Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Felgyorsult a világ, a vevők egyre inkább tudják, milyen lehetőségek, termékek vagy szolgáltatások közül választhatnak. Felértékelődött tehát a cégek számára, hogy megtartsák a korábban kialakított ügyfélkörüket. Az ügyfelekkel való kapcsolattartás, a kiszolgálás, kommunikáció lehet ennek a kulcsa. Az egymáshoz nagyon hasonlító termékek közötti választás egyik nagyon fontos szempontja a kapcsolattartás, az ügyfélkiszolgálás, ügyfélkapcsolatok minősége – olvashatjuk a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet tanulmányában

A három részből álló "ügyfélszolgálat" szó már önmagában is sokat elárul erről az összetett munkakörről – határozta meg a Humán Erőforrás Alapítvány a fogalmat.

Ügy - az embereknek azon ügyes-bajos dolga, amelyet szeretne elintézni, ezért kapcsolatba lép az illetékes ügyfélszolgálattal.

Fél - ketten együtt alkotnak egy egészet az ügy megoldása során. Ez a szó utal az egyenjogúságra is. Az ügyfelekkel, akikkel valamilyen üzleti, jogi, társadalmi stb. kapcsolatban állunk -, partnerként kell bánni.

Szolgálat - segítségnyújtás, szolgáltatás, támogatás egy hozzáértő, kompetens embertől, olyan tevékenység, amely a közösség érdekeit szolgálja.

A hétköznapi szóhasználatban a kompetens ember kifejezés alatt egyrészt azt értjük, hogy az illető kiemelkedő valamilyen területen, valamiben nagyon jó akörnyezetéhez képest. Másrészt fontos, hogy az egyén is tudatában legyen képességeinek és ismerje fel azokat a képességeit, tulajdonságait, amelyekben jobbnak tartja magát a társas környezetéhez képest. Ez a tudatosság segíti őt a számára érdekes, élvezetes és sikereket nyújtó tevékenység, munka megtalálásában. A képesség, készségeken kívül gondolhatunk olyan személyiségvonás kombinációkra is, mint például magas tolerancia, magas érzelmi stabilitás, alacsony dominancia, amellyel az illető kiválóan tölt be, például egy ügyfélszolgálati munkakört – hívja fel a figyelmet a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem egyik tanulmánya

Íme az ügyfélszolgálati állások!

- Ilyen ügyfélszolgálati állásokat kínálnak a Profession.hu-n.

- Diszpécserek, telefonos és személyes ügyfélszolgálati munkatársakat, illetve kintlevőség kezelőket és vevőszolgálatosokat is keresnek.

- Vezetőknek ilyen munkát ajánlanak. 

- A legtöbb állás Budapesten van.

- Középiskolai végzettségre van szükség az állások nagy részéhez, a diploma előnyt jelent. 

- Angoltudás az állások nagy részéhez kell, sok pozíciónál követelmény a német vagy a francia nyelv ismerete is.

- Vannak 6 és 4 órás részmunkaidős állások, kínálnak időszakos munkákat és vállalkozói, szerződéses pozíciókat is.

- Távmunkát is találhatunk.

- Megváltozott munkaképességű dolgozót is keresnek.

- Pályakezdőként is elhelyezkedhetünk.

- Találhatunk szakmai gyakorlati helyeket és diákmunkát is.

- A legtöbb állást az 1000-nél több embert foglalkoztató cégek kínálják. 

Állások százai várnak ránk!

Az ügyfélszolgálathoz szükséges kompetenciák:

- szociabilitás, empátia
- szocializáltság
- önkontroll- türelem
- konfliktuskezelés
- jó benyomás keltésének képessége
- teljesítménymotiváció
- konformizmus
- rugalmasság
- dominancia
- státuszra törekvés
- jó közérzet, pozitív kisugárzás

"Évek óta dolgozom egy telekommunikációs cég telefonos ügyfélszolgálatán. Nagyon sokféle emberrel beszélek, sok problémát kell megoldanom, és persze néha előfordul, hogy rajtam vezetik le a dühüket a telefonálók, de ez szerencsére ritka. Szeretem a munkámat, feltölt, ha segíteni tudok, és érzem az ügyfelek elégedettségét. Nincs annál felemelőbb, mint olyan levelet vagy telefonhívást kapni, amiben megköszönik a munkámat. Olyankor megerősítik bennem az érzést, hogy van értelme itt ülnöm a számítógép előtt, és jó helyen vagyok” – mondta lapunknak Éva.

Az ügyfélszolgálat feladatai

- tájékoztatás, tanácsadás
- konkrét ügyintézés indítása
- megrendelések regisztrálása, továbbítása
- reklamációs ügyintézés
- ajánlattétel
- javaslatok fogadása
- szerviz /help desk tevékenység ellátása
- esetlegesen értékesítés, keresztértékesítés, információgyűjtés, piackutatás
- lemorzsolódás megakadályozása
- ügyfélápolás

7 TIPP, HA ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ÁLLÁSRA PÁLYÁZUNK!

Összeállította: Durbák Ildikó

Címkék: ügyfélszolgálat, munkahely, álláskeresés, állásajánlat