-
Tervezési iroda asszisztens
1112 Budapest, Dió utca 3.
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- részvétel projektek adminisztrációjában
- szerződések előkészítése, egyeztetése, írása
- pénzügyi és számlázási folyamatok támogatása, előkészítése, egyeztetése a partneri körrel
- kimutatások készítése a vezetés részére
- megbeszélések szervezése, tárgyalók előkészítése, vendégek fogadása
Október 31.• Előre sorolva november 20. -
-
Értékesítési asszisztens – irodafejlesztések területére
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- ingatlan- és értékesítési prezentációk készítése, frissítése magyar és angol nyelven;
- irodabérleti ajánlatok előkészítése, kisebb méretű területek bemutatása és ajánlatadás;
- alternatív irodai szolgáltatók és hasznosítási opciók, ajánlatok és potenciális bérlők összegyűjtése;
November 20. -
-
Szervezési referens
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szervezési folyamatok koordinálása (leszervezés, felszervezés, átszervezés)
- Szolgáltatást támogató információs rendszer működtetésében való feladatok elvégzése és a rendszer fejlesztésében való részvétel
- Toborzás támogatása, jelentkezők előszűrése és felvételi beszélgetések lebonyolítása
November 20. -
Operatív asszisztens
1015 Budapest, Várfok utca 3.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Beszállítások és szállítások koordinálása (belföld, EU, EU-n kívül)
- Raktárkészlet nyomon követése, minimumkészletek kezelése
- Gyártási ütemezés támogatása
- Futár- és szállítmánykezelés
- Vámügyintézéshez szükséges dokumentumok összegyűjtése
- Számlák összegyűjtése, előkészítése a könyvelésnek
November 20. -
-
Irodavezető recepciós
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 42.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások és bejövő-és kimenő posta kezelése
- Iktatási feladatok, beérkezett számlák társosztályokhoz való eljuttatása
- Határidők, találkozók egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- Vezető asszisztensi feladatok elvégzése
November 20. -
-
Iratkezelési referens
1033 Budapest, Hajógyár utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyiratok adminisztratív előkészítése;
- aktívan részt veszel az ügyiratok ügymenet szerinti kezelésében, ellenőrzésében és az aláíratás lebonyolításában;
- kezeled a központi email címre beérkező leveleket, valamint a központi telefonszámot;
November 20. -
-
Personal and Executive Assistant
Hibrid • 1119 Budapest, Bácsalmás utca
-
Mobiltelefon • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokPOSITION SUMMARY: We are looking for a proactive, well-organized assistant to support our CEO with daily tasks, time management, communication, and some personal matters. This position combines the roles of a PERSONAL ASSISTANT (PA) and EXECUTIVE ASSISTANT (EA) – offering both business and personal...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Számviteli ügyintéző (részmunkaidő)
1044 Budapest, Ipari park utcaNettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- napi gazdasági események könyvelése, rögzítése ERP rendszerben (Revolution Deep.ügyvitel)
- főkönyvelő és egyéb munkatársak munkájának támogatása
- folyószámla egyeztetés, bérszámfejtéshez adatok összegyűjtése
- tárgyi eszköz nyilvántartás kezelése/könyvelése
- riportok, kimutatások, statisztikák készítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Digitalizációs koordinátor
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
- Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
- Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
- Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
November 02.• Előre sorolva november 20. -
-
Személyi asszisztens
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokFELADATAID KÖZÉ FOG TARTOZNI: -az ügyvezető munkájának támogatása - kapcsolattartás az értékesítési munkatársakkal - statisztikák , kimutatások készítése - értekezletek, rendezvények szervezése - adminisztratív feladatok ellátása ...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Irodavezető
BudapestBr. 700e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív és operatív támogatás a tanácsadó csapat számára
- Belső adatbázisok kezelése, frissítése, karbantartása
- Dokumentumkezelés, nyilvántartások vezetése
- Egy beosztott napi munkájának koordinálása
- Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
- Irodai eszközök és szolgáltatások menedzselése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Administrator (Contractor)
2112 Veresegyház, Lévai utca 33.
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- NPI program planning, data collection and uploading to relevant tools
- Maintain regular KPI update in systems & visual boards and NPI Engineering databases
- Cross check of NPI deliverables readiness
- Create and maintain site level capability list, communicate cost and timing
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
MaxicontGroup Holding Kft. - Alsónémedi, RaktárAD utca 7, 2351
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- stabil,hosszú távú munkalehetőséget keresel egy dinamikusan fejlődő cégcsoportnál,ahol a csapat támogató,szakmailag felkészült
- szívesen dolgoznál felelősségteljes,változatos munkakörben
- szereted a számokat,és azokat elemezni,átlátod az összefüggéseket
November 11.• Előre sorolva november 20. -
-
Vezérigazgatói asszisztens
Budapest, XII. kerület
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági, adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások kezelése
- Vezetői találkozók szervezése, az adott naphoz tartozó eseménynaptár kezelése és frissítése
- Belső megbeszélések szervezése, ezekről emlékeztető összeállítása
- Partneri látogatások előkészítése és koordinálása
Október 30.• Előre sorolva november 19. -
-
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Vezetői asszisztens
Hibrid • 1147 Budapest, Miskolci utca 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az alapítvány elnökének sokrétű munkafolyamatait, tárgyalásait, előadásait legmagasabb szinten kezelni: naptárának, levelezésének, utazásainak, megbeszéléseinek és egyéb ügyeinek kezelése;
- A megbeszélések, tárgyalások, rendezvények és egyéb programok szervezése és lebonyolítása;
November 19. -
Pénzügyi és adminisztratív ügyintéző
1106 Budapest, Maglódi út 47.Nettó 250e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, kezelése, nyilvántartása
- Havi könyvelési anyag gyűjtése és leadása
- Teljesítési igazolások, szerződések és kifizetések előkészítése, nyomon követése
- Heti pénzügyi riportok, kintlévőségi listák készítése
November 06. -
Kereskedelmi munkatárs (Back Office)
1213 BudapestNettó 350e - 380e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A meglévő ügyfélkör ápolása és annak magas szintű kiszolgálása,
- Részvétel a meglévő ügyfélkörnek szánt ajánlatok aktualizálásában, rendelések kezelésében, személyes kapcsolattartásában
- Új termékek kiajánlása, és listázások előkészítése, kalkulációk készítése
November 04. -
-
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19. -
-
Tagsági ügyintéző
1056 Budapest, Március 15. tér 8.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- NOE tagnyilvántartó program használata
- Tagsági ügyek teljes körű kezelése
- Kapcsolattartás a NOE tagjaival
- Tagdíj befizetések rögzítése/számlázás
- Együttműködés könyvelővel, auditok előkészítése
- Részvétel az egyesület rendezvényein
November 19. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!