Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák Budapesten

206 db találat Szűrés
  • június 16.
  • Ügyfélelégedettség fenntartása, beérkező kérések kezelése (telefon, chat, e-mail) Ügyfelekkel, szakmai szakértőkkel való folyamatos, proaktív kapcsolattartás (személyes, telefonos, online) Szoftver-bevezetési projektek lebonyolítása, kapcsolódó háttér és front folyamatok kialakít...
    tegnap 11:50
  • ügyfelek telefonos bejelentésének kezelése e-mail-es ügyfélszolgálat ellátása ügyviteli rendszer adminisztrációja, statisztikák készítése egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    június 18.
  • Főképp telefonon, másodlagosan e-mailen keresztül érkező vásárlói megkeresések szakszerű, pontos kezelése A reklamációk és felmerülő problémák kezelése Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetőségével, paramétereivel kapcsolat...
    június 18.
  • Telemarketinges

    1135 Budapest, Csata utca 17. 8. emelet.
    Felhívni egy általunk biztosított adatbázisból a leendő vállalati partnereinket. Időpontot egyeztetni velük, hogy értékesítőink teljes körűen tájékoztathassák őket a lehetőségekről.
    június 18.
  • Évek óta, nagy csapat (20 fő) által fejlesztett/továbbfejlesztett szoftver támogatásához keressük új kollégánkat. Elsősorban First level support feladatok: Telefonos hiba bejelentések rögzítése Hiba kategóriájának/típusának felderítése Egyszerű problémák esetén azonnali segítsé...
    június 18.
  • A megbízónk weboldalára érkező megkeresések kezelése, a kapcsolódó folyamatokat érintő programok használata. Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása. Fordítási feladatok ellátása (terméktájékoztatók, online felületek és egyéb dokumentáció)...
    június 18.
  • Elsősorban az online vásárlóinkkal való kapcsolattartás, rendelésekkel és termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása, ami történhet emailben, live chat formájában, telefonon, vagy akár a social media felületein Az online és offline vásárlóktól, valamint az üzleteinkből érkez...
    június 18.
  • Elsősorban az online vásárlóinkkal való kapcsolattartás, rendelésekkel és termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása, ami történhet emailben, live chat formájában, telefonon, vagy akár a social media felületein Az online és offline vásárlóktól, valamint az üzleteinkből érkez...
    június 18.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim