Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
135 db találat
Szűrés
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...ma 09:40
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ma 09:35
-
Collaborate on the migration and automation of data analysis processes from Excel to Power BI Participate in report creation, contributing to their development and implementation Assist in monitoring the contact center's quality and performance, and analyze feedback on its perfor...ma 05:20
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...ma 00:30
-
Working as first line of IT support for the end users working in the office and remotely to help them with solving existing problems or requests comming into IT Have a hands-on experience in servicing and maintaining computer hardware, such as Dell laptops, and peripheral devices...tegnap 17:50
-
Maintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible. Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets. Questions the client thoroughl...tegnap 17:25
-
Being the first point of contact for Technology-related issues and requests Management of incidents and problems (lvl1-2 support) by solving issues and communicating with stakeholders (Business, other Technology units, 3rd party suppliers) or forwarding them to internal or extern...tegnap 17:10
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...tegnap 16:35
-
Install/Maintain/Support XenApp and XenDesktop 1912 higher versions of infrastructure Configuration and deployment of Citrix Web Interface/Store Front Servers Install, configure and manage Citrix License Servers (Windows/VPX) Image management (Create, update using PVS) Monitoring...tegnap 16:05
-
A szerződéses szolgáltatási támogatási követelmények megértésének és kezelésének biztosítása Problémamegoldás elősegítése a támogatási, ügyfélkapcsolati, illetve terepen dolgozó csapatok és ügyfelek között Értekezletek vezetése, valamint együttműködés a csapattagokkal a szállítás...tegnap 15:32
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...tegnap 14:55
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...tegnap 14:40
-
Customer Service Representative (with various languages combination)
Brno, Jihomoravský kraj, Czechiategnap 14:20 -
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...tegnap 14:17
-
Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...tegnap 14:05
-
Fluency in one of the languages with English: German OR French OR Spanish 0-3 years of experience in Customer Service or Technical Support Experience with MS products Experience with IOS technologies Experience with basic Network troubleshootingtegnap 13:50
-
Döntéstámogató információ szolgáltatás adattárházakból Felhasználói, vezetői riportok, jelentések fejlesztése Gyártást támogató, IPAR 4.0 megoldások fejlesztése Fejlesztési lehetőségek folyamatos keresése és kivitelezése Projektekben való részvétel (Infrastruktúra fejlesztés, hat...tegnap 13:49
-
Informatikai leltár és raktárkészlet kezelése Megrendelések követése, leadás Adóügyi nyomtatók nyilvántartása, ügyintézés Bankterminállal kapcsolatos adminisztráció (igénylés, SZÉP kártya, leszerelés) Költségek követése IT eszközök szervizelésének követése, dokumentálása, szerviz...tegnap 13:05
-
Execution of sales support processes in SAP and several systems Sell-out and Stock compensation management Order and Delivery Management Creation of regular reports Dispute managementtegnap 12:17
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...tegnap 11:25