-
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
-
Irodavezető
1193 Budapest, Üllői út 266.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása
- vezetők adminisztratív támogatása
- beérkező hívások kezelése
- beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása
- iratrendezés
November 17.• Előre sorolva 6 órája -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfeleink részére szerviz ajánlatok készítése,
- javításra váró gépjárművek adminisztratív ügyintézése,
- javításhoz szükséges alkatrészek megrendelése, ellenőrzése,
- munkafelvételi folyamathoz tartozó adminisztráció elvégzése,
- folyamatos kapcsolattartás meglévő és új ügyfeleinkkel,
November 03.• Előre sorolva tegnap 15:15 -
Adminisztrátor
2870 Kisbér, Kossuth Lajos utca 33.Br. 500e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- napi jelentők készítése, anyag- készáru forgalom rögzítése
- termeléshez szükséges dokumentációk és termékcímkék készítése és kiadása
- adatok és információk megosztása a napi működéshez
- nyilvántartások vezetése és feldolgozása
- leltározás, munkaruha kiadás, irodaszerek megrendelése
Tegnap 14:30 -
-
Irodai és pénzügyi koordinátor
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokGyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása...
Tegnap 08:07 -
Takarítási koordinátor
Budapest, I. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Takarító kollégák munkájának koordinálása, támogatása, az elvégzett takarítási feladatok ellenőrzése
- Az előirt, alkalmazandó tisztítási technológiák, eljárások betartása, betartatása
- A takarítandó terület, és az elvégzendő takarítási feladatok ismerete
Október 28.• Előre sorolva tegnap 08:20 -
-
Belső értékesítési munkatárs
1211 Budapest, Színesfém utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Termékportfóliónk értékesítése és szakmai képviselete az építőipari szegmensben
- Projektek szakmai támogatása az ajánlatadástól a kivitelezésig
- A műszaki előkészítés és kivitelezés aktív támogatása és ellenőrzése,
- Megrendelési folyamatok nyomon követése
- Árajánlatok előkészítése, ellenőrzése
November 20. -
Titkár / Titkárnő - asszisztens
1133 Budapest, Gogol utcaNettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Vezérigazgató munkájának teljes körű támogatása,
- ügyviteli általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása,
- belső és külső postázás,
- a bejövő és a kimenő iratokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása (érkeztetés, iktatás, postázás stb.),
- telefonhívások kezelése,
November 10. -
Értékesítési asszisztens – irodafejlesztések területére
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- ingatlan- és értékesítési prezentációk készítése, frissítése magyar és angol nyelven;
- irodabérleti ajánlatok előkészítése, kisebb méretű területek bemutatása és ajánlatadás;
- alternatív irodai szolgáltatók és hasznosítási opciók, ajánlatok és potenciális bérlők összegyűjtése;
November 20. -
-
Irodavezető recepciós
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 42.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások és bejövő-és kimenő posta kezelése
- Iktatási feladatok, beérkezett számlák társosztályokhoz való eljuttatása
- Határidők, találkozók egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- Vezető asszisztensi feladatok elvégzése
November 20. -
-
Iratkezelési referens
1033 Budapest, Hajógyár utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyiratok adminisztratív előkészítése;
- aktívan részt veszel az ügyiratok ügymenet szerinti kezelésében, ellenőrzésében és az aláíratás lebonyolításában;
- kezeled a központi email címre beérkező leveleket, valamint a központi telefonszámot;
November 20. -
-
Személyi asszisztens
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokFELADATAID KÖZÉ FOG TARTOZNI: -az ügyvezető munkájának támogatása - kapcsolattartás az értékesítési munkatársakkal - statisztikák , kimutatások készítése - értekezletek, rendezvények szervezése - adminisztratív feladatok ellátása ...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
MaxicontGroup Holding Kft. - Alsónémedi, RaktárAD utca 7, 2351
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- stabil,hosszú távú munkalehetőséget keresel egy dinamikusan fejlődő cégcsoportnál,ahol a csapat támogató,szakmailag felkészült
- szívesen dolgoznál felelősségteljes,változatos munkakörben
- szereted a számokat,és azokat elemezni,átlátod az összefüggéseket
November 11.• Előre sorolva november 20. -
-
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Kereskedelmi munkatárs (Back Office)
1213 BudapestNettó 350e - 380e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A meglévő ügyfélkör ápolása és annak magas szintű kiszolgálása,
- Részvétel a meglévő ügyfélkörnek szánt ajánlatok aktualizálásában, rendelések kezelésében, személyes kapcsolattartásában
- Új termékek kiajánlása, és listázások előkészítése, kalkulációk készítése
November 04. -
-
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19. -
-
Tagsági ügyintéző
1056 Budapest, Március 15. tér 8.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- NOE tagnyilvántartó program használata
- Tagsági ügyek teljes körű kezelése
- Kapcsolattartás a NOE tagjaival
- Tagdíj befizetések rögzítése/számlázás
- Együttműködés könyvelővel, auditok előkészítése
- Részvétel az egyesület rendezvényein
November 19. -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19. -
Ügyfélszolgálat ERP szoftver értékesítés támogatásában
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégünk legújabb csapattagját keressük egy olyan jelölt személyében, aki precíz az adminisztrációban és szívesen kommunikál ügyfelekkel, érdeklődőkkel, ügyféljelöltekkel telefonon is. Igen, tudjuk, hogy ez egy 2in1 pozíció, de mi egy ilyen sokrétű munkatársakból álló csapat vagyunk. Képesek vagyunk...
November 04.• Előre sorolva november 19. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!