Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák

143 db találat
Szűrés
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    Friss
  • Részvétel az IoT termékek gyártásában: Firmware feltöltése az eszközökre, eszközök tesztelése, konfigurálása, eszközök regisztrációja a szerveren Eszközgyártási dokumentáció frissítése szériaszámokkal, azonosítókkal Meglévő dokumentáció mentén IoT felület képernyőképeinek beállít...
    tegnap 17:38
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Windows kliens számítógépek és környezetük hibaelhárítása, üzemeltetése Windows beállítások kezelése (levelezés, nyomtatás, cégspecifikus igények) Kapcsolattartás ügyfelekkel és alkalmanként ügyfeleink külföldi kollégáival Helyi hálózati kábeles LAN és wifi hibaelhárítás...
    tegnap 16:49
  • Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...
    tegnap 16:31
  • Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarend
    tegnap 13:48
  • Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases   **This role requires work in...
    tegnap 10:13
  • -           napi működés során felmerülő IT-jellegű problémák megoldása -           felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése -           szoftver-licenszek teljes körű menedzselése (nyilvántartás, bővítés, update, stb.) -           a terület által használt IT eszközök teljes...
    Friss
  • Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support  Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...
    Friss
  • A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...
    ma 11:35
  • Szeretsz ügyfélszolgálaton dolgozni? Németországban éltél vagy folyékonyan beszélsz németül? Érdekelnek a szoftverekkel végezhető munkák és szeretsz számítógépen dolgozni? Szereted a hibrid munkarendet és dolgoznál részben otthonról? Budapesten működő V. kerületi irodánk csapatáb...
    tegnap 15:40
  • Showing ownership and contributing to team’s target deliverables Proactively communicating assignment progress (status, challenges, success) to team members, supervisors, and stakeholders Organizing and combining data input from multiple sources to produce internal recurring and...
    tegnap 13:20
  • ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelése
    tegnap 09:50
  • Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...
    tegnap 09:40
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim