Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

A digitális marketing egyre nagyobb teret nyer a modern vállalatok életében. Olyan kollégák nélkül, akik lead-et generálnak (értékesítési lehetőségeket teremtenek), közösségi médiát szerkesztenek és online eladásokat koordinálnak, a cégek többsége már nem lenne képes túlélni.

Ha olyan jelöltre van szükségünk, aki minőségi munkát végez a fenti területeken, akkor bizonyos tudásnak, készségeknek, tulajdonságoknak és tapasztalatnak meg kell lennie. Különösen, hogy a digitális marketing területén elért eredmények sok esetben igencsak számszerűsíthetőek egy cég életében!

Mivel ez egy viszonylag új terület és még kevesen vannak, akik mesteri szinten művelik, gyakran nagyon változatos háttérrel és szakmai tapasztalattal rendelkező jelentkezők közül kell kiszűrni azt, aki igazán profi.

Így keressünk digitális marketing szakembert!

Arról, hogy ez hogyan történhet, Turcsán Tamás, a The Connect East Incubator szakmai vezetője beszélt a Profession.hu-nak:

„Egy egész generáció lett online marketing szakember Magyarországon. Ez jelentősen megnehezíti a legjobb jelölt kiválasztását. Nagyon sok fiatal téveszti jelenleg össze a Facebookot az online marketing teljes eszközkészletével. A jó digital marketing szakértő a hagyományos marketing eszközrendszer professzionális ismeretére, és a korábbi tapasztalataira alapozva képes disruptív - formabontó - megoldásokat alkalmazni. Nagyjából olyan ez, mint ahogy a történelem ismerete nélkül nagyon nehéz egy aktuális komplex, gazdasági, politikai, társadalmi helyzetet megérteni.

A mostanában divatos Growthhacker definíció pont ezt a gyorsan reagáló, a legjobb lehetőségeket komplexen alkalmazó, kiváló tudással rendelkező digitális marketingest jelenti.

Azonban ahhoz, hogy a legjobbat találjuk meg cégünkhöz, magunknak is értenünk kell, hogy miként is működik a közösségi médiában elérhető ügyfelünk, miként befolyásolja a cégünket az a kommunikációs trend, amely a célközönségünk számára ma már sokszor a médiánál is fontosabb információforrás.”

Ahogyan az a fentiekből is jól látszik, digitális marketing jelöltet találni nehezített terep a HR-szakemberek számára, ráadásul ebben a szegmensben a trendek és a technológia is gyorsan változnak! Mire figyeljünk, milyen készségeket keressünk a CV-ben? A Profession.hu összegyűjtötte azokat az önéletrajzban megjelenő kulcsszavakat, amik arra utalnak, hogy a jelölt érti a dolgát:

Content marketing

Az online vásárlások több mint felét internetes keresés előzi meg, így a cégek számára még soha nem volt ilyen fontos, hogy ajánlataik és honlapjuk a keresőmotorok által kidobott első találatok között jelenjenek meg a böngészőben. Bármilyen utalás az önéletrajzban arra, hogy az illető képes jelentős forgalmat generálni weboldalakra, aranyat ér.

A másik jelentős szegmens a fogyasztók/vásárlók/ügyfelek igényeire szabott, figyelemfelkeltő tartalom, melyet a keresőmotorok felkapnak. Az e-mail elérés, a link építés és a vendégposztok elhelyezése mind olyan elemek, melyeknek benne kell lennie az ezzel foglalkozó szakember eszköztárában.

Kulcsszavak, amit keressünk:

- SEO (search engine optimization = keresőmotor optimalizálás)
- kreatív szövegírás

Irányított hirdetés

A PPC (Pay Per Click= kattintás alapú hirdetés) a reklám egyik leghatékonyabb formája, melynek segítségével azonnali, irányított forgalmat generálhatunk a vállalati weboldalra. Ennél a fajta hirdetésnél biztosak lehetünk benne, hogy csak a konkrét kattintások után fizetünk, de egy gyakorlatlan kolléga kezei között igen költséges és teljesen felesleges is lehet egy ilyen kampány. A jelöltnek teljeskörű tudással kell rendelkeznie a PPC platformokról és funkcióikról ahhoz, hogy a megfelelő helyre irányítsa a felhasználókat.

Kulcsszavak, amiket keressünk:

Google Adwords, Bing, Twitter és Facebook Ads

E-mail marketing

A digitális marketing csatornák között az e-mail marketingnek kiemelt helye van, hiszen kiváló eszköz a brandépítésre. Egy kompetens jelölt képes arra, hogy elérje, hogy a feliratkozók rendszeresen újralátogassák a cég weboldalát és ismételt vásárlásra buzdítja őket. Az ideális jelöltnek jó stratégiai és tervezési készségekkel is kell rendelkezni, amellett, hogy képesnek kell lennie arra is, hogy figyelemfelkeltő címeket és layout-ot adjon a kampányoknak.

Kulcsszavak, amiket keressünk:

- Mailchimp, Aweber, Dotmailer
- grafikai tervezés
- webdesign, web analitika

Közösségi média

A felnőtt lakosság jelentős százaléka márkákat is követ a közösségi oldalakon, így a vállalatok számára elengedhetetlenné vált az erős és interaktív jelenlét a social médiában. Amellett, hogy nagy tömegeket érhetnek el, a sales munkáját is segíthetik általa. Az ideális jelöltnek erős közösségi média menedzsment készségekkel kell rendelkezni, ami többek között azt jelenti, hogy az illető tisztában van a Facebook, a Twitter és az Instagram kereskedelmi célú használatával.

Kulcsszavak, amiket keressünk:

- közösségépítés
- vírusmarketing
- ügyfélkommunikáció
- UX designer


Nem találta még meg a nyitott pozícióra a legjobb tehetséget? Böngésszen több ezer önéletrajz között, vagy tekintse meg munkaadóknak szóló ajánlatainkat!

Digitális marketing pozícióra jelentkezne? Íme, a legjobb állásajánlatok!

Készítette: Khojaste K

                      A Profession.hu Facebook oldala

                      A Profession.hu Instagram oldala