Powered by

Employer Branding

A munkavállalók számára is egyre fontosabb a fenntarthatóság

A klímapolitikai célok eléréséért hozott szabályozások miatt ma már nem mehetnek el szó nélkül a fenntarthatósági törekvések mellett a vállalatvezetők. Nem meglepő az sem, hogy a fogyasztói társadalom és a mai munkavállalói piac szereplői is egyre inkább azokat a cégeket részesítik előnyben, akik (át)látható tevékenységekkel támogatják a fejlődést. Cikkünkben HR szakértő és két, izgalmas területen […]
Employer Branding Olvasási idő: 8 Perc

Átalakuló terek – az irodaházak új arcai

Milyenek lesznek az irodák, ahova visszatérünk a járvány után? Visszatérünk egyáltalán valaha úgy igazán? Mitől vonzó 2021-ben egy iroda? Olyan kérdések ezek, amelyek válaszain a munkavállalóink elégedettsége vagy éppen a munkáltatói márkánk is múlhat. Fodor Dánielt, Az Év Irodája verseny főszervezőjét és az ingatlan.com Events ügyvezetőjét kérdeztük a munkakörnyezetek kapcsán kirajzolódó trendekről. „Nagyon izgalmas a jelenlegi helyzet, […]
Employer Branding Olvasási idő: 4 Perc

Mitől boldog egy munkahely?

A kérdés aktuálisabb, mint valaha, a válasz pedig sokkal inkább az emberi gesztusokban, mint a drága és hangzatos programokban keresendő.
Employer Branding Olvasási idő: 6 Perc

Munkavállalói elköteleződés: most is tennünk kell érte!

A munkaerőpiac jelentős változáson ment keresztül az elmúlt hónapokban, azonban munkáltatóként továbbra sem ajánlott hátradőlni. Mutatjuk a jó irányt!
Employer Branding Olvasási idő: 7 Perc
További cikkek >