Powered by

Onboarding flow

6. Így szövegezhetünk hatékony álláshirdetést

Onnan kezdve, hogy kiderült, lenne egy nyitott pozíciónk, eljutottunk odáig, hogy meg kell szövegeznünk az álláshirdetést. Márpedig az álláshirdetésen sok múlik: ha a gondosan kiválasztott csatornáinkról megérkező látogató vagy olvasó egy érdektelen, netán antipatikus hirdetést talál, akkor oda az egész folyamat.1. A pozíció megnevezéseLegyen vonzó, de ne essünk túlzásokba. A takarítót nem kell tisztaságért felelős […]
Onboarding flow Olvasási idő: 4 Perc

5. ATS-rendszerek a toborzásban

Mire jók az ATS-rendszerek?Az ATS (Applicant Tracking System, azaz jelöltkezelő rendszer) célja, hogy a HR munkáját segítse azzal, hogy nyilvántartja: milyen pozíciók vannak nyitva a cégen belül, milyen kvalitásokra lenne szükség, milyen jelentkezések érkeznek be és így tovább.  Ilyen rendszerekből komplexebb fizetős szoftverek és online alkalmazások egyaránt elérhetőek.Hogyan működnek az ilyen rendszerek?A rendszer a beérkező jelentkezésekből […]
Onboarding flow Olvasási idő: 3 Perc

4. A toborzási csatornák kiválasztása

Hol éri meg hirdetni?Azt hihetnénk, aki munkát keres, szinte minden szabad percét ezzel tölti. Óriási tévedés! A Profession.hu 2019-es kutatása szerint egy átlagos álláskereső naponta nem tölt 15 percnél többet ezzel a tevékenységgel.  Az sem mindegy, hogy a hét melyik napjáról van szó: az emberek általában hét elején még komolyabban gondolják, hogy megváltoztatják az életüket, ilyenkor […]
Onboarding flow Olvasási idő: 4 Perc

3. A toborzási folyamat megtervezése

A toborzási folyamat legfontosabb lépéseiTörekedjünk a lehető legegyszerűbb folyamat megtervezésére: az a célunk, hogy a legrövidebb időn belül egy az elképzeléseinknek megfelelő munkavállalóval töltsük be a pozíciót.Milyen lépéseink lesznek?Megszületik az igény egy új munkatárs felvételére: ennek oka lehet az, hogy távozik tőlünk valaki, de az is, hogy a munkamennyiség növekedése miatt bővítenünk kell egy csapatot, […]
Onboarding flow Olvasási idő: 5 Perc
További cikkek >