Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
142 db találat
Szűrés
-
Recording and modifying orders Handling complaints Contacting customers in writing Written and verbal communication with Finnish colleagues Preparing and amending price quotationstegnap 14:18
-
Recording and modifying orders Handling complaints Contacting customers in writing Written and verbal communication with Belgian colleagues Preparing and amending price quotationstegnap 14:18
-
Recording and modifying orders Handling complaints Contacting customers in writing Written and verbal communication with Swedish colleagues Preparing and amending price quotationstegnap 14:18
-
Do you fancy supporting the clients of a premium international brand as a member of a first class but also friendly Contact Center? Then we definitely have a place for you. Let's join our team today! You will be a member of a small however cooperative team which serves the client...tegnap 12:24
-
A telefonon vagy emailen beérkező ügyfélhívásoknak megfelelően elsőkörben Te fogod tájékoztatni az érdeklődőket a szolgáltatásainkról, megrendeléseket veszel fel, melyeket rögzíted és feldolgozod, ezen túl a problémákról/panaszokról bővebb információt szerzel az ügyfelektől. Te l...tegnap 07:55
-
Kapcsolatok kiépítése és fenntartása meglévő és potenciális ügyfelekkel telefonon és online Termékek telefonos/online értékesítése, tanácsadás és rendelésfelvétel Rendszeres kommunikáció és segítségnyújtás az ügyféligényeknek megfelelően Ügyfélkör kezelésével járó adminisztrációs...tegnap 07:46
-
Az üzletünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Yettel szolgáltatások és kapcsolódó termékek bemutatása értékesítése a beérkező ügyfelek számára. Ez kezdődik az ügyfelek igényeinek felmérésével, majd folytatódik az annak megfelelő tanácsadással, az érdeklődésük felkel...ma 00:01
-
Az üzletünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Yettel szolgáltatások és kapcsolódó termékek bemutatása értékesítése a beérkező ügyfelek számára. Ez kezdődik az ügyfelek igényeinek felmérésével, majd folytatódik az annak megfelelő tanácsadással, az érdeklődésük felkel...ma 00:01
-
ügyfélpanaszok kezelése (telefonon és e-mailben) az adatok esetkezelő rendszerben való rögzítése ügyfelekkel és kollégákkal való kapcsolattartástegnap 17:31
-
A Call Center (távfelügyeleti rendszer) kialakításában való aktív részvétel Munkatársak kiválasztása, betanítása, képzése, értékelése Túraútvonalak szervezése, követése, módosítása Beosztások elkészítése Scriptek készítése, oktatása, hívás visszahallgatás Kapcsolattartás az ügyfe...tegnap 17:11
-
Az ügyfelektől érkező telefonhívások és e-mailek kezelése Az ügyfeleknek szóló szolgáltatásokra vonatkozó teljes körű ismeretek megszerzése és frissítése Panaszos ügyek kezelése A hívások pontos és szabályos kezelése, regisztrálása Adminisztráció ellátása...tegnap 14:56
-
a Társaság hitelezési folyamataihoz kapcsolódó magas szintű szolgáltatás nyújtása a Vállalat Ügyfeleivel történő kapcsolat kialakítása és fenntartása teljes körű tájékoztatás az Ügyfelek részére a kölcsönszerződés és biztosítási termékekkel kapcsolatosan hitelezési- és biztosítás...tegnap 14:41
-
a vevők udvarias fogadása, gyors és pontos kiszolgálása, naprakész információk nyújtása rendelések felvétele (telefonon, személyesen, faxon, e-mail-ben) és rögzítése készpénzkezelés a kiadott és a visszaérkező áruk mennyiségének, minőségének ellenőrzése és rögzítése a használatba...tegnap 13:11
-
biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, szerződések értékesítése, biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása.tegnap 12:41
-
Telefonos vélemény és elégedettségfelmérő munkatárs (diákmunka - Szolnok)
5000 Szolnok, Szapáry utca 28.Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Munkaidő: Hétfőtől péntekig 10:00-18:00 között rugalmas munkabeosztásban (heti 3 napban)tegnap 12:24 -
Gondosórával kapcsolatos általános hívások fogadása segítségnyújtás ügyfelek részéretegnap 11:11
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingtegnap 10:31
-
Digitális (RTL+ és Rtl.hu) és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Műszaki, technológiai panaszkezelés Ügyfelek professzionális kiszolgálása Hibajelentések ellenőrzése, ügyfélpanaszok reprodukálása, hibajegyek feladása fejlesztők fe...tegnap 10:21
-
Ügyfélszolgálat kezelése, bejövő hívások fogadása, átírányítása Panaszos ügyfelek kezelése, felelősnek továbbadása Értékesítéssel kapcsolattartás Email-ek kezelése, átadása felelősnek Email-ek lezárása, megválaszolása, ügyfelek tájékoztatása Betanítás után nyilatkozatok készítése...tegnap 08:21
-
Számítógépeden figyeled a vagyonvédelmi rendszerektől (pl. riasztórendszerektől) beérkező jelzéseket és minél gyorsabban megteszed a jelzéstől függő szükséges intézkedéseket Az intézkedések alkalmával telefonon tartod a kapcsolatot az ügyfelekkel, járőrökkel Telefonos ügyfélszolg...tegnap 00:31