Powered by

Mikro-, kis és középvállalkozások

Munkahelyi önmegvalósítás: hogyan támogathatja a HR-es?

Ha van igény a munkatársak részéről arra, hogy önmegvalósításra törekedjenek a munkahelyükön, akkor a HR-esnek újszerű feladatai lesznek. Ugyanez másik irányból is igaz: ha a szervezet szeretné, hogy a munkatársai self-leadership attitűddel legyenek jelen a szervezeti hétköznapokban, az is különlegesebb HR feladatokat hív meg. A HR a maga rendszereivel és folyamataival képes hidat képezni a […]
HR-stratégia Olvasási idő: 7 Perc

Önmegvalósítás a munkahelyen: a munkavállaló és a vezető lehetőségei, felelőssége

Az önmegvalósítással kapcsolatban leggyakrabban használt kifejezések megismerése után vegyük sorra azokat lehetséges irányokat és konkrét lépéseket, amelyeket megtéve munkavállalóként közelebb kerülhetünk ahhoz, hogy munkahelyünkön is megtapasztaljuk a flow élményt, és értelemmel teli munkát végezhessünk. Ahogyan az előző, témaindító cikkből kiderült, az önmegvalósításra való törekvés mindenkinek lehetősége, így az leginkább egy egyéni döntés kérdése, hogy mit vállalunk […]
HR-stratégia Olvasási idő: 6 Perc

A dolgozók 32 százalékát ösztönzi munkahelyváltásra a home office lehetősége

Miután a cégek és a dolgozók is megtapasztalták, hogyan tudnak a lehető leghatékonyabban működni a home office és a hibrid munkavégzés keretei között, mostanra már a távmunka egyes formáinak lehetősége jelentős arányban alapvető igénnyé vált a munkavállalók részéről. Az otthonról történő munkavégzés opciója egy adott álláslehetőség iránt támasztott munkavállalói elvárások részét képezi számos területen, és […]
HR-stratégia Olvasási idő: 4 Perc

Maszk nélkül: önmegvalósítás a munkahelyen

Flow-élmény, önmegvalósítás, self-leadership (magyarul hívják önvezetési stratégiának) és értelemmel teli munka (meaningful work): ezeket a magyarra néha nehezen átültethető kifejezéseket egyre gyakrabban hallhatjuk a munka világában, vagy azzal foglalkozó konferenciákon, tréningeken. De mit is jelentenek ezek a szavak, és miért vált, válik ez egyre gyakoribb témává? Esetleg van is egyfajta nyomás erre vonatkozóan: így kell […]
Employer Branding Olvasási idő: 6 Perc
További cikkek >