Online ügyfélszolgálat állások, munkák nyelvtudás nélkül

14 db találat Szűrés
  • Telefonon és írásban beérkező ügyféligények kezelésében, feldolgozásában. Elsősorban csoportos élet- és balesetbiztosítások kezelésében. Kimenő hívások indításában, valamint az azokhoz tartozó teljes körű adminisztratív ügyintézésben. Kárrendezés elősegítésében, lebonyolításában...
    ma 14:30
  • amiben számítunk rád: Felhasználók támogatása telefonon és távmenedzsment eszközökkel Saját fejlesztésű szoftvereink telepítése / oktatása Felhasználói igények és bejelentések adminisztrációja jegykezelő rendszerben Kapcsolattartás a társosztályokkal Hibakeresés több platformon...
    ma 10:55
  • Ügyfeleink a webáruház vásárlói, akik a vásárolt termékekkel kapcsolatban fordulnak hozzánk segítségért. Fontos nekünk, hogy kéréseiket kiemelt figyelemmel kezeljük, ezért leendő munkatársunk feladata széleskörű információ- és segítségnyújtás az ügyfeleink részére telefonon és e-...
    ma 08:45
  • Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...
    tegnap 13:35
  • ügyfélszolgálatra beérkező hívások és e-mailek udvarias, gyors és pontos megválaszolása (pályázatokkal kapcsolatos érdeklődések); kimenő kampányok lebonyolítása (e-mail, telefon); kapcsolattartás társosztályokkal, szakterületekkel, közreműködő szervezetekkel és partnerekkel; a fe...
    márc. 28.
  • Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...
    márc. 28.
  • Bér szakértő

    1016 Budapest, Mészáros utca 13.
    ügyfelekkel való kapcsolattartás (írásban és szóban, személyesen és online) bérprogram betanítása ügyfeleknek szakmai támogatás nyújtása ügyfeleknek előadásokon, konferenciákon való aktív részvétel fejlesztések támogatása programtesztelésben való részvétel problémák feltárása és...
    márc. 27.
  • potenciális vásárlók megkeresése vevőcsoportok forgalmának figyelése termékek ajánlása, értékesítése marketing hívások lebonyolítása bejövő hívások fogadása beérkezett rendelések rögzítése online áruházaink rendeléseinek menedzselése vevőtájékoztatás a szállítás részleteiről re...
    márc. 27.
  • Beérkező e-mailek megválaszolása. Telefonhívások lebonyolítása, információnyújtás az ügyfelek és partnereink számára. A területet érintő dokumentációk folyamatos frissítése, karbantartása. Készülékek be- és kivétele a rendszerünkbe. Készülékek és csomagok nyomon követése...
    márc. 27.
  • Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...
    márc. 17.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim