Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák Győr-Moson-Sopron megyében
30 db találat
Szűrés
-
a beszállító partnerekkel való napi szintű kapcsolattartás különböző kommunikációs csatornák segítségével Szerződéses partnerek support e-mail címre érkező leveleinek megválaszolása, probléma kezelés, teljes IRM support tevékenység ellátása Szállítói hátralékok kezelése és rögzít...tegnap 12:20
-
Jó atmoszféra fenntartása a váróban Páciensek fogadása Telefonok, emailek kezelése Páciensek koordinálása Külső-belső kommunikáció kezelésemárc. 15.
-
A te feladatod lesz, hogy a személyesen, telefonon, írásban vagy videochaten érkezett ügyfelek igényeit kezeld Ezekkel a kérdésekkel fordulnak hozzánk: szerződések, számlázás, villamoshálózat, panaszok Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhe...tegnap 11:05
-
Telefonon vagy írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: műszaki ügyekkel és hibabejelentéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szükséges, vag...márc. 20.
-
A te feladatod lesz, hogy a személyesen, telefonon, írásban vagy videochaten érkezett ügyfelek igényeit kezeld Ezekkel a kérdésekkel fordulnak hozzánk: szerződések, számlázás, villamoshálózat, panaszok Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhe...márc. 20.
-
Ügyfélszolgálati referensként elsősorban feladatod lesz a magas színvonalú, ügyfélközpontú kiszolgálás biztosítása. Napod nagyobb részében kezelni fogod a vevői megrendeléseket, visszaigazolásokat készítesz és szállítási határidőket határozol meg. Ezen kívül számlákat és jóváírás...márc. 17.
-
ügyintézés, számlázás kereskedelmi folyamatok adminisztrációs támogatása kapcsolattartás ügyfelekkel angol nyelvű kapcsolattartás e-mailbenmárc. 15.
-
a flottakezelt járműpark üzemeltetésének megszervezése, így kötelező revíziók prognosztizálása, elvégeztetése műszaki hibák elhárítása assistance- és csereautó szolgáltatás biztosítása gumicserék megszervezése műszaki vizsgák elvégeztetése vevő igények felmérése, feldolgozása, a...márc. 15.
-
Leading customer quality group Being point of contact to customers Manage issue resolution for claims and other customer topics Ensure proper workflow for deviation approvals, product and process Supervison of customer specific tests Responsible for area specific KPIs Create eval...márc. 15.
-
Fogadod az ügyfelektől érkező hívásokat és rögzíted a bejelentéseket Kezeled a telefon, TV, internet szentháromsághoz kapcsolódó műszaki problémákat Időpontot egyeztetsz az ügyfelekkel a megrendelt szolgáltatások telepítése céljábólmárc. 19.
-
Időpontegyeztetésekkel kapcsolatos telefonhívások fogadása, időpont-egyeztetés Beérkező ügyféligények és a belső szabályzat alapján a leolvasási feladatok megtervezése, ütemezése Leolvasások minőségi ellenőrzése, vizsgálata, leolvasók felé történő kommunikálása Leolvasók útelszám...márc. 10.
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz szakemberekkel, autómentőkkel telefonon és e-mailen keresztül. Magabiztosan kezel...tegnap 16:26
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process customer experience cases via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:47
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:47
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:47
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:45
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:45
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:45
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:08
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:08