Egyre mobilabbak a magyarok, ha egy ígéretes állásról van szó, ám hiába a térben szinte korlátlan lehetőségek, az álláskeresők többsége még mindig ragaszkodik a lokáció alapú kereséshez. Megmutatjuk, hogyan hozhatja ki a legtöbbet toborzási feladataiból, ha szem előtt tartja az álláskeresők lokális preferenciáit is!
A Profession.hu friss belső kutatásában* arra kereste a választ, hogy az álláskeresők vajon milyen arányban szűrik lokáció alapon az álláshirdetéseket, amikor munkát keresnek. Az eredmény: a munkavállalók döntő többsége, 90%-a használ lokáció alapú szűrést a keresésnél.
Ez nem csupán egy érdekes adatsor, hanem új dimenzió lehet a toborzók eszköztárában. A felhasználói szokások felismerése hívta életre új kiemelés típusunkat, amelynek használatával Lokáció alapú kiemelést biztosíthat álláshirdetéseinek. Ez a kiemelés akkor aktiválódik, amikor a felhasználók városokra vagy megyékre szűrnek a kereséskor: hirdetése a listaoldalak tetején, bekeretezve jelenik meg! A Lokáció alapú kiemelés vizuálisan megegyezik a már jól bevált Kategória alapú kiemeléssel, elérhető Budapest, illetve minden más magyarországi település megadásával is, utóbbiaknál 10-30-50 kilométeres vonzáskörzetben is.
Tüzes Imre
a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója
A felhasználói szokások változásának felismerése és az azokra adott hatékony válaszok rendkívül fontosak a munkaerőpiaci kereslet és kínálat egymásra találásában. Ez hívta életre a Lokáció alapú kiemelési terméket, ahol magabiztosan állíthatjuk, hogy a használatával több megfelelő jelöltre tehetünk szert munkaadóként.
Milyen eredményekre számíthat, ha Lokáció alapú kiemelést vásárol hirdetéseihez? Hatékonyabb toborzásra: a kiemelés akár 43%-kal több megtekintést hozhat**, így garantáltan többen látják a hirdetéseit.
Szívesen kipróbálná ezt az új kiemeléstípust? Kattintson az oldalunkra és tudjon meg többet a előnyökről!
*: Profession.hu saját adatok, 2023. december
**: Profession.hu saját adatok, 2023. szeptember