kulcsszó: karrierépítés
Így motiváljuk a munkatársakat év végén
Az év vége a fogadalmak, a karriercélok kitűzésének ideje. Szakértői tippjeinkkel lendületet adhatunk magunknak és kollégáinknak!
Olvass tovább
Így legyünk profik az én-marketingben
Mit jelent az énmárka és hogyan valósítható meg a gyakorlatban a személyes márkaépítés? Szakértőnk ezekre az izgalmas kérdésekre ad választ.
Olvass tovább
Ilyen visszajelzéseket várnak a dolgozók
Az évi egyszeri teljesítményértékelő beszélgetések helyett ma már modern IT megoldásokkal támogatott, folyamatos visszajelzést várnak a munkavállalók.
Olvass tovább
A visszautasíthatatlan szervezet modellje
A visszautasíthatatlanul vonzó szervezet humán erőforrás menedzsment modelljének egyik eleme, hogyan éli meg a munkatárs az irodai hétköznapokat.
Olvass tovább
Próbaidő - a bizonytalanság terhe
Bevett és érthető gyakorlat a próbaidő a friss munkaerő alkalmazásánál, ami nagy nyomást gyakorol a munkavállalóra. Hogyan érdemes felkészülni rá és mire figyeljünk a három hónapban?
Olvass tovább
A modern toborzás forradalma
A hagyományos toborzási módszereket felváltotta a meggyőzés és a fejvadászat, a vállalatoknak pedig egyre inkább meg kell újítaniuk HR folyamataikat ahhoz, hogy a tehetséges munkavállalókat megszerezzék és megtartsák.
Olvass tovább
Motiváló filmek az álláskeresés időszakára
Senki életében nem könnyű időszak az állásvadászat, miért ne oldanánk a lelki, mentális feszültséget remek mozifilmekkel, amelyek akár még inspirálóan, motiválóan is hathatnak ránk?
Olvass tovább
Nemet mondani is tudni kell
Az álláskeresés folyamatában előfordulhat, hogy egy pozitív visszajelzést vissza kell mondanunk. Hogyan tegyük, hogy ne vágjuk el magunkat örökre a cégnél?
Olvass tovább
Az önmegvalósítás kultúrája
Vállalati szinten lehetőséget kell teremteni a munkavállalók szakmai kibontakozására.
Olvass tovább
Épülő új szervezetek
A jövő szervezetében hierarchia helyett együttműködő hálózatokat kell építeni és cselekvési szabadságot kell adni nekik.
Olvass tovább
Belülről épül a jó vállalati márka
Magyarországon a gyakran emlegetett Y generáció és a munkaerőhiány hozta felszínre a munkáltatói márkaépítést, az employer branding fogalmát. Szakértőket kérdeztünk a jó megvalósíthatóságról.
Olvass tovább
Így találjuk ki, miben vagyunk a legjobbak
Fehér István, kiválasztási-, szervezetfejlesztési szakértőtől, coach-tól és trénertől hasznos tippeket kaptunk, hogyan találjuk ki, melyik területen vagyunk a legjobbak.
Olvass tovább