Gyakran ismételt kérdések

  • Elfelejtettem a jelszavamat!
    Amennyiben elfelejtette a jelszavát, a Belépés Munkaadóknak menüpont alatt kattintson az Elfelejtette jelszavát? linkre, majd írja be az e-mail címét, amelyet a regisztrációkor használt. A Profession.hu rendszere automatikusan elküldi Önnek az új jelszót, melyet kérjük, a belépést követően változtasson meg. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.
  • Szeretném megváltoztatni a jelszavamat!
    A jelszó megváltoztatását a Profession.hu rendszerébe való bejelentkezés után tudja megtenni, a jobb felső sarokban lévő nevére irányítva az egeret, a legördülő menüből a Jelszó módosítása funkciót kiválasztva. Itt szükséges megadni a jelenlegi jelszót, majd az új jelszót kétszer. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.
  • Milyen jelszót válasszak?
    Könnyen megjegyezhető, de nem személyhez köthetőt, amely vegyesen tartalmaz betűt, számot, speciális karaktert is, és legalább 6 karakter hosszúságú.
  • Hol tölthetem fel a céglogókat?
    Sikeres bejelentkezést követően, a jobb felső sarokban lévő nevére irányítva az egeret, a legördülő menüből kérjük, válassza a Beállításaim menüpontot. A Cégadatok szerkesztése dobozban, a Céglogók gombra kattintva töltheti fel cége logóit. Igény szerint több logót is feltölthet (maximum 10), melyek közül a későbbiekben szabadon választhat.
  • Több cég nevében is hirdetek. Hogy tudom szétválasztani a megrendeléseket?
    A bejelentkezést követően tudja kiválasztani, hogy melyik cég nevében jár el. A megfelelő cégnévre kattintva hozzáfér az adott társasággal kapcsolatos munkaadói adatokhoz és beállításokhoz. Ha az oldalon végzett ügyintézése során később másik cég nevében is szeretne eljárni, kérjük, vigye az egeret a jobb felső sarokban lévő nevére, és kattintson a Cégváltás menüpontra.
  • Hirdetést szeretnék feladni. Kihez fordulhatok?
    Abban az esetben, ha korábban még nem használta a Profession.hu oldalát, kérem, regisztrálja be a cégét a https://www.profession.hu/munkaado/regisztracio linkre kattintva. A regisztráció után egy értékesítő kolléga felveszi Önnel a kapcsolatot, aki bővebb tájékoztatást tud nyújtani szolgáltatásainkról és árainkról. Amennyiben már van meglévő fiókja az oldalunkon, bejelentkezést követően a Hirdetésfeladás gombra kattintva tudja elindítani a folyamatot.
  • Ha feladok a Profession.hu oldalán egy hirdetést, az hol jelenik meg?
    Hirdetése felkerül a www.profession.hu oldalára, a tematikus közösségi média oldalainkra, a regionális partneroldalainkra, valamint kikerül a www.jobmonitor.hu oldalra is. Az állásajánlata megérkezik a hírlevél szolgáltatásunkra regisztrált felhasználók azon csoportjához is, akik megfelelnek az Ön által támasztott elvárásoknak.
  • Milyen szolgáltatásokat vehetek igénybe?
    A Profession.hu szolgáltatásairól a következő két linken tud tájékozódni: https://www.profession.hu/allashirdetesek és https://www.profession.hu/szolgaltatasok. Itt láthatja a szolgáltatások árát is. Amennyiben kérdése merül fel a termékekkel kapcsolatban, keresse ügyfelszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címen, vagy a +36 (1) 224-2070-es telefonszámon.
  • Hogyan kereshetek a Profession.hu önéletrajz adatbázisában alkalmas jelöltet az adott pozícióra?
    Az önéletrajz adatbázisban csak azokat a munkavállalókat listázzuk ki a munkáltatók számára, akik elérhetővé tették önéletrajzukat az adatbázisban, és az elmúlt két évben valamilyen formában álláskeresési aktivitást mutattak. Az önéletrajz adatbázisban előfizetéssel rendelkező munkaadó ügyfeleink részletesen kereshetnek a potenciális munkavállalók között, kulcsszavak megadásával, aktivitás alapján, vagy akár előző tapasztalatokra szűrve. A használatban segítségére lehet az Önéletrajz Adatbázis Kezelési Útmutató is.
  • Az általam keresett pozíció nehezen kategorizálható. Hogyan találhatom meg mégis a megfelelő jelölteket az adatbázisban?
    Kérjük, használja a kulcsszavas keresést az Önéletrajz adatbázis kezelőfelületen. A találatokat tovább szűkítheti egyéb szempontok megadásával.
  • Küldhető automatikus válasz a beérkező pályázatokra?
    Igény esetén a beérkező pályázatokra válaszlevelet küld a Profession.hu rendszere, melynek szövegét a hirdetés feladása folyamán az Automatikus válaszüzenet mezőben állíthatja be. A cégek HR politikájuknak megfelelően eldönthetik, hogy a pályázatok beérkezésekor, a toborzási folyamat végén, vagy közben értesítik a jelentkezőket.
  • Milyen logikai kapcsolatok vannak az önéletrajz adatbázis kulcsszavas keresőjében megadott szavak között?

    MINDEN SZÓ SZEREPEL (alapértelmezett)
    A találati listában azok a jelöltek szerepelnek, akiknek a kulcsszavas mezőben megadott szavak közül minden szó szerepel legalább egyszer a dokumentumaiban vagy a feltöltött adatai között. A kereső automatikusan kezeli a magyar nyelvi változatokat (ragozott alakok pl.: értékesítő, értékesítés stb.). A minden szó szerepel, megegyezik azzal a kulcsszavas kereséssel, amikor az "AND" logikai kulcsszót használjuk
    BÁRMELY SZÓ SZEREPEL
    A találati listában, azok a jelöltek szerepelnek, akiknek a kulcsszavas mezőben megadott szavak közül legalább az egyik szerepel legalább egyszer a dokumentumaiban vagy a feltöltött adatai között. A kereső automatikusan kezeli a magyar nyelvi változatokat (ragozott alakok pl.: értékesítő, értékesítés stb.). A bármely szó szerepel, megegyezik azzal a kulcsszavas kereséssel, amikor az "OR" logikai kulcsszót használjuk.
    TELJES EGYEZÉS
    A listában azok a munkavállalók fognak megjelenni, akiknek az adatlapjában szerepel a keresőben megadott, teljesen azonos kifejezés. A teljes egyezés megegyezik azzal a kulcsszavas kereséssel, amikor idézőjelben írjuk be a kulcsszavakat a keresőbe.
    SZÓ ELEJI EGYEZÉS
    A találati listában, azok a jelöltek szerepelnek, akiknek a kulcsszavak eleje bármilyen formában szerepel a feltöltött adatok között. A szó eleji egyezés megegyezik azzal a kulcsszavas kereséssel, amikor *-ot használunk a szavak végén.
    HALADÓ
    Ezt a találati feltételt a kereső automatikusan detektálja és beállítja, amennyiben több logikai operátort használunk a kulcsszavas mezőben. (AND, OR, „”, *)
    Bővebb információkat a következő linken talál: https://www.profession.hu/tudasbazis/kezelesi-kezikonyv-oneletrajz-adatbazis/#kulcsszavas-kereses-munkakor-vagy-egyeb-kulcsszo.
  • Mi a bankkártyás fizetés folyamata?
    Előre fizetés, bankkártyával, a Borgun biztonságos fizető felületén keresztül.
    Előnyök:
    - Fizetés után hirdetése azonnal kikerül az oldalunkra.
    - Gyors és biztonságos vásárlás.
    - Bankkártyás fizetés után elektronikus számlát küldünk.
    Amennyiben a bankkártyás fizetés sikeresen lezárult, e-mail-ben tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás aktiválásra került a profession.hu oldalán. A számla az aktiválás után néhány napon belül kiküldésre kerül a megadott e-számla e-mail címre.
  • Mi az elektronikus számla?
    Az e-számla elektronikus formában kibocsátott, az áfa-törvényben meghatározott tartalommal bíró számla, mely a megadott e-számla e-mail címre kerül továbbításra.
  • Hogyan lehet módosítani a rendszerben rögzített kapcsolattartót, vagy teljesen újat hozzáadni?
    A kapcsolattartói lista módosítására ügyfélszolgálatunknak van lehetősége. Kérjük, legyen kedves megírni az új kapcsolattartó nevét, e-mail címét és telefonszámát az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címre, hogy a módosítást elvégezhessük rendszerünkben.
  • Van lehetőség a már aktív hirdetés módosítására?
    Aktív hirdetés módosítására abban az esetben van lehetőség, ha a pozíció neve, illetve maga a pozíció nem változik. A módosítást elvégezheti a Hirdetéseim menüpontban, a pozíció melletti Szerkeszt gombra kattintva.
  • Változtak a céges adatok. Hogyan tudom azokat módosítani?
    A céges adatok módosítására ügyfélszolgálatunknak van lehetősége. Kérjük, legyen kedves megírni azokat az adatokat, melyek változtak, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címre, hogy a módosítást elvégezhessük rendszerünkben.
  • Hol látom azokat, akik jelentkeztek a feladott hirdetésemre?
    A pályázókat a munkaadói fiókba való sikeres bejelentkezést követően, a Hirdetéseim menüpontban, az adott hirdetés pozíciónevére kattintva láthatja. Ez az úgynevezett Jelöltkezelő Rendszer.
  • Mi az a Jelöltkezelő Rendszer?
    Egy ingyenes szolgáltatás a hirdetést feladó munkaadók számára, mely során a dokumentumok kezelésére professzionális, átlátható online felületet biztosítunk, ahol könnyen tudja kezelni a toborzási folyamatot. Bővebb információkat a következő linken talál: https://www.profession.hu/tudasbazis/kezelesi-kezikonyv-profession-ats/.
  • Milyen kategóriákban jelenhet meg a hirdetésem?
    A Profession.hu oldalán feladott hirdetésekben a következő linken lévő kategóriák szerepelhetnek: https://www.profession.hu/kategoriak. A felsoroltak közül maximum három alkategória kiválasztására van lehetőség. Ez alól kivétel az online feladott Start hirdetési termék, ahol egy alkategóriát tud megjelölni, mely a Fizikai, Segéd, Betanított munka vagy Szakmunka kategóriában szerepel.
  • Miért nem szerepel e-mail cím, vagy link a hirdetésben?
    Ezek megjelenítésére a hirdetés szövegében nincs lehetőség. A jelentkezési link vagy értesítési e-mail cím a Jelentkezem gomb mögé van beépítve, arra kattintva tudnak jelentkezni a pályázók az álláshirdetésre.

Profession ügyfélszolgálat:

Telefon: +36 (1) 224-2070

Telefonos megkereséseit munkanapokon
8:00 és 18:00 óra között fogadjuk!

Kapcsolatfelvétel