, providing support for all phases and teams in the development lifecycle with a main focus on production systems. We are looking for someone who is eager to learn with the ability to work both in...ma 11:46
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...ma 11:40
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...ma 10:22
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...ma 10:05
-
Beérkező hibajegyek, emailek, telefonok kezelése és hibaelhárítás PC-k és mobil eszközök telepítése, problémaelhárítás Informatikai eszközök megrendelésében való részvétel, majd azok kezelése A belső szoftverek működésének támogatása Az ügyfelek és az üzemeltetés közötti kommunik...ma 09:54
-
As IT Administrator, you will be responsible for the IT processes in our new Debrecen plant. Installation, maintenance and securing of hardware and software components 1st and 2nd level support, you are the first point of contact for error analysis, troubleshooting and support fo...ma 09:43
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.ma 18:40
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...ma 17:20
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...ma 15:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsma 14:25
-
Management of end-user IT requests, ensuring restoration of site IT service interruptions. Deployment, configuration & support of hardware, client operating systems, productivity software. Hardware support includes: online PCs, PC peripherals, PC non-networked, OT Systems (I4.0),...ma 14:25
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...ma 14:25
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...ma 13:50
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésema 13:50
-
Beérkező, IT jellegű problémák, kérések kezelése, gyors megoldása Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szakértői csapattal online és telefonon egyaránt Hibaelhárítás a hardver/szoftverproblémák esetén, a kiváltó okok megtalálása és hatékony megoldás nyújtása Részletes tájékoztatás...ma 13:45
-
Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...ma 13:45
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...ma 13:20
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...ma 13:00