Online ügyfélszolgálat állások, munkák Győr-Moson-Sopron megyében
10 db találat
Szűrés
-
A te feladatod lesz, hogy a személyesen, telefonon, írásban vagy videochaten érkezett ügyfelek igényeit kezeld Ezekkel a kérdésekkel fordulnak hozzánk: szerződések, számlázás, villamoshálózat, panaszok Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhe...Mar. 21.
-
Telefonon vagy írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: műszaki ügyekkel és hibabejelentéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szükséges, vag...Mar. 20.
-
A te feladatod lesz, hogy a személyesen, telefonon, írásban vagy videochaten érkezett ügyfelek igényeit kezeld Ezekkel a kérdésekkel fordulnak hozzánk: szerződések, számlázás, villamoshálózat, panaszok Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhe...Mar. 20.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...tegnap 11:38
-
Coordinate with our suppliers across 13 destinations in the DACH area to make new reservations via phone and email. Handle changes to existing reservations, both long-term and last-minute, with excellent organizational and problem-solving skills. Finalize bookings and communicate...tegnap 10:12
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
Location: Hungary (remote) Hours to cover: Monday - Friday, 15:00 - 03:00 (8hrs/day, 40hrs/week) Languages: English (B2) & French (B2) As a Customer Service Representative, you will be primarily responsible for providing frontline customer support and/or technical support via inb...tegnap 13:53
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceMar. 21.