7 tipp, ha szolgáltató központban szeretnénk dolgozni
A bevált tippek: ezekből készüljünk fel az állásinterjúra!
Önnek ajánljuk!
Cikksorozatunkban sorra vesszük a munkakörönként legfontosabb felvételi szempontokat. Vagyis ezekkel a konkrét jellemzőkkel mindenképpen rendelkeznünk kell, hogy megszerezzük a megpályázott állást. Nézzük most az SSC-nél (vagyis üzleti támogató központoknál) meghirdetett állások felvételi követelményeit!
A 7 LEGFONTOSABB JELLEMZŐ, HA SSC-BEN SZERETNÉNK DOLGOZNI:
1. Stabil idegennyelv-tudás
Elengedhetetlen ez a feltétel, ezért is szerepel az első helyen. Sőt, még az is lehet, hogy magyar nyelvtudásra nincs szükség a legtöbb ilyen jellegű munkakör betöltéséhez. Az angol mellett gyakori, hogy a környező európai országok nyelvét beszéljük magabiztosan, érhetően és üzleti stílusban.
2. Erős csapatszellem
A kiváló jelölt igazi csapatjátékos, közösségi ember, akire mindig lehet számítani, és a közös érdekeket, célokat tartja szem előtt.
3. Ügyfélorientált elhivatottság
Ez a jellemző az üzleti szolgáltató központokban betöltött állás során nélkülözhetetlen. Ha back office munkakörben helyezkedünk el, akkor a munkatársaink lesznek az ügyfeleink, így minden esetben érdemes ezzel a képességgel rendelkeznünk.
4. Eredményes problémamegoldó képesség
Az üzleti szolgáltató központokban dolgozó munkatársaknak kifejezetten előnyös, ha könnyen és hatékonyan képesek megbirkózni a nehézségekkel, válsághelyzetekkel.
5. Átlag feletti kommunikációs készség írásban és szóban
Ez a képesség a legtöbb munkakör esetén kiemelt jelentőséggel bír, ám az SSC-ben dolgozók számára napi munkaeszköz. A központtal, a kollégákkal és az ügyfelekkel való kapcsolattartás kiemelten hangsúlyos részei a munkánknak, legyen szó egy prezentációról, egy videókonferenciáról, e-mailben való egyeztetésről, vagy éppen egy jelentés megírásáról.
6. Magas empátiás érzék
Fontos elvárás az új munkatárssal szemben, hogy fokozott radarral bírjon a közös munka során felmerülő konfliktushelyzetekre és félreértésekre. Gondoljunk csak a multikulturális különbségek megértésére és hatékony kezelésére is!
7. Nyitottság és igény a folyamatos fejlődésre, tanulásra
Egy olyan dinamikus munkakörnyezetben, mint amilyenek az SSC-k, elengedhetetlen a folyamatos fejlődés. Emellett az is sokat számít, hogy mennyire vagyunk hajlandóak gyorsan felvenni a ritmust és mielőbb beilleszkedni az új csapatba.
NÉZZÜK, MIT ÉRDEMES MÉG TENNÜNK, HA KERESSÜNK A NEKÜNK VALÓ ÚJ ÁLLÁST!
- Pályázzunk minél több helyre, töltsük fel önéletrajzunkat ide, kérjünk hírlevelet és Facebook értesítést a legfrissebb álláslehetőségről.
- Ha eddig nem tettük meg, akkor itt az idő aktualizálni az önéletrajzunkat! Megbízható segítséget itt találunk: ezzel a díjnyertes önéletrajz-készítő alkalmazással most ITT könnyedén összeállíthatunk egy hatékonyabb pályázatot.Letölthető önéletrajz mintákat pedig ITT találunk!
- Lépjünk még egy szinttel feljebb: töltsük le okostelefonunkra ezt a vadonatúj alkalmazást, hogy a lehető leggyorsabban reagálhassunk a nekünk való állásokra. Sokszor a gyorsaság is számít, nem is keveset, éljünk a lehetőséggel! Közvetlenül a telefonunkról pályázhatunk a meghirdetett állásokra, csak be kell lépnünk az alkalmazásba a Profession.hu oldalon regisztrált adatainkkal.
A legfontosabb, hogy mindig tartsuk a szemünket a friss álláslehetőségeken! A fentiekkel felvértezve magunkat nézzünk körbe ITT és ITT is!
Készítette: Posta Renáta
Címkék: SSC, szolgáltató központ, álláskeresés, állásajánlat, nyelvtudás