Középpontban az ügyfelek

Olvasási idő: 0 Perc
Munkaerőpiac
2019.03.11.

Töltse le a
HR Körkép 2022 kiadványunkat!

Érdekel
Középpontban az ügyfelek

Idén is kihirdették a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. A Profession.hu is a nyertesek között szerepel!

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat a ClientFirst Consulting adta át, a végleges sorrend próbavásárlások és ügyfélvélemények alapján alakult ki. Az elismeréseket a vállalatok méretétől függően csoportbontásban ítélték oda, ezek mellett pedig külön díjazták a legjobb élményt nyújtó szolgáltatót, a legjobb családbarát kiszolgálást, és még a legjobb munkahelyi csapat címét is odaítélték.

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díj a magas színvonalú ügyfélkezelést ismeri el, objektív módszerekkel mért eredmények alapján. Egy-egy ilyen vizsgálat során az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezték meg. A felmérésben résztvevő próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek, ezzel egyidőben a szervezők pedig összegyűjtötték a 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról. Az így kapott válaszok és adatok elemzése után alakult ki a végső rangsor. 

A hazai ügyfélkiszolgálási színvonal javítását küldetésünknek tekintjük, minden évben vannak új indulóink, ebből is látjuk, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik a terület fejlesztését és az itt kapott eredményeket be is tudják építeni üzleti stratégiájukba” - hangsúlyozta Mózes István, a szervező cég ügyvezető partnere.

A győztes mezőnyt tehát többezer ügyfél véleménye alakította. A telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában, a kis- és középvállalkozások között a Profession.hu is a díjazottak közé került.

Király Csilla

a Profession.hu ügyfélszolgálati és operációs vezetője

A Profession.hu stratégiájának része az ügyfélközpontú szemlélet, ami a belső működésünkben nap mint nap érvényesül. Fontosnak tartjuk, hogy ezt az ügyfeleink is érezzék, amikor kapcsolatba lépnek velünk. Szerettük volna objektíven látni, hogy a kiszolgálás minősége az országos ügyfélszolgálati standardek alapján milyen értéket képvisel. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban program telefonos kategóriájának díjazása egy jó visszaigazolás számunkra, hogy jó irányba haladunk, és hogy tudjuk, hogyan fejlődhetünk tovább. Összehangolt, kitartó csapatmunka van az eredmények mögött, amire különösen büszkék vagyunk.” – mondta az elismerés kapcsán Király Csilla.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj nem csupán egyszerűen verseny a különböző ágazatok vállalatai között, hanem a magas színvonalú ügyfélkezelés elismerése, az ügyfélkiszolgálás területén dolgozók közösségeinek mozgósítása, a csapatokban rejlő erő megmérettetése is.

Ne felejtsd el megosztani a cikket!

X

Töltse le a
HR Körkép 2022 kiadványunkat!

Adja meg az adatait a letöltéshez

Érdekel

Profession
Backstage podcast

A munkaerőpiac színfalai mögött

Meghallgatom!
X