Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
147 db találat
Szűrés
-
Maintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible. Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets. Questions the client thoroughl...Friss
-
Being the first point of contact for Technology-related issues and requests Management of incidents and problems (lvl1-2 support) by solving issues and communicating with stakeholders (Business, other Technology units, 3rd party suppliers) or forwarding them to internal or extern...Friss
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...ma 14:50
-
Informatikai leltár és raktárkészlet kezelése Megrendelések követése, leadás Adóügyi nyomtatók nyilvántartása, ügyintézés Bankterminállal kapcsolatos adminisztráció (igénylés, SZÉP kártya, leszerelés) Költségek követése IT eszközök szervizelésének követése, dokumentálása, szerviz...ma 13:02
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.ma 11:16
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása; üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos...ma 11:07
-
Working as first line of IT support for the end users working in the office and remotely to help them with solving existing problems or requests comming into IT Have a hands-on experience in servicing and maintaining computer hardware, such as Dell laptops, and peripheral devices...Friss
-
Install/Maintain/Support XenApp and XenDesktop 1912 higher versions of infrastructure Configuration and deployment of Citrix Web Interface/Store Front Servers Install, configure and manage Citrix License Servers (Windows/VPX) Image management (Create, update using PVS) Monitoring...ma 16:05
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 14:40
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...ma 14:40
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsma 14:33
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 14:21
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsma 14:18
-
Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...ma 14:05
-
Supervision, management and maintenance of technical IT infrastructures Responsible for Local IT staff professional and people management Responsible for self developed softwares (administrating, developing) System administration of Windows, Linux servers, backup, storage and man...ma 13:30
-
Reviews, prepares and maintains service agreements oReviews service descriptions and Service Level Agreements oMaintains document repository oPrepares document templates required by Service Management Process Prepares and provides regular service review reports on the provided se...ma 12:20
-
Az ügyfeleinknél működő végfelhasználói számítástechnikai infrastruktúra mindenkori zavartalan/biztonságos működésének felügyelete és annak dokumentálása Első szintű IT-támogatás nyújtása a felhasználóknak személyesen vagy távoli eléréssel Számítógépek és mobil eszközök telepítés...ma 10:07
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...ma 09:48
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...ma 08:30
-
Act as a single point of contact for Salesforce local IT solution and IT service management matters: coordinate local IT integration activities, represent local needs, ensure stable IT operation of the implemented solution Maintain regular contact with CRM Business stakeholders,...ma 08:10