Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
145 db találat
Szűrés
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 17:04
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...tegnap 16:24
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...tegnap 16:22
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 15:59
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 14:39
-
Adatszolgáltatási feladatokban való aktív részvétel Hiteltörténeti kimutatások elkészítése Besegítés audit riportok készítésébe Tartozások és kimutatások készítése Operációs feladatok elvégzéseFriss
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:10
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 15:35
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...tegnap 15:30
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...tegnap 15:10
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementtegnap 14:55
-
Supervision, management and maintenance of technical IT infrastructures Responsible for Local IT staff professional and people management Responsible for self developed softwares (administrating, developing) System administration of Windows, Linux servers, backup, storage and man...tegnap 13:28
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 12:40
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:40
-
Reviews, prepares and maintains service agreements oReviews service descriptions and Service Level Agreements oMaintains document repository oPrepares document templates required by Service Management Process Prepares and provides regular service review reports on the provided se...tegnap 12:19
-
Service Desk Shift Lead with English and German language skills
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...tegnap 08:25 -
Act as a single point of contact for Salesforce local IT solution and IT service management matters: coordinate local IT integration activities, represent local needs, ensure stable IT operation of the implemented solution Maintain regular contact with CRM Business stakeholders,...tegnap 08:05
-
informatikai infrastruktúra üzemeltetésével, fizikai és virtuális szerverek, aktív/passzív hálózati eszközök rendelkezésre állásával kapcsolatos feladatok ellátása rendszeres ellenőrzési feladatok (monitorozás) ellátása felhasználói hozzáférések adminisztrációja felhasználói támo...máj. 06.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 06.
-
The 1 year Groww program (with a view of turning to a permanent specialist position after finishing the program) offers to fresh graduates a unique opportunity to your 1st career step in a stable leading multinational company with Budapest based HQ gaining work experience under p...máj. 06.