-
Felnőttképzési referens
Pannon Egyetem - Nagykanizsa, Zrínyi Miklós u. 18, 8800
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Bejövő hivatalos levelek érkeztetése, iktatása, kimenő hivatalos levelek iktatása, irakezelés;
- beszerzési feladatok ellátása;
- a Felnőttképzési Intézet tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
- a képzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, ügyfelekkel való kapcsolattartás;
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Irodavezető
BudapestBr. 700e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív és operatív támogatás a tanácsadó csapat számára
- Belső adatbázisok kezelése, frissítése, karbantartása
- Dokumentumkezelés, nyilvántartások vezetése
- Egy beosztott napi munkájának koordinálása
- Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
- Irodai eszközök és szolgáltatások menedzselése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Back office vezető -Gyál
Hibrid • Gyál
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Támogatod a felsővezetők napi munkáját, hogy gördülékenyen menjenek a folyamatok
- Szervezed és koordinálod üzleti megbeszélések, hazai látogatások, szakmai konferenciák és üzleti utak lebonyolítását
November 03. -
-
Külkereskedelmi munkatárs
3516 Miskolc, Tégla utca 29.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Aorvostechnikai cég külkereskedelmi tevékenységének tervezése, a tervteljesítés érdekében koordinálása és fejlesztése
- Kapcsolattartás meglévő külföldi partnereinkkel, új együttműködések felkutatása
- Tárgyalások önálló lebonyolítása, szerződéskötési folyamatok előkészítése, támogatása
November 06.• Előre sorolva november 18. -
Sales Operations Executive (XPENG)
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 34.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- In the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results
- Continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive changes
November 11. -
-
Office Coordinator (Budapest)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokOverseeing all front- and back-office activities to ensure the workplace operates smoothly-this includes reception tasks, coordinating security services and keeping everyday office processes on track...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Prepare Presentations: Develop and design presentations for various stakeholders, including the Senior Management team.
- Report Preparation: Assist in the creation of reports and briefing documents for the Regional Executive Committee.
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokAre you a proactive, highly organized professional and looking to take your career to the next level? GEA Group is seeking an Executive Assistant to actively support the CEO and CFO of our Nutrition Plant Engineering Division in Düsseldorf. In this pivotal role, you will work closely with top-level...
November 12. -
Representative, Sales & Marketing Transcatheter Heart Valve
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide organizational and administrative support to the Senior Commercial Director in daily operations
- Coordinate appointments, meetings, and travel arrangements
- Manage communication with internal and external stakeholders, especially healthcare professionals (HCPs)
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!