Gyakran ismételt munkavállalói kérdések

  • Elfelejtettem a jelszavamat. Hogyan tudok újat igényelni?
    Abban az esetben, ha elfelejtette jelszavát, lehetősége van újat igényelni, a Belépés álláskeresőknek menüpont alatt, az Elfelejtette jelszavát? feliratra kattintva. Ezt követően egy linket tartalmazó üzenetet küldünk Önnek, mely visszairányítja a profession.hu oldalára. Kérjük, adja meg azt a jelszót, melyet a jövőben használni szeretne. Ezután próbáljon meg belépni. Fontos, hogy írja végig e-mail címét és ne engedje kiválasztani azt a legördülő lehetőségekből.
  • Szeretném megváltoztatni a jelszavamat!
    A jelszó megváltoztatását, a felhasználói fiókjába való belépés után, a Beállításaim oldal menüponton belül, az oldal alján lévő Alapadatok dobozban teheti meg, a Jelszó módosítása opciót kiválasztva. Itt kérjük, írja be a kívánt új jelszót a megfelelő mezőbe. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.
  • Milyen jelszót válasszak?
    Könnyen megjegyezhetőt, de nem egyénhez köthetőt, amely vegyesen tartalmazzon betűt, számot és speciális karaktert is, és legalább 6 karakter hosszúságú.
  • Nem érkezett meg a hitelesítő e-mail. Mit tegyek?
    Amennyiben nem érkezik meg a hitelesítő e-mail az e-mail címére, azt felhasználói fiókjába való bejelentkezést követően lehetősége van újra igényelni. A Beállításaim oldal menüpontot válassza ki a nevére lépve a legördülő listából, majd az Alapadatok dobozban lévő E-mail cím módosítása fülre kattintva rendszerünk fel fogja ajánlani annak újraküldését (Hitelesítő e-mailt kérek).
  • Mennyi időm van, a regisztrációtól számítva, hitelesíteni a felhasználói fiókom?
    Erre 6 teljes napig (144 óráig) van lehetősége.
  • Hiába kattintottam a hitelesítő levélben található linkre, nem tudok belépni az oldalra.
    Abban az esetben, ha hitelesítést követően nem tud belépni felhasználói fiókjába, kérjük, írja végig e-mail címét és jelszavát a Belépés álláskeresőknek menüpontban. Előfordulhat, hogy egy szóköz, esetleg elütés történt a korábbi adatok megadása során, és böngészője azt mentette el. Amennyiben továbbra is tapasztalja a fennakadást, kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@profession.hu vagy a +36 (1) 224-2070-es telefonszámon.
  • Megváltozott az e-mail címem, amivel a felhasználói fiókom készült. Hogyan tudom megváltoztatni?
    Kérjük, lépjen be jelenlegi regisztrált e-mail cím és jelszó kombinációjával felhasználói fiókjába. Ha a jobb felső sarokban lévő nevére viszi az egeret, a legördülő menüből ki tudja választani a Beállításaim oldal lehetőséget. Ez után, az Alapadatok dobozban, az E-mail cím módosítása feliratra kattintva tudja megváltoztatni e-mail címét. Kérjük, írja be az új e-mail címét, melyre mi elküldjük a hitelesítési üzenetet. Az üzenetben lévő linkre kattintva erősítheti meg regisztrációját az új e-mail címmel.
  • Hova kell elküldenem az önéletrajzomat?
    Az álláshirdetésekre a Jelentkezem gombra kattintva van lehetősége pályázni. Ez után két lehetőség van:

    1. A profession.hu oldalán tudja befejezni a jelentkezési folyamatot, mely automatikusan továbbításra kerül a hirdetést feladó céghez.
    2. Oldalunk átirányítja a munkaadó cég karrieroldalára, ahol a kért adatok megadásával be tudja fejezni a jelentkezést.
  • A keresési beállításaim szerinti találati lista túl sok találatot tartalmaz. Hogyan szűkíthetem további szempontok szerint?
    A lista jobb oldalán található Keresés finomítása dobozban tovább szűkítheti a találatokat, illetve további paramétereket is beállíthat végzettségre, tapasztalatra, lakhelyre, nyelvismeretre, foglalkoztatás jellegére való tekintettel.
  • Hogyan gyűjthetem össze az érdeklődésemnek megfelelő állásajánlatokat?
    Amennyiben az álláshirdetés alján lévő Mentés gombra kattint, az adott hirdetés a Mentett állásaim menübe kerül. A lista segítségével a kiválasztott álláshirdetések szövege és adatai egy helyről elérhetőek. A szolgáltatást kizárólag regisztrált Felhasználóink vehetik igénybe, belépést követően.
  • Az általam választott terület nehezen kategorizálható. Hogyan találhatom meg mégis a megfelelő aktuális ajánlatokat?
    Ebben az esetben használja a Részletes keresés menüben a kulcsszavas keresést (MUNKAKÖR, CÉG VAGY SZAKMAI ISMERET rész). A találatokat tovább szűrheti egyéb szempontok megadásával, például nyelvismeret, végzettség.
  • Nem tudom minden nap megnézni az oldalukat. Szeretném személyre szabottan, e-mailben megkapni a számomra megfelelő állásajánlatokat!
    A regisztrációt követően beállíthatja és elmentheti keresési szempontjait, mely alapján a Profession.hu rendszere egyedi állásértesítőt készít az Ön részére. Ingyenes állásértesítő küldő szolgáltatásunk segítségével a friss állásajánlatokról automatikus értesítés érkezik az Ön e-mail postafiókjába. A állásértesítőket bejelentkezés után, a Állásértesítőim menüpontban tudja beállítani.
  • Több területre vonatkozóan is érdekelnek az aktuális ajánlatok, ezért sok szempontot bejelöltem a állásértesítő összeállításakor, de így túl magas a találatok aránya. Mit tehetek, hogy könnyebben eligazodjak az ajánlatok között?
    Keresési szempontjait célzottan válassza szét, és a területeknek megfelelően több állásértesítő megrendelését állítsa be. A állásértesítőket a pozícióknak megfelelően nevezze el, és így könnyen kiigazodik az ajánlatok között.
  • Hogyan tudok leiratkozni a állásértesítőről?
    A törölni kívánt állásértesítőt, belépést követően a Állásértesítőim gombra kattintva a felsorolt listából kiválaszthatja, majd a törlés jel megnyomásával a szolgáltatást a megjelölt beállításokra vonatkozóan megszüntetheti. Amennyiben nem tud belépni rendszerünkbe, e-mailben kérheti állásértesítői törlését, melyet az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címre tud elküldeni, arról az e-mail címről, melyhez a fiókja tartozik.
  • Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
    A felhasználói fiókba történő sikeres bejelentkezést követően kérjük, vigye az egeret a jobb felső sarokban látható nevére. A legördülő menüből, a Beállításaim oldal lehetőséget kiválasztva, az Alapadatok dobozban lévő Felhasználói fiók törlése gombra kattintva tudja törölni profilját. Amennyiben nem tud belépni rendszerünkbe, e-mailben kérheti felhasználói fiókja törlését, melyet az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címre tud elküldeni, arról az e-mail címről, melyhez a fiókja tartozik.
  • Miért nem kapok választ a jelentkezésemre?
    Pályázáskor a jelentkezések automatikusan a hirdetőhöz kerülnek, így a visszajelzés lehetősége is az ő kezükben van. Az egyes cégeknél más-más HR politika érvényesül: van, ahol a jelentkezéskor automatikusan küldenek visszajelzést, máshol csak a toborzási folyamat végén. Illetve előfordulhat, hogy egyáltalán nem tájékoztatják a pályázókat. Fontos információ lehet, hogy a kiválasztási folyamat egy-egy cégnél sokszor hónapokig is eltarthat. Ezzel kapcsolatban információt azonban csak az a cég tud adni, ahová pályázott.
  • Régebbi állásértesítőben láttam egy pozíciót. Aktuális még?
    Amíg egy pozíció aktuális, addig az adott linkre kattintva elérhető a leírása az oldalunkon. Ha már nem aktuális a kiválasztott ajánlat, akkor a rendszer a hasonló területről érkező aktív hirdetések listáját jeleníti meg.
  • Hol tudom feltölteni az önéletrajzomat?
    Abban az esetben, ha szeretné feltölteni önéletrajzát, azt a felhasználói fiókjába való sikeres bejelentkezést követően, a jobb felső sarokban a nevére lépve, a Jelentkezési fileok menüpont alatt tudja megtenni. Fontos információ, hogy a dokumentumokat csak pdf, doc vagy docx formátumban tudja feltölteni, melynek mérete nem haladhatja meg az 5 MB-ot. Kérjük, ellenőrizze, hogy feltöltött fájlok nevében szerepel-e ékezetes vagy speciális karakter, ezeket rendszerünk nem tudja továbbítani a hirdető cég felé.
  • Mit jelent az, hogy "Legyek elérhető"?
    Adatai kitöltése és önéletrajza feltöltését követően aktívvá teheti önéletrajzát az adatbázisban, mely után a megadott információk elérhetőek lesznek a Munkaadók részére, akik így közvetlenül is megkereshetik Önt ajánlataikkal.
  • Mikor válik az önéletrajzom elérhetővé a Munkaadók számára?
    Ha a Legyek elérhető gombra kattint az Önéletrajzom menüpontban, 24 órán belül aktív lesz az önéletrajza az adatbázisban.
  • Hogyan tudom inaktiválni az önéletrajzomat?
    Ha nem szeretné, hogy potenciális Munkaadók megkeressék Önt állásajánlataikkal, bármikor törölheti az önéletrajzát az adatbázisból. Ezt felhasználói fiókjába történő sikeres bejelentkezést követően, az Önéletrajzom menüpontot kiválasztva, majd a Ne legyek elérhető gombra kattintva tudja megtenni. Ebben az esetben regisztrációja továbbra is él, azonban a Munkaadók nem látják Önt az adatbázisunkban.
  • Megjelenik valahol, hogy milyen hirdetéseket néztem meg?
    Megtekintheti a "Megnézett állások" menüpontban.
  • Hogyan tudom feltölteni önéletrajzomat az alkalmazáson keresztül?
    Első lépésben kérjük, jelentkezzen be a felhasználói fiókjába, a Profilom menüpontra, majd a Belépés gombra kattintva. A dokumentum feltöltését szintén a Profilom menüpontban, a Dokumentum feltöltése gombbal tudja elvégezni. Önéletrajzát Google Drive-ból, Dropboxból, vagy iOS esetében az iCloudból tudja felölteni.
  • Rossz dokumentumot csatoltam a jelentkezésnél. Hogyan tudom ezt javítani?
    Amennyiben a Profession.hu rendszerén keresztül jelentkezik egy álláshirdetésre, pályázata automatikusan továbbításra kerül a hirdetést feladó cég felé, így a jelentkezés visszavonására, módosítására nincs lehetőség. Abban az esetben, ha első jelentkezése során nem a megfelelő dokumentumot továbbította a munkaadó cégnek, javasolt a jelentkezést megismételni. A Jelentkezem gomb megnyomása után láthatja a Jelentkezés szövege mezőt, ahol lehetősége van megírni a hirdető cégnek azt, hogy miért küldi el újra pályázatát. Itt tudja csatolni a jó dokumentumot.
  • Nem szeretném, hogy a jelenlegi munkáltatóm lássa az aktív profilomat. Van erre lehetőség?
    Abban az esetben, ha bizonyos cégek elől szeretne rejtve maradni, az Önéletrajzom menüpont Önéletrajz láthatósága, cégek kizárása gomb megnyomására van szükség. Itt ki tudja választani azon cégeket, melyek számára nem kívánja elérhetővé tenni az önéletrajzát. Az elmentést követően a megjelölt cégek nem láthatják az adatait, így nem kereshetik Önt állásajánlataikkal.

Profession ügyfélszolgálat:


Telefonos megkereséseit munkanapokon
8:00 és 18:00 óra között fogadjuk!

Kapcsolatfelvétel