Ügyfélszolgálat munkavállalóknak

Mostantól még nagyobb figyelmet kap tőlünk!

Az álláskeresői visszajelzéseink száma folyamatosan nő. Mi pedig ezekre a visszajelzésekre alapozva megállás nélkül fejlesztjük tovább az állást keresőknek nyújtott szolgáltatásainkat és tudásbázisunkat. Megújult ügyfélszolgálati oldalunkkal karöltve több oldal is frissítésen esett át, és egy új szolgáltatásunk, a bizalom visszajelzési lehetőség is elstartolt.

Az alábbi kereső segítségével rögtön a kívánt oldalra ugorhat, vagy csak
egyszerűen használja az alatta lévő gombokat.

Ön kérdez mi válaszolunk!

Rengeteg kérdést válaszolunk meg naponta. Ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb válaszol minden bejövő
kérdésre, de talán hamarabb megtalálja a megoldást ebben a rovatban.

  • Bejelöltem egy megyét, de nem csak onnan kapok állásajánlatokat. Mi ennek az oka?

    Amikor a rendszerünkbe bekerül egy állásajánlat, akkor nem feltétlenül a munkavégzés helye alapján történik kategorizálása, hanem figyelembe vesszük azt is, hogy a munkaadó honnan várja a jelentkezéseket. Gyakori például az, hogy egy észak-magyarországi pozícióra, az ország másik végéről is szívesen várnak jelentkezőt, és sikeres pályázat esetén lakhatási, utazási, stb. támogatást nyújtanak a felvett szakembernek. Ezért értesítjük Önt, elsődlegesen a szakterülete alapján megfelelő pozíciókról, és csak ezután vesszük figyelembe a földrajzi elhelyezkedést.

  • Nem érkezett meg a hitelesítő e-mail? Mit tegyek?

    Ha nem érkezik hitelesítő e-mail, kérjük, jelezzen vissza az ugyfelszolgalat@profession.hu, hogy az adott problémának utánanézhessünk!

  • Hova kell elküldenem az önéletrajzomat?

    Pályázatát minden esetben az adott hirdetésben feltüntetett elérhetőségekre kell eljuttatnia, vagy a hirdetésben található link vezeti Önt el egy regisztrációs felületre.

  • Mit jelent a hirdetésekben a cégnév[szám]@profession.hu e-mail cím?

    A Profession.hu e-mail címet a hirdető cég hozza létre a rendszerünkben, amelyen keresztül kéri a beérkező pályázatok továbbítását. Az Ön által elküldött jelentkezés tehát a hirdető által megadott e-mail fiókba érkezik, és a kommunikáció közvetlen marad. A pályázatokat a Profession.hu nem értékeli, azok közvetlenül a hirdető céghez jutnak el.

  • Hogyan működik az ajánlás kérése?

    Önnek lehetősége van Facebook vagy LinkedIn ismerőseitől ajánlást kérni feltöltött önéletrajzához. Az ajánlásokat az adatbázisban kereső munkaadók el is olvashatják, ezáltal több információt kapnak Önről, ami komoly előny a többi álláskeresővel szemben.

    Mindezt megteheti 5 egyszerű lépésben:
    1. Lépjen be a Profession.hu oldalán. Ha elfelejtette jelszavát, a belépő oldalon kérhet jelszóemlékeztetőt.
    2. A belépés után a ?Beállításaim? oldalon kattintson a ?Kérjen ajánlást ismerőseitől!? gombra.
    3. Lépjen be a Facebookra vagy a LinkedIn-re és válassza ki azon az ismerősei, akitől ajánlást kérne.
    4. Küldje ki a felkérést ismerőseinek. (A közösségi oldalon az aktivitása rejtve marad.)
    5. Aktiválja a beérkezett ajánlást, hogy az megjelenjen az önéletrajzában.

Ha nem találta meg azt amit keresett nézze meg a gyakran ismételt kérdések gyűjtő oldalát, vagy kapcsolati menüpontból válasszon az Ön számára egy kényelmes csatornát és vegye fel velünk a kapcsolatot. Vagy tegye fel kérdését azonnal skypeon.

Lépjen velünk kapcsolatba 1 gombnyomással!

Számos lehetőség áll rendelkezésére, hogy kapcsolatba lépjen velünk. Válasszon egyet és írja le mit gondol rólunk,
vagy hogy éppen milyen problémát segíthetünk megoldani.