Online ügyfélszolgálat állások, munkák
70 db találat
Szűrés
-
Vevői igények fogadása, rögzítése, vizsgálata, lezárása Megrendelések visszaigazolása, nyomon követése Rendelések státuszának nyomonkövetése, vevő és társosztályok folyamatos tájékoztatása Kommunikáció a vevővel a rendelkezésre állásról, szállítási tervről Számlázással kapcsolato...ma 15:35
-
Árajánlatok készítése, módosítása Megrendelések rögzítése, módosítása Jóváírások kezelése Ügyfélszolgálati kapcsolattartás a vevőkkel írásban Írásbeli és szóbeli kapcsolattartás a francia kollégákkal Adatbázisok kezelésema 17:47
-
Kapcsolattartás meglévő Klubtagjainkkal. Ügyféligények felmérése és monitorozása. Rendezvény bejelentkeztetések nyomon követése. Minőségellenőrző hívások kezdeményezése. Csapatunk támogatása esemény lebonyolításhoz szükséges információk átadásával. Ügyfélkezeléshez kapcsolódó adm...ma 14:37
-
You are the first point of contact for customers seeking technical assistance by using the self service portal, email or, if necessary, by phone Your task is to qualify and document the problems raised by customers as well as Identify the types, categories, severity, and urgency...ma 14:31
-
You will be a member of a small however cooperative team that serves the clients of BMW Group Romania. Your duties will include dealing with the incoming email and phone requests, inquiries and complaints. You will also have administrative, responding, investigating and summarizi...aug. 09.
-
ügyfelek személyes tájékoztatása, matricaértékesítés és egyéb kapcsolódó szolgáltatások elvégzése, a contact center rendszerbe érkező hívások kezelése, a hívásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése, ügyfélkapcsolatok ápolása, információszolgáltatás, panaszok kezelés...ma 17:28
-
A napelemes és gépészeti szaktanácsadó munkatársak által értékesített projektek teljes körű ügyintézése a szerződéskötéstől a megvalósításig. Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, tájékoztatásuk az ügymenettel kapcsolatban, beleértve a műszaki, gazdasági területet, a kivitel...ma 16:41
-
Owns the customer relationship, handling and resolving technical issue. Provides technical information to customers about service affecting events and alarms via phone or other communication channels. Solves the majority of the problems, forwards those cases that require speciali...ma 11:55
-
Személyes ügyfélmegkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodákban Szolgáltatásokhoz és termékekhez kapcsolódó információk bemutatása Aktív részvétel a szervezet munkájában, egyes szakmai feladatok önálló vitele Munkakörhöz kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefü...ma 10:20
-
Vásárlóink (kismamák, kisbabás anyukák) telefonos segítése, támogatása az online vásárlásaik során; A beérkező vásárlói megkeresések, reklamációk szakszerű és empatikus kezelése telefonon, emailben és Messengeren; A feladatkörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése, tá...ma 10:20
-
Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts efficientlyma 08:30
-
Lakossági-, és Kisvállalati ügyfélszolgálatra beérkező hívások, e-mail-ek, levelek udvarias, gyors és pontos megválaszolása Személyes vásárlók kiszolgálása készleten lévő termékekkel Kisebb megrendelések ad-hoc összekészítése Webáruházba érkező rendelések visszaigazolása Lakosság...tegnap 16:35
-
Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts efficientlytegnap 16:30
-
A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként telefonon és e-mailben A felmerülő vevői reklamációk és problémák kezelése Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetőségével, paramétereivel kapcsolatban felm...tegnap 15:05
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos ügyfélszolgálati feladatok ellátása, úgymint a bejövő és kimenő telefonhívások és e-mailek kezelése, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékoztatása a Microsec elektroni...tegnap 14:20
-
Execute day-to-day customer service-related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators Leverage understanding of specific processes/systems and act as the first and second point of contact for any ver...tegnap 13:00
-
Rendelések kezelése Telefonon és e-mailen érkező vásárlói megkeresések szakszerű, pontos kezelése – tájékoztatás az aktuális ajánlatokról, reklamációk és felmerülő problémák kezelésetegnap 12:30
-
tegnap 12:05
-
külföldi páciensek fogadása, koordinálása ügyféligények feldolgozása telefonon, e-mailben átfogó szervezési és adminisztrációs feladatok orvos és asszisztens kollégáink munkájának teljes körű támogatása tolmácsolás, fordítás statisztikák, kimutatások készítése kapcsolattartás par...tegnap 11:35
-
a vállalati ügyfeleink részéről felmerülő kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása tárosztályokkal való kapcsolattartás az említett feladatok adminisztrálása ügyfeleink általános tájékoztatásategnap 09:15
-
Bejövő hívások fogadása a meglévő ügyfelektől Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban Adminisztráció a belső rendszerbenaug. 09.