Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Ha nem lett belőlünk hivatásos focista, és nem a világbajnokságon vagy egy jó klubcsapatban játszva szerezzük meg a fizetésünket, akkor marad a munkaidő előtti vagy utáni sportolás. Rendszeresen mozogni pedig mindenkinek fontos, már csak a feszültségoldás miatt is.

A lehető legjobb, ha heti két-három alkalommal szakítunk időt az intenzív testmozgásra. Nyáron sokat spórolhatunk a kondibérlet árán, így ez sem lehet kifogás. Ha a futást, a biciklizést, az úszást, a kültéri mozgási lehetőségeket választjuk, a szabadlevegőn ingyen sportolhatunk. Szerencsére egyre több helyen találkozhatunk street workout pályákkal is, amiken egy komplett edzésterv elvégezhető.

Néha ugyan nehéz rávennünk magunkat a mozgásra, de már az első 15 perc után érezhetjük, hogy kezd kitisztulni a fejünk, szállnak el – vagy pont hogy épp rendeződnek – a gondolatok a fejünkben. A mozgás nemcsak a testünknek, hanem a lelkünknek is nagyon jót tesz.

Ha csak magunkra, a testünkre, az előttünk álló fizikai feladatra koncentrálunk, úgy minden más érzést, gondolatot félreteszünk. Fél-egy-másfél óra kikapcsolódást jelent ez a napi feladatok elől. Egy kiadós edzés után pedig a frissítő zuhany igazi felüdülés, ami képletesen is lemossa rólunk a nap fáradalmait, gondjait.

Akkor is sportoljunk, ha nem mi nyertük a VB-t

Ha nem vagyunk az a magányos farkas típus, és inkább a csapatjátékokat szeretjük, vagy kell a társaság, a húzóerő a sportoláshoz, úgy keressünk társakat, és alakítsunk csapatot. A focit, a kosárlabdát, a pingpongot, a röplabdát és sok olyan csoportjátékot kipróbálhatjuk, amiket utoljára iskolában játszottunk, ráadásul kötelezően. Sok intézményben lehet a tanítás utáni időszakra tornatermeket bérelni, nyáron pedig akár napközben is mehetünk az iskolák termeive, így ha megvan a csapatunk, könnyen szerezhetünk helyet is a gyakorláshoz.

Természetesen az ellazulós, befelé figyelős mozgásformákat is választhatjuk. Egy jógaóra, egy pilates gyakorlatsor pedig nemcsak a stresszoldásban segít, hanem komoly fizikai erőnlétet is igényel.

Az pedig már csak rajtunk múlik, hogy a nap elején vagy végén szánjuk rá magunkat a mozgásra. A végeredmény ugyanaz lesz: koncentráltabb, „tiszta fejű” dolgozó, aki nem gyűjtögeti magában a stresszt, hanem feloldja azt sportolás közben.

Készítette: Profession.hu

A Profession.hu Facebook oldala

A Profession.hu Instagram oldala