A munkajogász válaszol: orvoshoz munkaidőben

Fontos, hogy munkáltatóként odafigyeléssel, megértéssel kezeljük ezeket a helyzeteket. Szakértővel jártuk körül a témát.

Stratégia, szervezetfejlesztés, digitalizáció – megoldás a munkaerőhiányra?

A munkaerőpiaci kihívások már rég túlmutatnak a HR hatáskörén, az üzleti oldal azonban még sok vállalatnál nem áll készen a szemléletváltásra. Hogyan tovább?

Álláshirdetés: ami a jelölteknek a legfontosabb

Tények a munkahelyválasztás szempontjairól: nem a fizetés a leglényegesebb információ, amire figyelnünk kell, de az is kiemelten fontos.

A verseny fokozódik

A hirdetők, a hirdetések és a jelentkezések száma is emelkedett 2018-ban az előző évhez képest. Érdemes figyelni a legnépszerűbb területekre!

Megtartás kommunikációval? Igen!

A megtartás számos tényezőn múlik, amelyek közül mára a kommunikáció stratégiai fontosságúvá vált.

Ilyen lesz a 2019-es munkaerőpiac

Mi várható vajon a 2019-es évben? Tavalyi adatok és idei előrejelzések a Profession szakemberétől.

Ez az az álláshirdetés, amelynél minden jelentkező pozitív elbírálásban részesül

Olyan állásajánlattal nyitjuk a 2019-es évet, amelyre titokban mindenki vágyik: mindennapi jótevőket keres a SUHANJ! Alapítvány.

A karácsonyi bulin lesznek barátok a kollégákból

A dolgozók többsége szívesen megy az ünnepi eseményre, és legtöbben úgy tartják, hogy ez jó alkalom a kollégák megismerésére is.

Az álláshirdetés enciklopédiája – HR feed videó

Hogyan írjunk álláshirdetést? Rövid legyen vagy hosszú? Mit akarnak a jelöltek tudni?

Másfélszer annyian jelentkeznek egy olyan álláshirdetésre, ahol nem titkolják a fizetést

A munkavállalók a munkavégzés pontos helyét, a munkabért, a munkaidőt, a feladatok leírását és az elvárásokat tekintik a legfontosabb információnak.