-
Ügyféltámogatási Specialista
Hibrid • 4028 Debrecen, Kassai út 129.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Fogadod az ügyfelek telefonhívásait előre egyeztetett beosztásban (hétköznap 9:00–15:00 közötti idősávban) – ebben a szerepben Te leszel a hangunk, akiben megbíznak.
- Emailben válaszolsz kérdésekre, segítve az ügyfeleket webshopjuk működtetésében.
November 18.• Előre sorolva 9 órája -
-
Telefonos ügyféltámogatási munkatárs – műszaki területen(Debrecen)
4031 Debrecen, Széchenyi utca 70.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonos műszaki tanácsadás és ügyféltámogatás
- alkatrész megrendelések rögzítése, módosítása
- garanciával, visszáruval és reklamációval kapcsolatos ügyek intézése
- társosztályokkal való együttműködés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Adatcsere munkatárs
Debrecen
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adat és üzenetforgalom kezelése, felügyelete.
- Kereskedőkkel e-mailes és telefonos kapcsolattartás, egyeztetés.
- Reklamációkezelés és panasz ill. hatósági megkeresés esetén kivizsgálás.
- Kapcsolattartás és segítségnyújtás társszervezeteknek.
- Együttműködés az osztály ill. az igazgatóság többi csoportjával.
December 01. -
-
French Speaking Customer Solutions Specialist (Home Office)
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients)
- Professional handling of client claims and requests.
- Computer assisted administration of client claims and requests.
- Escalating more complicated issues for further processing
November 07.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!