-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és szakszerű kezelése a HELP asszisztencia szolgáltatásaink területén
- Műszaki és vészhelyzeti esetek rögzítése, koordinálása és a megfelelő szakemberek mozgósítása
- Országos szakember-hálózatunk bevonásával háztartási és egyéb asszisztencia ügyek teljes körű szervezése
November 20.• Előre sorolva 9 órája -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélmegkeresések kezelése e-mailben, telefonon, postán, és ritkán személyesen
- Jegyzőkönyvek feldolgozása a töltőállomásokról, pontos adminisztráció
- Problémák rögzítése és nyomon követése belső rendszerekben
- Folyamatos együttműködés a kiskereskedelmi hálózattal és más belső csapatokkal
November 21.• Előre sorolva 9 órája -
-
Ügyfélkapcsolati operátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő ügyfélhívások kezelése.
- Chat üzenetek megválaszolása.
- Kölcsönök értékesítése és ügyfélszolgálati feladatok.
- Telesales (nincs hideghívás!).
- Részvétel ügyfélelégedettségi kampányokban.
November 11.• Előre sorolva 9 órája -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélmegkeresések kezelése e-mailben, telefonon, postán, és ritkán személyesen
- Jegyzőkönyvek feldolgozása a töltőállomásokról, pontos adminisztráció
- Problémák rögzítése és nyomon követése belső rendszerekben
- Folyamatos együttműködés a kiskereskedelmi hálózattal és más belső csapatokkal
November 21.• Előre sorolva 9 órája -
-
Ügyféltámogatási Specialista
Hibrid • 4028 Debrecen, Kassai út 129.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Fogadod az ügyfelek telefonhívásait előre egyeztetett beosztásban (hétköznap 9:00–15:00 közötti idősávban) – ebben a szerepben Te leszel a hangunk, akiben megbíznak.
- Emailben válaszolsz kérdésekre, segítve az ügyfeleket webshopjuk működtetésében.
November 18.• Előre sorolva 9 órája -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.
-
Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;
- Tájékoztatás a programmal kapcsolatosan;
- Ügyfelek regisztrációjának támogatása;
- Regisztráció megerősítését célzó kimenő hívások indítása;
- Fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel való írásos kapcsolattartás és azok adminisztrálása
- Alkalmanként telefonos megkeresések feldolgozása, megválaszolása
- Áram- és gázhálózati folyamatok rendszerszintű ismerete
- Az iparági – és technológiai változásoknak megfelelően szakmai tudásod folyamatos fejlesztése
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Ügyfélszolgálatos (barkácsáruházba)
Hibrid • 2120 Dunakeszi, Pallag utcaNettó 330e - 400e Ft havi bér
-
Étkezési jegy
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- rendelések nyomon követése
- ügyfeleink beérkező megkereséseinek (email, chat, telefon) gyors és szakszerű megválaszolása, dokumentálása
- ügyfél kérések, panaszok hatályos jogszabályoknak és belső utasításoknak megfelelő kivizsgálása, határidőben történő megválaszolása
December 04. -
-
German Speaking Client Engagement Specialist
Távmunka / Remote
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélcélok megértése, támogatása és aktív előmozdítása
- Ügyfélteljesítmény nyomon követése, növekedési lehetőségek azonosítása
- Számlázási és adminisztratív ügyek, valamint beérkező ügyfélmegkeresések kezelése
- Napi együttműködés nemzetközi csapatokkal a gördülékeny ügyfélkiszolgálás érdekében
December 04. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
November 24.• Előre sorolva december 4. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részt veszel a személyes ügyfélszolgálati terület működését támogató kimutatások, analitikák és riportok készítésében,
- rendszerezed az adatokat, és gondoskodsz arról, hogy a nyilvántartások mindig naprakészek legyenek,
- fejleszted és koordinálod a riportálási folyamatokat,
November 10. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1026 Budapest, Pasaréti út
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati teendők telefonon és e-mailben történő ellátása
- Bejövő hívások fogadása: ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, technikai segítségnyújtás, időpontegyeztetés, adminisztráció
- Kimenő hívások indítása: megkeresések visszahívása, welcome call, ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel
November 06.• Előre sorolva december 4. -
-
Ügyféltájékoztató munkatárs
Ökörtelek-völgyi Hulladék-kezelő - Kerepes, 2144
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ügyfelek telefonon, e-mailben vagy személyesen történő tájékoztatása
- Beérkező megkeresések kezelése, problémák megoldása
- Kapcsolattartás ügyfelekkel és társosztályokkal
- Adminisztrációs feladatok ellátása
November 10. -
Customer Service Agent – Multilingual Support
1117 Budapest, Dombóvári út 21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint • Spanyol anyanyelvi szint • Portugál anyanyelvi szint • Olasz anyanyelvi szint • Cseh anyanyelvi szint • Görög anyanyelvi szint • Holland anyanyelvi szint • Lengyel anyanyelvi szint • Román anyanyelvi szint • Svéd anyanyelvi szint • Szerb anyanyelvi szint • Szlovák anyanyelvi szint • Horvát anyanyelvi szint • Bolgár anyanyelvi szint • Kínai anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Respond to customer inquiries, complaints, roadside assistance requests, suggestions, and feedback via calls, emails, or live chat.
- Deliver timely, effective solutions while building trust and satisfaction.
- Accurately document and escalate complex cases when needed.
December 02. -
Telefonos ügyféltámogatási munkatárs – műszaki területen(Debrecen)
4031 Debrecen, Széchenyi utca 70.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonos műszaki tanácsadás és ügyféltámogatás
- alkatrész megrendelések rögzítése, módosítása
- garanciával, visszáruval és reklamációval kapcsolatos ügyek intézése
- társosztályokkal való együttműködés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Czech/Slovak and Hungarian Speaking Customer and Colleague Engagement Associate
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 187.
-
Cafeteria
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and General Customer Service for Hungary
- Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues
- Taking ownership of the issue
- Escalating contacts efficiently
November 11.• Előre sorolva december 2. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonon és írásos úton érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció
- Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása telefonon és írásban
November 14.• Előre sorolva december 2. -
Ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálaton a telefonok kezelése
- Vevők kéréseinek ügyintézése
- Vevőkkel való kapcsolattartás
- Rendelések felvétele, rögzítése, visszaigazolása
- Készlet és számlázó program kezelése
- Számlázás
- Vevői reklamációk kezelése
- Beérkező árajánlatok feldolgozása - Logisztikai feladatok ellátása
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Call Center Agent
Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő hívások kezelése címzetti oldalon
- Ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Ügyfélelégedettség biztosítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása, problémák megoldása, reklamációk kezelése
- Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
November 25.• Előre sorolva december 1. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!