Powered by

Employer Branding

Az értékteremtő generáció: így nyerheted meg

Az Y és Z generációs munkavállalók bevonzása és megtartása jellemzően nagy fejtörést okoz a munkaadóknak, ezért mai posztunkban ők a főszereplők.
Employer Branding Olvasási idő: 5 Perc

Építsük a munkáltatói márkát most

Aki kimarad, az lemarad – ez a jelen helyzetben különösen igaz, ha a munkáltatói márkánkról van szó!
Employer Branding Olvasási idő: 5 Perc

Az önkéntesség, mint vállalati alapérték

Önkéntes munka, ahova lelkesen indulnak a munkavállalók? Létezik.
Employer Branding Olvasási idő: 5 Perc

Mi van az Employer Brandingen túl?

A HR szakma az elmúlt néhány évben drasztikusan átalakult, és már egyáltalán nem elég kizárólag a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozni. Szakértői helyzetelemzés.
Employer Branding Olvasási idő: 5 Perc
További cikkek >